פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/1/2003 18:43 סאלוש מאת:
מה בעצם הגליכול הזה עושה??? כותרת:
קודם שכחתי לכתוב שאני בעצם קצת בלחץ מהגליכול הזה. מה זה?? לא מצליחה למצוא מידע על זה. אולי עדי יודעת? אני מפחדת שזה איזה תרופת הרגעה או משהו מזעזע כזה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/1/2003  08:33 תשובה מנסיון טרי וגם עדכון מאיתנו... - סאלוש
26/1/2003  08:44 וגם עניתי לכן - סאלוש
26/1/2003  08:56 גם אצלנו זה היה - מירי2
26/1/2003  08:57 מתפרצת עם מקבץ קושיות לבעלות הנסיון בנושאי שיעולים, צינונים ומוביילים (ארוך) - טנגה
26/1/2003  09:15 טנגה, אתייחס לשאלותייך בקשר למוביילים ושיניים - ענבל ל
26/1/2003  09:41 לאיריס אשוח - הקאה וגם מוצץ - צורית
26/1/2003  10:38 לצרכניות הגליכול - ורד
26/1/2003  11:07 אצלנו זה היה סימן לעייפות - איריס ל
26/1/2003  20:37 אני לא מצליחה למצא את הדיון שיגור הסביר מתי לתת או לא לתת תמיסה פיזיולוגית לתינוק מקיא או משלשל. עזרה? תודה. (ל"ת) - הילה
26/1/2003  21:04 הילה - לינק בפנים ולטובת מנוע החיפוש: התייבשות, מלחים, הידרן, שלשולים, הקאות - פולינה
26/1/2003  21:50 מוביילים, שיניים ואקליפטוס - מאיה של אופק ומעוף
27/1/2003  10:43 מנסיוננו: סשן הנקה עצבני שאחריו באה הקאה בריאה => בועת אוויר תקועה לפיציק בקיבה - ענת ב
27/1/2003  10:53 אבל אם בכל זאת קונים מובייל.... - שרי
27/1/2003  11:13 Thank you Poliana. and thank you for the next time advises. (ל"ת) - hila


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש