פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/10/2006 23:35 ורד של איתי מאת:
גם אני בדיעה של רונה להעביר גן,גם אנחנו עברנו גן יום לפני סוכות כותרת:
היי שרוני,
כל כך מבינה לליבך,גם אני התחלתי את השנה עם איתי ברגל שמאל,אותו גן אך התחלפה גננת,מסיבות בריאותיות הגננת נאלצה להפסיק את עבודה והגיעה גננת חדשה,לא עשתה עליי רושם אבל לא היתה לי ברירה,שנה הבאה כיתה א' והוא מכיר חצי מהילדים וגם לא היתה לי אופציה אחרת,כל יום מהיום הראשון בגן,הוא הלך לגן חצי בוכה וחוזר חצי ילד.ממש ככה ,האור שהיה לו בעיניים כבה.אולי כי התגעגע לגננת,טען שהבנות מציקות לו, אפילו יום אחד נכנס לאוטו והכריז:אמא ,את יודעת שאני ילד אלים? אני חלק מקבוצה של ילדים אלימים? בינינו ,הוא לא המציא את זה ,הוא שמע את זה .
איתי הוא ילד שמעולם לא קיבל עונש,ומתחילת השנה לפחות 5 פעמים ישב בגן
בזמן משחקי חצר.אני בטוחה שהגיע לו,אבל התדירות והאנטי שהוא פיתח כלפי הגן .והתסכול שחזר איתו הביתה .כל בוקר כששמתי אותו בגן השעון לא זז לי .
הרגשתי לא בטוח.ידעתי שיחזור מהגן וכשאראה אותו דמות אחרת תביט אליי.
שוחחתי עם הגננת היא לא הכחישה "שיש לה גרעין קשה של ילדים בוגרים משנה קודמת שקשה לה איתם" .בקיצור. הלכתי לעיריה ,התפללתי לנס ,רציתי גן ספציפי שמשם ממשיכים לא' בבית ספר המיועד .לא היה מקום התחלתי לדבר על להשלים עם המצב ולסחוב שנה.
,אך הנה ביום חמישי בבוקר יום אחרון לפני החופש התרחש הנס:
קיבלתי טל' ב-8 בבוקר שיש מקום.כמו שהוא עם הכנה של 5 דקות.הוא נכנס לגן החדש ,מכיר שם 2 ילדים.
חזר הביתה מאושר,שאלתי :איך היה בגן? והוא ענה: מעולה.
אז שאף אחד לא ימכור לי את הלוקשים של אמא הסטרית,אני מרגישה אותו הכי הכי בעולם,את זה לא יקחו ממני וגם לא ממך,
את הרגש שאומר :לא טוב לו ,לאיזו חזית אני פונה עכשיו?
ותעשי את הכל ,אז כן,תעבירי עוד גן גם ככה בגנים עוד הגננת לא ממש מכירה את כל השמות עם כל החופשות ואיןממש כללים ורצף.
יום שני,אחרי החג,את שמה ביביסיטר,הולכת לעיריה ומחפשת גן,תתפשרי על מיקום,מרחק ,אבל לא על האושר שלו ושלך.
את תראי שברגע שתקבלי את ההחלטה הנכונה את תרגישי את הבועה בלב מתפוצצת ומתפוגגת.
חג שמח
ותעדכני
ורד

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/10/2006  22:50 לגשת ביום א' לעירייה ולהעביר אותו גן. אין לך ברירה תלחמי ותשיגי את מה שאת צריכה. (ל"ת) - רונה
12/10/2006  23:22 להתייעץ עם צוות הגן ואם לא עוזר ל לכת לגן שיש ב חברים משנה שעברה. - גלית
12/10/2006  23:45 שרוני אני עמוק מדי בברוך שלנו בנושא, ואין לי עדיין תובנות אבל: - maia
13/10/2006  02:58 כדאי להתייעץ עם מישהו מקצועי - ניה
13/10/2006  06:20 להשאיר בבית. - לא משנה ,
13/10/2006  09:37 קרה לי - תיתי רופאת שיניים
13/10/2006  14:20 לצאת מהגן קודם כל - דפנה
13/10/2006  15:31 קודם כל תודה ענקית על כל התגובות - שרוני
13/10/2006  15:34 הייתן הולכות להתייעצות עם דיאנה אידלמן מדיאדה? (ל"ת) - שרוני
13/10/2006  16:17 שרוני המצב שאת מתארת כל כך ברור.. הילד במקום שלא טוב לו. אני הייתי נכנסת לפעולה ולא הולכת לייעוצים... חבל על כל יום. (ל"ת) - רונה
13/10/2006  17:03 אין ספק שאת צריכה להעביר אותו - טלטול
13/10/2006  17:20 אני מאזור השפלה רבתי: - שרוני
13/10/2006  17:40 אם בראשון - טלטול
13/10/2006  17:49 שרוני, - דפנה
13/10/2006  22:14 לגבי חינוך ביתי וגם בקשר לייעוץ - ניה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש