|
27/1/2003 10:53
|
שרי
|
מאת:
|
|
אבל אם בכל זאת קונים מובייל....
|
כותרת:
|
אני דווקא אוהבת מוביילים - התנועה שלהם מאוד מרגיעה ואם הם באים יחד עם מוסיקה זה בכלל נפלא. נכון שבגיל הזה הכי כיף זה אבא אמא אבל מנסיוני עם שלושת הבנות הן נהנו מאוד להביט גם בתנועה של מוביילים אחרים. ללידה של הילה קיבלתי מתנה את המובייל של שילב "סימפוניה בתנועה" במשבל גם תנועה וגם שלוש נעימות (בטהובן מוצרט ובאך) הם מפרטים שם למה כל נעימה מומלצת אבל לכך לא התייחסתי. מה שכן הילה מאוד נהנתה להביט בתנועה של החיות ( אם כי המינוס הוא שהמנוע שלהם עושה קצת רעש) אבל הבונוס הגדול הן המנגינות - בערך בגיל חמישה חודשים צריך להסיר את החלק של החיות כי זה כבר מסוכן לילד אבל תיבת הנגינה נשארת על המיטה. מה שנפלא בה הוא שהצליל של הנעימות הוא צליל נגינה של פסנתר ולא צליל מתכתי כמו שיש להרבה מוביילים ועד היום הגיל שנה וארבעה חודשים היא הולכת לישון עם באך.... אמנם זה יקר - עולה בסביבת מאתים וחמישים ש"ח אבל שווה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|