פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/3/2003 01:04 סאלוש מאת:
כן כן אני יודעת כותרת:
להנות כמה שאפשר עכשיו...
למרות שאמא שלי אומרת שכל הזמן זה רק משתפר.
אבל אני אומרת לה - מה יכול להשתפר?! היא הכי מקסימה בעולם, זהו יותר מזה אי אפשר!
זהו עכשיו באמת לישון כי היא כבר נרדמה ואני מה זה פראיירית שאני לא מצטרפת :)

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/3/2003  16:38 קודם כל, גם ללמוד להיות סבתא לוקח זמן - מרב ב
26/3/2003  16:47 מה היא אומרת על כל זה? - גילי אבישי
26/3/2003  17:30 מישהי פעם כתבה כאן על זה - סאלוש
26/3/2003  20:50 סאלוש, יום אחד (בעוד כ-15 שנה בערך) - מרב ב
26/3/2003  22:12 גם אני קצת הופתעתי מהסבתות/סבים - אלמונית כדי לא לפגוע
27/3/2003  10:00 סבתים - תמי
27/3/2003  10:56 על סבים וסבתות וגם משהו לסאלוש - שרי
27/3/2003  13:23 מעבר לעצה הנהדרת שקיבלת מתמי - ענת ב
27/3/2003  13:44 שרי, זו קצת הגזמה, תגידי שהגזמת (וענת) - תמי
28/3/2003  09:14 מצד שני (לא על סבתות) - תיתי
29/3/2003  23:36 תמוש אולי הגזמתי קצת.. אבל בעצם לא ממש - שרי
30/3/2003  08:58 אוי שרי,אני כה מזדהה... - גילי אבישי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש