לגבי שמן אקליפטוס- לתינוק בן 3 חודשים יש לשים במבער, או לטפטף על הסדין (לא באזור הפנים) שמן אקליפטוס לימוני שהוא ממש מותאם לילדים, כי האקליפטוס עלול להיות רעיל או שמן הדס שגם מקל על הנשימה. תוסיפי מכשיר אדים קרים בלילה, מי מלח ותקווי שיעבור בזמן הקרוב, כי טרם הומצאה תרופה לנזלת... לגבי מוביילים- תינוקות אכן אוהבים לבהות בהתפעלות במשהו שזז ומנגן מול פניהם וזה יכול להיות כל דבר, גם תמונות של המשפחה. לנו יש מובייל מלפני 3 וחצי שנים שקנינו בשילב עם תמונות שמתחלפות כל חודשיים וגם הקטנצ'יק אוהב את זה מאוד, כמו שהגדול אהב, אבל אפשר לוותר, במילא בגיל שהם מתחילים להתיישב, צריך להוריד את זה. לגבי שיניים- זו בדיוק תחילתה של תקופה מופלאה. גם אצל אופק (הגדול) זה התחיל בגיל 3 חודשים- רוק, ידיים וכל דבר אחר בפה, קצת אי נוחות ואחרי חודשיים וחצי יצאו להן 2 שיניים ועם מעוף (בן 5 וחצי חוד')אותו סיפור. בהצלחה!
|
תוכן התגובה:
|