אם צעקו עליו ביום השלישי להיותו בגן משהו לא טוב קורה שם ללא ספק. תסמכי עליו ועליך. אין ספק שהוא עובר טראומה והוא חייב לדעת שאת שם בשבילו - מגיבה לקריאה שלו לעזרה ועוזרת לו לעבור את המשבר הזה - תגידי לו את זה במילים. מה לעשות הלאה זו כבר שאלה של כמה את פנויה, מה דעתך לגבי מסגרות בכלל ומהן האלטרנטיבות שלך. קבלת הרבה עצות - אני במקביל הייתי בודקת בערייה מעבר לגן אחר ומחשבה על חופשה יזומה לתקופה קצרה ואח"כ מעבר. בהצלחה.
|
תוכן התגובה:
|