פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3892   3891   3890   3889   3888   3887   3886   3885   3884   3883   3882   3881   3880   3879   3878   3877   3876   3875   3874   3873    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

28/11/2006 10:07 רחל שתי שאלות
28/11/2006 12:17 ניבי    תשובות  
28/11/2006 18:18 גלקה    אנחנו השתמשנו בסתם ניילון "פושט"-  
29/11/2006 09:38 אורנלית    משכיבה על הבטן  
28/11/2006 09:10 לולה שאלת סקר
28/11/2006 09:55 יגכחלייד    מאיזה אזור את? (מטפלת בתל אביב ובעכו זה שונה) (ל"ת)  
28/11/2006 10:01 לולה    מאיזור המרכז. (ל"ת)  
28/11/2006 12:07 חני המדווחת    לולה - גם בין הערים במרכז יש שוני ואפילו יש שוני ניכר בין אזורים שונים בת"א. אני גרה במרכז/צפון ת"א ומשלמת לפי 30 ש"ח לשעה. (ל"ת)  
28/11/2006 14:48 מילכי    לדעתי  
28/11/2006 18:20 עוד שין    צ'ופרים וזכויות יסוד למטפלת  
28/11/2006 09:09 רותי קרני הורוביץ לוחפורום (ל"ת)
26/11/2006 01:23 שירי    ++++++++++ זקוקים לעזרה +++++++++++++  
26/11/2006 07:33 ת    למישהי יש נסיון עם הסרת שער לצמיתות ב"אמריקן לייזר"?  
26/11/2006 08:29 מיכל של נועה    פתחתי ביום חמישי סקר על ספורט בהריון ואני רוצה להגיד שאני נורא גאה בכולכן ופתאו הפילטיס שלי נראה מה זה סתמי... מאיה, אני לא צריכה קלטת, תודה, בבית אין מצב שאני אעשה משהו! (ל"ת)  
26/11/2006 08:32 אורי    למיכל- איך הורדת את העט מהקיר. הבן שלי גם עשה לי ציור יפה על הקיר בסלון-תודה (ל"ת)  
26/11/2006 08:39 הפעם רוצה בן    אפשר את הרשימה לתזונה המגבירה את הסיכוי לבן? קישור באינטרנט או משהו....תודה (ל"ת)  
26/11/2006 08:56 ליהי    האם ניתן לחדד תמונות מעט מטושטשות עם תוכנה כלשהי?  
26/11/2006 09:25 maia    ליהי - תנסי את picasa2 אחלה תתוכנה לתמונות שבעולם  
26/11/2006 09:42 אורי    למכירה בוגאבו פרוג אדומה במצב מצויין  
26/11/2006 09:51 שני    ###שאלה על מוצקים### לטובה קראוזה או כל מי שמבינה  
26/11/2006 09:56 מיכל של נועה    שני, אולי לא כדאי לטחון את הפירות, אלא למעוך עם מזלג, זה יהיה יותר סמיך (ל"ת)  
26/11/2006 10:03 סוי    לשני - שתי אפשרויות  
26/11/2006 10:49 שירי    שני - פטנט ליצירת מרקם יותר סמיך  
26/11/2006 11:02 טלולה    מחפשת כירורג טוב לבדיקת שד, קופ"ח מכבי באיזור המרכז, יש לי איזו תחושת אי נוחות בימים האחרונים, תודה (ל"ת)  
26/11/2006 11:03 מאיה של אופק ומעוף    טלולה- אמנם הוא מנתניה, אבל מעולה. דר' נקש מקבל במכבי, אולי גם ממש במרכז. (ל"ת)  
26/11/2006 11:54 ליהי    למאיה תודה רבה על התשובה המהירה כוונתך שצריך להוריד את התוכנה מגוגל? (ל"ת)  
26/11/2006 11:57 סוי    זקוקה למתכון סלט כרוב אדום במיונז  
26/11/2006 12:48 ורדי    עיקור חלקי המשאבה (מיני אלקטריק)  
26/11/2006 13:20 חן    כירורג מצוין של מכבי באיזור המרכז  
26/11/2006 14:09 מעיין של ליב    סלט כרוב אדום במיונז  
26/11/2006 14:12 שירי    ורדי, זו משאבה של מדלה?  
26/11/2006 14:48 שני    איך מבשלים/מאדים פירות? וגם האם אורז לא יעשה עצירות?!  
