יניקה עצבנית יכולה להיות התוצאה של גזים בצורת בועת אוויר בקיבה שלוחצת ומציקה, ויכול להיות גם ההיפך, שיניקה עצבנית גורמת ליונק/ת לבלוע אוויר שמצטבר לבועה. בכל אופן, אם לא מוציאים את האוויר הזה, סופו של דבר שהאוויר יוציא את החלב החוצה בשפריץ, ויהיה הרבה בכי על חלב שנשפך ועל כביסה, וספונג'ה, ומה-לא... אם אחרי הקאה התינוק מבסוט, סימן שההקאה פתרה לו את הבעייה, הוקל לו. לפעמים הוא פשוט ירדם מתשישות, ולעיתים הוא יהיה ערני מאוד ואף ירצה לינוק שוב. לפני שאתם מתחילים לטפטף מי-באבא למיניהם, אנא ודאו שהגזים אינם תוצאה של בליעת אוויר בגלל תפיסה לא נכונה של השד. אם היניקה העצבנית היא דפוס קבוע בשעה מסויימת של היום, אני מאוד ממליצה לקבוע פגישה עם יועצת הנקה לשעה הבעייתית. שיעבור לכם מהר!
|
תוכן התגובה:
|