פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/1/2003 09:15 ענבל ל מאת:
טנגה, אתייחס לשאלותייך בקשר למוביילים ושיניים כותרת:
מוביילים הם עסק מאד רווחי. למי שמייצר אותם. את רוצה להכין מובייל שישמח את בנך באמת: תכיני מקרטון או נייר כמה שבלונות של פנים אנושיות מחייכות: עיגול עם עיניים, פה, גבות, אף - המינימום ההכרחי, ובלבד שיחייכו - ותקשרי בצורת מובייל על חוטים. לא יהיה מאושר ממנו. בגיל הזה מה שמעניין אותם זה פנים אנושיות, והוא יגיב לזה יותר מאשר לכל מובייל שתוכלי למצוא בחנויות.
בקשר לשיניים - זו בהחלט ההתחלה, כל הסימנים הללו הם תגובה לתחילת תהליך צמיחתן, אבל זה לא אומר שהן יצמחו עוד מעט. אצלנו זה לקח מגיל חודשיים-שלושה עד גיל חצי שנה; לעומת זאת אצל גוזו של ריש, שעכשיו כבר בן יותר משנה, זה התחיל דומה - אבל טרם נראו שיניים במחוזותיו...

ענבל


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/1/2003  08:33 תשובה מנסיון טרי וגם עדכון מאיתנו... - סאלוש
26/1/2003  08:44 וגם עניתי לכן - סאלוש
26/1/2003  08:56 גם אצלנו זה היה - מירי2
26/1/2003  08:57 מתפרצת עם מקבץ קושיות לבעלות הנסיון בנושאי שיעולים, צינונים ומוביילים (ארוך) - טנגה
26/1/2003  09:41 לאיריס אשוח - הקאה וגם מוצץ - צורית
26/1/2003  10:38 לצרכניות הגליכול - ורד
26/1/2003  11:07 אצלנו זה היה סימן לעייפות - איריס ל
26/1/2003  18:43 מה בעצם הגליכול הזה עושה??? - סאלוש
26/1/2003  20:37 אני לא מצליחה למצא את הדיון שיגור הסביר מתי לתת או לא לתת תמיסה פיזיולוגית לתינוק מקיא או משלשל. עזרה? תודה. (ל"ת) - הילה
26/1/2003  21:04 הילה - לינק בפנים ולטובת מנוע החיפוש: התייבשות, מלחים, הידרן, שלשולים, הקאות - פולינה
26/1/2003  21:50 מוביילים, שיניים ואקליפטוס - מאיה של אופק ומעוף
27/1/2003  10:43 מנסיוננו: סשן הנקה עצבני שאחריו באה הקאה בריאה => בועת אוויר תקועה לפיציק בקיבה - ענת ב
27/1/2003  10:53 אבל אם בכל זאת קונים מובייל.... - שרי
27/1/2003  11:13 Thank you Poliana. and thank you for the next time advises. (ל"ת) - hila


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש