|
13/10/2006 17:49
|
דפנה
|
מאת:
|
|
שרוני,
|
כותרת:
|
כדי להחליט על השארות בבית אין מה להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום החינוך כי לא סביר שיעודדו אותך לכך. השארות של ילד בגיל כזה בבית דורשת הערכות שונה בסדר היום והיא אפשרית אפילו יכולה להיות נעימה לכם, אבל זה דורש ממך החלטה מושכלת. אני יכולה להבטיח לך שהוא לא יפגע חברתית או התפתחותית אם תעשו את זה בצורה שתתאים לצרכים של כולכם (חברה אחה"צ בשבילו, זמן חופשי בשבילך וכו'). אם את מעוניינת בכיוון הזה אני יכולה לעזור לך לחפש משפחות שעושות את זה (בד"כ מסיבות אידיאולוגיות) שתוכלי להתייעץ איתן. אבל..... אני ממש לא בטוחה שאת בכלל בשלב של השיקולים הללו. בסה"כ נראה שהוא יכול להסתדר יופי במסגרת (רק שתהיה ראויה)ושאת לא ממש "בעניין" של חינוך ביתי (אולי רק לתקופת התאוששות קלה). אני כן הייתי מחפשת לו מסגרת של גן טוב - לא הייתי מתעקשת על נוכחותו של החבר (זה כל כך נזיל בשלב הזה של חייהם) ולטווח ארוך לא מה שמשמעותי בבחירת גן. ממשיכה להמליץ לך על תחושות הבטן שלך בבחירת גן שהדגש הוא על הצוות והאוירה ששוררת בגן. לגבי יעוץ בכלל בנושא הורות וכאלה אני תמיד בעד אבל זה לא נראה לי קשור ישירות למקרה הנוכחי אולי רק לחיזוק שלך בהתלבטויות. בהצלחה ותעדכני אותנו.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|