בטרום חובה. אני זוכרת, שבגיל ארבע הוכנסתי לגן אסתר. בכיתי איזה חודש. אני זוכרת את יאושה הנורא של אמי. מראיה עומדת כפופה, נשענת על שער הגן, מיואשת לחלוטין, ממש עומד נגד עיני. אני לא זוכרת למה בכיתי כל כך, אבל זוכרת במפורש, שלא היה לי רע בגן. ממש לא! באיזשהו שלב, התרגלתי, וזהו. אין לי תובנות בקשר לגן. אולי תבררי בדיוק מה הבעיה שם? ההקאות לא מוצאות חן בעיני. האם הוא נוהג להקיא גם בבית, כשהוא כועס או כשמנסה להשיג משהו ולא מצליח? בקיצור, אין לי די מידע בשביל להציע עזרה. כדאי לדבר קודם כל עם הגננת. היא מכירה את ילדך, מעט, והיא בעלת מקצוע.
|
תוכן התגובה:
|