כמה כללי הישרדות - כלל א': לא להשאיר אותה לבד עם הילדים אלא אם כן היא מבקשת בפירוש (הניחוש שלי הוא, שהיא בחרדה מהעניין). כלל ב': לתת לה להנות עם הנכדים ולא לסבול איתם. לא לתת לה את התינוקת אלא כשהיא שבעה, רגועה, ומתוקה כסוכרייה, ואם יש בעייה של החזקה על הידיים להציע טיול בעגלה שזה בחזקת ללכת-עם-ולהרגיש-בלי. לגבי הגדול: לכוון לתחומי יצירה (ציור, גזירה, גבס וכו') או משחק חופשי בגן השעשועים, ולהימנע ממשחקים שמבוססים על כללים וחוקים. כלל ג': הפרד ומשול - את עם ילד אחד והיא עם השני וכשמתעייפים (היא או הילדים) - מחליפים. כלל ד': לספור עד 10 לפני שמעירים לה, ולהימנע בכל מחיר, גם אם חושבים שהערה מסויימת גורמת לילד נזק בלתי הפיך (סבתא שלא בא לה על הנכדים שלה זה יותר בלתי הפיך...)
ולזכור שאין דבש בלי עוקץ.
|
תוכן התגובה:
|