פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/10/2006 17:40 טלטול מאת:
אם בראשון כותרת:
יש פסיכולוגית ילדים נפלאה בשם דורית עציון, נראה לי ששווה להתייעץ איתה.
אני לא מכירה אותה אישית ואין לי אינטרס אבל אני יודעת שהיא מצויינת:
מס' הטל' שלה: 9500585
כמובן שתתייעצו איתה בהתחלה ללא נוכחות הילד, אני בטוחה שאם תספרי לה את הסיפור בקצרה בטלפון היא כבר תיתן לך כיוון.
אם לא יסתדר איתה, אנסה לברר על עוד אפשרויות.
בהצלחה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/10/2006  22:50 לגשת ביום א' לעירייה ולהעביר אותו גן. אין לך ברירה תלחמי ותשיגי את מה שאת צריכה. (ל"ת) - רונה
12/10/2006  23:22 להתייעץ עם צוות הגן ואם לא עוזר ל לכת לגן שיש ב חברים משנה שעברה. - גלית
12/10/2006  23:35 גם אני בדיעה של רונה להעביר גן,גם אנחנו עברנו גן יום לפני סוכות - ורד של איתי
12/10/2006  23:45 שרוני אני עמוק מדי בברוך שלנו בנושא, ואין לי עדיין תובנות אבל: - maia
13/10/2006  02:58 כדאי להתייעץ עם מישהו מקצועי - ניה
13/10/2006  06:20 להשאיר בבית. - לא משנה ,
13/10/2006  09:37 קרה לי - תיתי רופאת שיניים
13/10/2006  14:20 לצאת מהגן קודם כל - דפנה
13/10/2006  15:31 קודם כל תודה ענקית על כל התגובות - שרוני
13/10/2006  15:34 הייתן הולכות להתייעצות עם דיאנה אידלמן מדיאדה? (ל"ת) - שרוני
13/10/2006  16:17 שרוני המצב שאת מתארת כל כך ברור.. הילד במקום שלא טוב לו. אני הייתי נכנסת לפעולה ולא הולכת לייעוצים... חבל על כל יום. (ל"ת) - רונה
13/10/2006  17:03 אין ספק שאת צריכה להעביר אותו - טלטול
13/10/2006  17:20 אני מאזור השפלה רבתי: - שרוני
13/10/2006  17:49 שרוני, - דפנה
13/10/2006  22:14 לגבי חינוך ביתי וגם בקשר לייעוץ - ניה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש