קודם כל, סליחה איריס על ההתפרצות, אבל לא רציתי לפתוח הודעה (גם ככה נפתחו יותר מדי, וגם השאלות שלי ממש לא חדשות פה בפורום, אבל אני זקוקה לחידודים מדוייקים יותר). אני רק יכולה להגיד לך שגם אצלינו היתה תגובת הקאה לגליכל ותגובה סימפטית יותר לגרפווטר, אז יכול להיות שסאלוש צודקת בהצעתה.
אז ככה, עמית המתוק שעוד לא בן 3 חודשים, קצת מצונן, קצת משתעל, קצת מתעטש, וקצת מחרחר בנשימות בלילה. לא נראה שזה מפריע לו כמו שזה מפריע לנו לראות ולשמוע אותו ככה. חום אין לו (לא מדדתי, אבל הוא ממש לא מרגיש חם), אבל בימים האחרונים הוא אוכל ארוחה אחת פחות ממה שהוא צריך ורגיל (וגם כל האכלה נמשכת יותר זמן ולא כל הכמות נאכלת), ואולי מבקש קצת יותר ידיים מהרגלו. הבוקר גם היה לו חיתול יבש לגמרי. כאמור, מעבר לזה הוא עירני, חייכן וחביב כהרגלו. ואני שואלת, האם יש סיבה לדאגה/רופא, האם כדאי/אפשר/מותר להשתמש בשמן האקליפטוס שהומלץ עליו לצינונים בדיונים קודמים או שזה גיל מוקדם מידי? (וגם איפה קונים כזה דבר?)
שאלתי השניה היא לבעלות מדיח כלים השוטפות בו בקבוקים: אצלינו זה סידור חדש ואני בהיסטריה שהבקבוקים לא נשטפים מספיק טוב או לחילופין שהסבון לא נשטף מהם מספיק טוב. שכנעתי את עצמי שבגלל זה הוא "מתמזמז" בהאכלות (הטעם של סבון/שאריות לא כ"כ מוצלח בעיניו...). הייתכן?
ביום שישי היינו בשילב ונורא רציתי לקנות לו איזה משחק חדש (אחרי שביום חמישי היינו אצל חברים ופשוט התביישתי כשראיתי את כמות המשחקים שיש להם לעומת הכמעט כלום שאצלינו). התייעצנו עם המוכרת שנדהמה כמעט עד עילפון לשמוע שאין לילד מובייל מעל המיטה. הכצעקתה?
ואם כבר אני מעיקה בהודעה כל כך ארוכה ומייגעת, אז לאחרונה עמית גם לועס כל דבר אפשרי (ידיים, פטמות בקבוק, כל מה שהוא מצליח להכניס לפה) ויורק די הרבה. להזכירכן הוא עוד לא בן 3 חודשים. זה לא יכול להיות שיניים, נכון?
תודה על הסבלנות, ואני אשמח לשמוע תגובות, שבוע מצויין לכולן, תמי
|
תוכן התגובה:
|