פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
26/1/2003 18:43
סאלוש
מאת:
מה בעצם הגליכול הזה עושה???
כותרת:
קודם שכחתי לכתוב שאני בעצם קצת בלחץ מהגליכול הזה. מה זה?? לא מצליחה למצוא מידע על זה. אולי עדי יודעת? אני מפחדת שזה איזה תרופת הרגעה או משהו מזעזע כזה.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
26/1/2003 08:33
תשובה מנסיון טרי וגם עדכון מאיתנו...
-
סאלוש
26/1/2003 08:44
וגם עניתי לכן
-
סאלוש
26/1/2003 08:56
גם אצלנו זה היה
-
מירי2
26/1/2003 08:57
מתפרצת עם מקבץ קושיות לבעלות הנסיון בנושאי שיעולים, צינונים ומוביילים (ארוך)
-
טנגה
26/1/2003 09:15
טנגה, אתייחס לשאלותייך בקשר למוביילים ושיניים
-
ענבל ל
26/1/2003 09:41
לאיריס אשוח - הקאה וגם מוצץ
-
צורית
26/1/2003 10:38
לצרכניות הגליכול
-
ורד
26/1/2003 11:07
אצלנו זה היה סימן לעייפות
-
איריס ל
26/1/2003 20:37
אני לא מצליחה למצא את הדיון שיגור הסביר מתי לתת או לא לתת תמיסה פיזיולוגית לתינוק מקיא או משלשל. עזרה? תודה. (ל"ת)
-
הילה
26/1/2003 21:04
הילה - לינק בפנים ולטובת מנוע החיפוש: התייבשות, מלחים, הידרן, שלשולים, הקאות
-
פולינה
26/1/2003 21:50
מוביילים, שיניים ואקליפטוס
-
מאיה של אופק ומעוף
27/1/2003 10:43
מנסיוננו: סשן הנקה עצבני שאחריו באה הקאה בריאה => בועת אוויר תקועה לפיציק בקיבה
-
ענת ב
27/1/2003 10:53
אבל אם בכל זאת קונים מובייל....
-
שרי
27/1/2003 11:13
Thank you Poliana. and thank you for the next time advises. (ל"ת)
-
hila
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש