פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/10/2006 17:49 דפנה מאת:
שרוני, כותרת:
כדי להחליט על השארות בבית אין מה להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום החינוך כי לא סביר שיעודדו אותך לכך.
השארות של ילד בגיל כזה בבית דורשת הערכות שונה בסדר היום והיא אפשרית אפילו יכולה להיות נעימה לכם, אבל זה דורש ממך החלטה מושכלת.
אני יכולה להבטיח לך שהוא לא יפגע חברתית או התפתחותית אם תעשו את זה בצורה שתתאים לצרכים של כולכם (חברה אחה"צ בשבילו, זמן חופשי בשבילך וכו').
אם את מעוניינת בכיוון הזה אני יכולה לעזור לך לחפש משפחות שעושות את זה (בד"כ מסיבות אידיאולוגיות) שתוכלי להתייעץ איתן.
אבל.....
אני ממש לא בטוחה שאת בכלל בשלב של השיקולים הללו.
בסה"כ נראה שהוא יכול להסתדר יופי במסגרת (רק שתהיה ראויה)ושאת לא ממש "בעניין" של חינוך ביתי (אולי רק לתקופת התאוששות קלה).
אני כן הייתי מחפשת לו מסגרת של גן טוב - לא הייתי מתעקשת על נוכחותו של החבר (זה כל כך נזיל בשלב הזה של חייהם) ולטווח ארוך לא מה שמשמעותי בבחירת גן.
ממשיכה להמליץ לך על תחושות הבטן שלך בבחירת גן שהדגש הוא על הצוות והאוירה ששוררת בגן.
לגבי יעוץ בכלל בנושא הורות וכאלה אני תמיד בעד אבל זה לא נראה לי קשור ישירות למקרה הנוכחי אולי רק לחיזוק שלך בהתלבטויות.
בהצלחה ותעדכני אותנו.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/10/2006  22:50 לגשת ביום א' לעירייה ולהעביר אותו גן. אין לך ברירה תלחמי ותשיגי את מה שאת צריכה. (ל"ת) - רונה
12/10/2006  23:22 להתייעץ עם צוות הגן ואם לא עוזר ל לכת לגן שיש ב חברים משנה שעברה. - גלית
12/10/2006  23:35 גם אני בדיעה של רונה להעביר גן,גם אנחנו עברנו גן יום לפני סוכות - ורד של איתי
12/10/2006  23:45 שרוני אני עמוק מדי בברוך שלנו בנושא, ואין לי עדיין תובנות אבל: - maia
13/10/2006  02:58 כדאי להתייעץ עם מישהו מקצועי - ניה
13/10/2006  06:20 להשאיר בבית. - לא משנה ,
13/10/2006  09:37 קרה לי - תיתי רופאת שיניים
13/10/2006  14:20 לצאת מהגן קודם כל - דפנה
13/10/2006  15:31 קודם כל תודה ענקית על כל התגובות - שרוני
13/10/2006  15:34 הייתן הולכות להתייעצות עם דיאנה אידלמן מדיאדה? (ל"ת) - שרוני
13/10/2006  16:17 שרוני המצב שאת מתארת כל כך ברור.. הילד במקום שלא טוב לו. אני הייתי נכנסת לפעולה ולא הולכת לייעוצים... חבל על כל יום. (ל"ת) - רונה
13/10/2006  17:03 אין ספק שאת צריכה להעביר אותו - טלטול
13/10/2006  17:20 אני מאזור השפלה רבתי: - שרוני
13/10/2006  17:40 אם בראשון - טלטול
13/10/2006  22:14 לגבי חינוך ביתי וגם בקשר לייעוץ - ניה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש