היי איריס,
ניסיון טרי של הימים האחרונים: לפני כמה ימים סתוי הקטנה שידרגה את הצרחות בלילה מאיזה שעתיים שלוש לחמש, שש, שבע שעות! (עם נמנומים באמצע, אני קוראת לזה "מנוחת הלוחם" :) משהו מטורף. ואז חשבתי שאולי אני סתם מתעקשת שאין לה כלום וזה באמת גזים (היא באמת התפתלה - בהתחלה חשבתי שהיא מתפתלת רק כחלק מהסטריית הבכי). אז נתתי גרפווטר - וחטפתי את כל הארוחה כמקלחת חמימה (הקיאה עלי הכל הקטנה הזו). כאן נשמע דומה לאצלכם... אז זרקתי לפח את הבקבוק והחלטתי לנסות משהו אחר (מי היה מאמין, הייתי כל כך נגד הטיפות האלה) ונתתי גליכול. לא יאומן, נרגעה תוך שניות. לילה ראשון (הלילה) שלא היו לנו צרחות בכלל!!! שלוש פעמים היא התעוררה עם בכי והתפתלה, נתתי גליכול ומיד עבר. אז אולי אם היא הקיאה את הגליכול תנסי גרפווטר. (מי יודע...)
לגבי המוצץ, אם את לא רוצה, למה לתת? (אולי לא הבנתי טוב).
דרך אגב, בשבוע האחרון גם השעון שלנו התהפך לגמרי (הלכה לישון כל יום יותר ויותר מאוחר: ב - 2, 3, 5, 11, 1 בצהריים) ועשיתי בבת אחת שני דברים, עכשיו אי אפשר לדעת מה עזר... ביום פתחתי את התריס לגמרי (וגם עברנו לחדר בצד דרום) כדי שיהיה עליה שמש והיא תרגיש שזה יום, וגם הגליכול. והלילה חזר לכנו.
זהו, מקווה שעזרתי קצת ונשיקות לקטנים! שבוע נפלא
|
תוכן התגובה:
|