|
26/1/2003 11:07
|
איריס ל
|
מאת:
|
|
אצלנו זה היה סימן לעייפות
|
כותרת:
|
לקח לי זמן לעלות על זה אבל אצלנו זה היה סימן לעייפות יתר (לתפוס ולשחרר את הציצי). היא לא היתה רעבה אבל ניסתה להירדם ולהירגע עם הציצי. מוצץ זה פתרון מצוין אבל אם לא אז פשוט להרגיע בדרכים אחרות (לנענע, לשיר לעשות מסז וכו)
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|