פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/10/2006 14:20 דפנה מאת:
לצאת מהגן קודם כל כותרת:
אם צעקו עליו ביום השלישי להיותו בגן משהו לא טוב קורה שם ללא ספק.
תסמכי עליו ועליך.
אין ספק שהוא עובר טראומה והוא חייב לדעת שאת שם בשבילו - מגיבה לקריאה שלו לעזרה ועוזרת לו לעבור את המשבר הזה - תגידי לו את זה במילים.
מה לעשות הלאה זו כבר שאלה של כמה את פנויה, מה דעתך לגבי מסגרות בכלל ומהן האלטרנטיבות שלך.
קבלת הרבה עצות - אני במקביל הייתי בודקת בערייה מעבר לגן אחר ומחשבה על חופשה יזומה לתקופה קצרה ואח"כ מעבר.
בהצלחה.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/10/2006  22:50 לגשת ביום א' לעירייה ולהעביר אותו גן. אין לך ברירה תלחמי ותשיגי את מה שאת צריכה. (ל"ת) - רונה
12/10/2006  23:22 להתייעץ עם צוות הגן ואם לא עוזר ל לכת לגן שיש ב חברים משנה שעברה. - גלית
12/10/2006  23:35 גם אני בדיעה של רונה להעביר גן,גם אנחנו עברנו גן יום לפני סוכות - ורד של איתי
12/10/2006  23:45 שרוני אני עמוק מדי בברוך שלנו בנושא, ואין לי עדיין תובנות אבל: - maia
13/10/2006  02:58 כדאי להתייעץ עם מישהו מקצועי - ניה
13/10/2006  06:20 להשאיר בבית. - לא משנה ,
13/10/2006  09:37 קרה לי - תיתי רופאת שיניים
13/10/2006  15:31 קודם כל תודה ענקית על כל התגובות - שרוני
13/10/2006  15:34 הייתן הולכות להתייעצות עם דיאנה אידלמן מדיאדה? (ל"ת) - שרוני
13/10/2006  16:17 שרוני המצב שאת מתארת כל כך ברור.. הילד במקום שלא טוב לו. אני הייתי נכנסת לפעולה ולא הולכת לייעוצים... חבל על כל יום. (ל"ת) - רונה
13/10/2006  17:03 אין ספק שאת צריכה להעביר אותו - טלטול
13/10/2006  17:20 אני מאזור השפלה רבתי: - שרוני
13/10/2006  17:40 אם בראשון - טלטול
13/10/2006  17:49 שרוני, - דפנה
13/10/2006  22:14 לגבי חינוך ביתי וגם בקשר לייעוץ - ניה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש