שרוני אני עמוק מדי בברוך שלנו בנושא, ואין לי עדיין תובנות אבל:
כותרת:
ממליצה בחום ללכת עם נטיות הלב שלך ולטובת הילד, נראה כי עשיתם כבר את על השיקולים ב"ראש" ועכשיו בגיע זמן ה"בטן", בהצלחה רבה ומסכימה עם קודמותיי שאם כבר אז עכשיו הזמן הנכון לעשות את הצעד. בהצלחה ותעדכני