|
28/3/2003 01:04
|
סאלוש
|
מאת:
|
|
כן כן אני יודעת
|
כותרת:
|
להנות כמה שאפשר עכשיו... למרות שאמא שלי אומרת שכל הזמן זה רק משתפר. אבל אני אומרת לה - מה יכול להשתפר?! היא הכי מקסימה בעולם, זהו יותר מזה אי אפשר! זהו עכשיו באמת לישון כי היא כבר נרדמה ואני מה זה פראיירית שאני לא מצטרפת :)
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|