26/11/2006 15:03 קרן    כתמי עובש על האוניברטיה של שילב, למישהי יש מושג איך אפשר להוריד? מפחדת ממשהו חזק שעלול להבהיר את הצבע.. (ל"ת)  
26/11/2006 15:16 קרן    אוניברסיטה כמובן.. (ל"ת)  
26/11/2006 15:26 זהר כרמי    *** כמה לשלם על שירות מיילדת אישית ?***  
26/11/2006 16:47 יפיופית    מחפשת מילים ל"עכביש קטן"בעברית,מישהי??? (ל"ת)  
26/11/2006 17:04 עכבישושה    "עכביש קטן":  
26/11/2006 17:14 לל    יפיופית - על הקיר טיפס לו....  
26/11/2006 17:27 מיכל ר(ח)    עכביש קטן עפ"י דיג דיג דוג  
26/11/2006 17:43 גילי אבישי    לל-על הקור...כנראה באמת יש כמה גרסאות למרות שאת זו עם הכביש אפעם לא פגשתי. (ל"ת)  
26/11/2006 17:56 לל    גילי- מודה שגם אני הופתעתי מהשיטפון שפגש העכביש בכביש. אך לשימחתנו הסוף טוב:-) (ל"ת)  
26/11/2006 18:37 מירב שרמן    מחפשת מקום להשכרה בירושלים לסדנאות  
26/11/2006 19:18 הריונית בארון    שקיפות עורפית  
26/11/2006 20:00 לי    אני עשיתי  
26/11/2006 20:03 הריונית בארון    תודה לי  
26/11/2006 20:08 לי    כן ולא  
26/11/2006 20:32 יפיופית    לל,עכבישושה ומיכל-ים תודות (-: (ל"ת)  
26/11/2006 20:55 דינדון    זהר כרמי יקרה  
26/11/2006 21:06 זהר כרמי    דינדון היקרה  
26/11/2006 22:21 ורדי    תודה, שירי! (ל"ת)  
26/11/2006 23:16 maia    עוד גרסה לעכביש הקטן וגם המלצות למירב שרמן:  
26/11/2006 23:25 maia    ליהי, חפשי picasa2 בגוגל וזה יביא אותך לתוכנה ואז תורידו אותה למחשב. בהצלחה (ל"ת)  
27/11/2006 09:08 סוי    תודה מעין. (ל"ת)  
27/11/2006 09:13 מאיה של אופק ומעוף    חברה שלי עומדת ללדת. איפה יש רשימה של מה לקחת לביה"ח?  
27/11/2006 09:28 דפלול    מאיה, הנה:  
27/11/2006 10:34 מאיה של אופק ומעוף    תודה דפלול. בדיוק הקישור ששלחתי לה, אחרי שפתחתי את דף הבית וראיתי. (ל"ת)  
27/11/2006 11:30 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    שני - על מוצקים  
27/11/2006 11:31 טובה קראוזה    ##### דחוף!!! זקוקה להמלצה על בודק קרינה! ####  
27/11/2006 11:36 הדסה    זקוקה למתכון לקציצות עוף עם ירקות בתנור (ל"ת)  
27/11/2006 12:21 שין    איפה יש להשכיר באזור השרון עריסה, רצוי מעץ? (ל"ת)  
27/11/2006 12:33 הדסה    בשילב (ל"ת)  
27/11/2006 13:00 מיכל של נועה    הדסה, אין פה יד שרה? בירושלים השכירות שלהם הייתה יותר זולה משילב. (ל"ת)  
27/11/2006 13:04 כרמית    עריסה אפשר לשכור ברב קט, יותר זול משילב (ל"ת)  
27/11/2006 13:07 ריש    טובה,  
27/11/2006 14:23 ממני.    שין עריסה אפשר גם מיד שרה  
27/11/2006 14:46 חני המדווחת    שין - ביד שרה, בששילב, ברב-קט, מוצצים, בן ובת ובכל יתר הרשתות למוצרי תינוקות. אני בעד יד שרה. (ל"ת)  
27/11/2006 14:48 חני המדווחת    ושין - בכל מקרה לא לשכוח לחטא היטב היטב את העריסה באלכוהול ולרחוץ במים חמים. לא לשכור מזרון - אלא לקנות תמיד חדש (עולה 40 ש"ח), מחשש וירוסים וחיידקים ומוות בעריסה חו"ח. (ל"ת)  
27/11/2006 15:05 קרן    שין, אני קניתי לפני שלוש שנים וחצי עריסה שעלתה לי בסביבות 100 ש"ח, אז אולי, אם זה ראשון, שווה כבר לקנות? (ל"ת)  
27/11/2006 15:06 קרן    שכחתי לציין - מפלסטיק. מה גם שהיא הפכה ללול קטן שאמא שלי שמרה על הילד. (ל"ת)  
27/11/2006 15:09 שין    תודה לכל מי שעזרה לי לגבי עריסה! קרן -  
