|
12/10/2006 23:22
|
גלית
|
מאת:
|
|
להתייעץ עם צוות הגן ואם לא עוזר ל לכת לגן שיש ב חברים משנה שעברה.
|
כותרת:
|
בקשר להקאות ולגבי הבכי כדי להתייעץ עם הצוות ואיש מקצוע . ולפי התאור היתי שוקלת בהחלט להעביר לגן עם חברים מוכרים. בכל מקרה חשוב לתת לילד תחושה שאתם סומכים על הגן ושאתם תמיד איתו ובשבילו. בהצלחה ושנה טובה. גלית.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|