פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/1/2003 08:33 סאלוש מאת:
תשובה מנסיון טרי וגם עדכון מאיתנו... כותרת:
היי איריס,

ניסיון טרי של הימים האחרונים:
לפני כמה ימים סתוי הקטנה שידרגה את הצרחות בלילה מאיזה שעתיים שלוש לחמש, שש, שבע שעות! (עם נמנומים באמצע, אני קוראת לזה "מנוחת הלוחם" :) משהו מטורף. ואז חשבתי שאולי אני סתם מתעקשת שאין לה כלום וזה באמת גזים (היא באמת התפתלה - בהתחלה חשבתי שהיא מתפתלת רק כחלק מהסטריית הבכי). אז נתתי גרפווטר - וחטפתי את כל הארוחה כמקלחת חמימה (הקיאה עלי הכל הקטנה הזו). כאן נשמע דומה לאצלכם... אז זרקתי לפח את הבקבוק והחלטתי לנסות משהו אחר (מי היה מאמין, הייתי כל כך נגד הטיפות האלה) ונתתי גליכול. לא יאומן, נרגעה תוך שניות. לילה ראשון (הלילה) שלא היו לנו צרחות בכלל!!! שלוש פעמים היא התעוררה עם בכי והתפתלה, נתתי גליכול ומיד עבר. אז אולי אם היא הקיאה את הגליכול תנסי גרפווטר. (מי יודע...)

לגבי המוצץ, אם את לא רוצה, למה לתת? (אולי לא הבנתי טוב).

דרך אגב, בשבוע האחרון גם השעון שלנו התהפך לגמרי (הלכה לישון כל יום יותר ויותר מאוחר: ב - 2, 3, 5, 11, 1 בצהריים) ועשיתי בבת אחת שני דברים, עכשיו אי אפשר לדעת מה עזר... ביום פתחתי את התריס לגמרי (וגם עברנו לחדר בצד דרום) כדי שיהיה עליה שמש והיא תרגיש שזה יום, וגם הגליכול. והלילה חזר לכנו.

זהו, מקווה שעזרתי קצת ונשיקות לקטנים!
שבוע נפלא

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/1/2003  08:44 וגם עניתי לכן - סאלוש
26/1/2003  08:56 גם אצלנו זה היה - מירי2
26/1/2003  08:57 מתפרצת עם מקבץ קושיות לבעלות הנסיון בנושאי שיעולים, צינונים ומוביילים (ארוך) - טנגה
26/1/2003  09:15 טנגה, אתייחס לשאלותייך בקשר למוביילים ושיניים - ענבל ל
26/1/2003  09:41 לאיריס אשוח - הקאה וגם מוצץ - צורית
26/1/2003  10:38 לצרכניות הגליכול - ורד
26/1/2003  11:07 אצלנו זה היה סימן לעייפות - איריס ל
26/1/2003  18:43 מה בעצם הגליכול הזה עושה??? - סאלוש
26/1/2003  20:37 אני לא מצליחה למצא את הדיון שיגור הסביר מתי לתת או לא לתת תמיסה פיזיולוגית לתינוק מקיא או משלשל. עזרה? תודה. (ל"ת) - הילה
26/1/2003  21:04 הילה - לינק בפנים ולטובת מנוע החיפוש: התייבשות, מלחים, הידרן, שלשולים, הקאות - פולינה
26/1/2003  21:50 מוביילים, שיניים ואקליפטוס - מאיה של אופק ומעוף
27/1/2003  10:43 מנסיוננו: סשן הנקה עצבני שאחריו באה הקאה בריאה => בועת אוויר תקועה לפיציק בקיבה - ענת ב
27/1/2003  10:53 אבל אם בכל זאת קונים מובייל.... - שרי
27/1/2003  11:13 Thank you Poliana. and thank you for the next time advises. (ל"ת) - hila


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש