פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
13/10/2006 02:58
ניה
מאת:
כדאי להתייעץ עם מישהו מקצועי
כותרת:
העובדה שהוא מקיא שם נשמעת לי ממש לא טוב. נשמע שעברה עליו טראומה רצינית. מסכימה עם קודמותי שכדאי להעביר אותו, אבל במקביל גם להתייעץ עם מישהו מקצועי.
אולי תפני את השאלה גם לדרורית בפורום שלה.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
12/10/2006 22:50
לגשת ביום א' לעירייה ולהעביר אותו גן. אין לך ברירה תלחמי ותשיגי את מה שאת צריכה. (ל"ת)
-
רונה
12/10/2006 23:22
להתייעץ עם צוות הגן ואם לא עוזר ל לכת לגן שיש ב חברים משנה שעברה.
-
גלית
12/10/2006 23:35
גם אני בדיעה של רונה להעביר גן,גם אנחנו עברנו גן יום לפני סוכות
-
ורד של איתי
12/10/2006 23:45
שרוני אני עמוק מדי בברוך שלנו בנושא, ואין לי עדיין תובנות אבל:
-
maia
13/10/2006 06:20
להשאיר בבית.
-
לא משנה ,
13/10/2006 09:37
קרה לי
-
תיתי רופאת שיניים
13/10/2006 14:20
לצאת מהגן קודם כל
-
דפנה
13/10/2006 15:31
קודם כל תודה ענקית על כל התגובות
-
שרוני
13/10/2006 15:34
הייתן הולכות להתייעצות עם דיאנה אידלמן מדיאדה? (ל"ת)
-
שרוני
13/10/2006 16:17
שרוני המצב שאת מתארת כל כך ברור.. הילד במקום שלא טוב לו. אני הייתי נכנסת לפעולה ולא הולכת לייעוצים... חבל על כל יום. (ל"ת)
-
רונה
13/10/2006 17:03
אין ספק שאת צריכה להעביר אותו
-
טלטול
13/10/2006 17:20
אני מאזור השפלה רבתי:
-
שרוני
13/10/2006 17:40
אם בראשון
-
טלטול
13/10/2006 17:49
שרוני,
-
דפנה
13/10/2006 22:14
לגבי חינוך ביתי וגם בקשר לייעוץ
-
ניה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש