פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/3/2003 13:23 ענת ב מאת:
מעבר לעצה הנהדרת שקיבלת מתמי כותרת:
כמה כללי הישרדות -
כלל א': לא להשאיר אותה לבד עם הילדים אלא אם כן היא מבקשת בפירוש (הניחוש שלי הוא, שהיא בחרדה מהעניין).
כלל ב': לתת לה להנות עם הנכדים ולא לסבול איתם. לא לתת לה את התינוקת אלא כשהיא שבעה, רגועה, ומתוקה כסוכרייה, ואם יש בעייה של החזקה על הידיים להציע טיול בעגלה שזה בחזקת ללכת-עם-ולהרגיש-בלי. לגבי הגדול: לכוון לתחומי יצירה (ציור, גזירה, גבס וכו') או משחק חופשי בגן השעשועים, ולהימנע ממשחקים שמבוססים על כללים וחוקים.
כלל ג': הפרד ומשול - את עם ילד אחד והיא עם השני וכשמתעייפים (היא או הילדים) - מחליפים.
כלל ד': לספור עד 10 לפני שמעירים לה, ולהימנע בכל מחיר, גם אם חושבים שהערה מסויימת גורמת לילד נזק בלתי הפיך (סבתא שלא בא לה על הנכדים שלה זה יותר בלתי הפיך...)

ולזכור שאין דבש בלי עוקץ.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/3/2003  16:38 קודם כל, גם ללמוד להיות סבתא לוקח זמן - מרב ב
26/3/2003  16:47 מה היא אומרת על כל זה? - גילי אבישי
26/3/2003  17:30 מישהי פעם כתבה כאן על זה - סאלוש
26/3/2003  20:50 סאלוש, יום אחד (בעוד כ-15 שנה בערך) - מרב ב
26/3/2003  22:12 גם אני קצת הופתעתי מהסבתות/סבים - אלמונית כדי לא לפגוע
27/3/2003  10:00 סבתים - תמי
27/3/2003  10:56 על סבים וסבתות וגם משהו לסאלוש - שרי
27/3/2003  13:44 שרי, זו קצת הגזמה, תגידי שהגזמת (וענת) - תמי
28/3/2003  01:04 כן כן אני יודעת - סאלוש
28/3/2003  09:14 מצד שני (לא על סבתות) - תיתי
29/3/2003  23:36 תמוש אולי הגזמתי קצת.. אבל בעצם לא ממש - שרי
30/3/2003  08:58 אוי שרי,אני כה מזדהה... - גילי אבישי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש