מוביילים הם עסק מאד רווחי. למי שמייצר אותם. את רוצה להכין מובייל שישמח את בנך באמת: תכיני מקרטון או נייר כמה שבלונות של פנים אנושיות מחייכות: עיגול עם עיניים, פה, גבות, אף - המינימום ההכרחי, ובלבד שיחייכו - ותקשרי בצורת מובייל על חוטים. לא יהיה מאושר ממנו. בגיל הזה מה שמעניין אותם זה פנים אנושיות, והוא יגיב לזה יותר מאשר לכל מובייל שתוכלי למצוא בחנויות. בקשר לשיניים - זו בהחלט ההתחלה, כל הסימנים הללו הם תגובה לתחילת תהליך צמיחתן, אבל זה לא אומר שהן יצמחו עוד מעט. אצלנו זה לקח מגיל חודשיים-שלושה עד גיל חצי שנה; לעומת זאת אצל גוזו של ריש, שעכשיו כבר בן יותר משנה, זה התחיל דומה - אבל טרם נראו שיניים במחוזותיו...
ענבל
|
תוכן התגובה:
|