פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/3/2003 08:58 גילי אבישי מאת:
אוי שרי,אני כה מזדהה... כותרת:
ההסעות,העלבונות,אוזלת היד האימהית הרחוקה...אנחנו היינו בנגב ,יום ששי אחה"צ ,נעים,פורח להפליא! נוריות,צבעונים,סחלבים,וכל הערב רב של מצליבים,זיפניים ומורכבים למינהם...מלא צבעים,מלא קסם...טליה אוספת חלזונות שיזחלו לה על כף היד,אפרת נוברת בקצה השדה של פרחי אפונה סגלגלים,אסף שר...ואנחנו?משתאים ,מתרגשים ו...ממשיכים הלאה אל הבלתי ידוע.שלך גילי

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/3/2003  16:38 קודם כל, גם ללמוד להיות סבתא לוקח זמן - מרב ב
26/3/2003  16:47 מה היא אומרת על כל זה? - גילי אבישי
26/3/2003  17:30 מישהי פעם כתבה כאן על זה - סאלוש
26/3/2003  20:50 סאלוש, יום אחד (בעוד כ-15 שנה בערך) - מרב ב
26/3/2003  22:12 גם אני קצת הופתעתי מהסבתות/סבים - אלמונית כדי לא לפגוע
27/3/2003  10:00 סבתים - תמי
27/3/2003  10:56 על סבים וסבתות וגם משהו לסאלוש - שרי
27/3/2003  13:23 מעבר לעצה הנהדרת שקיבלת מתמי - ענת ב
27/3/2003  13:44 שרי, זו קצת הגזמה, תגידי שהגזמת (וענת) - תמי
28/3/2003  01:04 כן כן אני יודעת - סאלוש
28/3/2003  09:14 מצד שני (לא על סבתות) - תיתי
29/3/2003  23:36 תמוש אולי הגזמתי קצת.. אבל בעצם לא ממש - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש