ההסעות,העלבונות,אוזלת היד האימהית הרחוקה...אנחנו היינו בנגב ,יום ששי אחה"צ ,נעים,פורח להפליא! נוריות,צבעונים,סחלבים,וכל הערב רב של מצליבים,זיפניים ומורכבים למינהם...מלא צבעים,מלא קסם...טליה אוספת חלזונות שיזחלו לה על כף היד,אפרת נוברת בקצה השדה של פרחי אפונה סגלגלים,אסף שר...ואנחנו?משתאים ,מתרגשים ו...ממשיכים הלאה אל הבלתי ידוע.שלך גילי
|
תוכן התגובה:
|