פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/10/2006 23:45 maia מאת:
שרוני אני עמוק מדי בברוך שלנו בנושא, ואין לי עדיין תובנות אבל: כותרת:
ממליצה בחום ללכת עם נטיות הלב שלך ולטובת הילד, נראה כי עשיתם כבר את על השיקולים ב"ראש" ועכשיו בגיע זמן ה"בטן", בהצלחה רבה ומסכימה עם קודמותיי שאם כבר אז עכשיו הזמן הנכון לעשות את הצעד. בהצלחה ותעדכני

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/10/2006  22:50 לגשת ביום א' לעירייה ולהעביר אותו גן. אין לך ברירה תלחמי ותשיגי את מה שאת צריכה. (ל"ת) - רונה
12/10/2006  23:22 להתייעץ עם צוות הגן ואם לא עוזר ל לכת לגן שיש ב חברים משנה שעברה. - גלית
12/10/2006  23:35 גם אני בדיעה של רונה להעביר גן,גם אנחנו עברנו גן יום לפני סוכות - ורד של איתי
13/10/2006  02:58 כדאי להתייעץ עם מישהו מקצועי - ניה
13/10/2006  06:20 להשאיר בבית. - לא משנה ,
13/10/2006  09:37 קרה לי - תיתי רופאת שיניים
13/10/2006  14:20 לצאת מהגן קודם כל - דפנה
13/10/2006  15:31 קודם כל תודה ענקית על כל התגובות - שרוני
13/10/2006  15:34 הייתן הולכות להתייעצות עם דיאנה אידלמן מדיאדה? (ל"ת) - שרוני
13/10/2006  16:17 שרוני המצב שאת מתארת כל כך ברור.. הילד במקום שלא טוב לו. אני הייתי נכנסת לפעולה ולא הולכת לייעוצים... חבל על כל יום. (ל"ת) - רונה
13/10/2006  17:03 אין ספק שאת צריכה להעביר אותו - טלטול
13/10/2006  17:20 אני מאזור השפלה רבתי: - שרוני
13/10/2006  17:40 אם בראשון - טלטול
13/10/2006  17:49 שרוני, - דפנה
13/10/2006  22:14 לגבי חינוך ביתי וגם בקשר לייעוץ - ניה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש