הבעיה היא שכשכואבת להם הבטן, הם מחפשים למצוץ כי זה מרגיע, אבל עוד אוכל במצב הזה רק מגביר את כאבי הבטן, וגם אצלנו הגרייפווטר גרם להקאה. מבחינתנו הפתרון היה לנסות להרגיע בדרכים אחרות מאשר ציצי, בעיקר נדנודים על הידיים, ולמשוך מרווחים גדולים יותר בין ארוחות (בלי להרעיב...). ואז נעלמו ההקאות ונעלמו גם כאבי הבטן שעד אז קראנו להם "גזים"
|
תוכן התגובה:
|