27/11/2006 15:47 ממרחקים    לשירי....לשירי.... כואב הלב. לדעתי מצריך פתיחת הודעה חדשה עם כותרת מאוד בולטת  
27/11/2006 15:55 מיכל של נועה    לממני. אבל איפה יש יד שרה באיזור שרון? (ל"ת)  
27/11/2006 16:03 לל    מיכל של נועה - סניפי יד שרה  
27/11/2006 17:29 שני    ###איך מבשלים פירות?!### (ל"ת)  
27/11/2006 18:31 לימורית    +++ללילי+++  
27/11/2006 18:56 שירי    דחוף לי מאוד!!! מישהי יודעת איך נקרא המכון לרפואה משלימה של יאיר מימון ברמת אביב? (מנסה למצוא אותו ב-144) ול"ממרחקים" -  
27/11/2006 19:13 הוטיקה    שירי, המכון נקרא "רפואות", והנה הלינק וכל הפרטים:  
27/11/2006 20:00 אירנה    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!לינק חשוב בנוגע לפורמולות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1  
27/11/2006 20:14 שירי    הוטינקה אהובתי  
27/11/2006 21:05 ריש    היי שירי,  
27/11/2006 21:10 עוד שין    ריש ושירי  
27/11/2006 22:46 שירי    ריש ושין יקרות  
28/11/2006 00:39 ניקי    מחפשת המלצה לצימרים בצפון. (2 צימרים לשתי משפחות, עדיף עם רחבת דשא משותפת) שמתאים לילדים בגילאי 5-8. תודה! (ל"ת)  
28/11/2006 09:38 מיכל של נועה    לל תודה! (ל"ת)  
28/11/2006 10:24 לל    ניקי-  
28/11/2006 11:24 קרן    כל האלופות בכביסה והסרת כתמים.. אנא התיחסותן לשאלה שלי מלמעלה לגבי העובש מהאוניברסיטה. בבקשה, כל כך חבל לי עליה.. (ל"ת)  
28/11/2006 11:32 annat    דחוף אשפיות הטיפים לנקיון - משהו קרה למגהץ שלי  
28/11/2006 12:08 אנה 34    עובש באוניברסיטה / ניקוי מגהץ  
28/11/2006 12:17 אנה 34    לאשת הנספח - כנסי ......  
28/11/2006 12:53 annat    אנה, צמר פלדה לא יגמור על הטפלון?! (ל"ת)  
28/11/2006 13:00 קרן    אנה, האקונומיקה לא תגרום לדהיית הצבע? אולי למהול אותה ואז עם קיסם? (ל"ת)  
28/11/2006 13:16 טלולה    ****לטובה***** בעניין בודק הקרינה  
28/11/2006 13:37 מרווה    ****טובה - ב ו ד ק ק ר י נ ה***  
28/11/2006 14:56 שלי    מישהי יודעת איך מסירים מדבקה שהתקלפה לא יפה מקופסת פלסטיק? תודה. (ל"ת)  
28/11/2006 15:43 שין    &&&רכבת במתנה לילד בן 4&&&&  
28/11/2006 15:47 אשת הנספח    אנה - תודה!  
28/11/2006 18:03 טובה קראוזה    תודה טלולה ומרווה! ### מרווה, אנא היכנסי: ###  
28/11/2006 23:09 מירב שרמן    תודה מאיה! (ל"ת)  
28/11/2006 06:48 מיואשת שבוע 43
28/11/2006 07:37 אמא של אופיר ויעל    שיאצו!!!!!  
28/11/2006 08:06 אורנה דן    הממ... קודם כל שיהיה בשעה טובה  
28/11/2006 13:36 ריש    היאוש נעשה יותר נוח  
28/11/2006 14:07 מיואשת    תודה לעונות - עידכון  
28/11/2006 17:45 טל מגד    עוד הצעה  
29/11/2006 23:01 גילי אבישי    דיקור בשילוב עם הומאופטיה והרפיה!!!! (ל"ת)  
27/11/2006 19:10 ענת ארוע מחריד בגן ברעננה!!!
27/11/2006 19:32 לימורית    מזעזע !!!!!!!  
27/11/2006 20:04 אירנה    לדעתי יש לפעול מיידית לסגירת הגן  
27/11/2006 22:06 פסיבית שלא יכולה להתאפק    אסור לשתוק על זה...  
27/11/2006 22:58 אמא    אני הייתי מחכה שם אחה'צ  
28/11/2006 06:14 יקנעמית    ביקנעם קרה מקרה דומה רק שם השוטרים מצאו את הילד-הגן נסגר באופו מיידי והוגשה תלונה במשטרה-לדעתי אלו הצעדים הנכונים (ל"ת)  
28/11/2006 08:08 אורנה דן    כל הכבוד לאמך על האכפתיות. (ל"ת)  
28/11/2006 08:26 אורי    הילד ניצל בנס..  
28/11/2006 09:24 דפלול, רעננית    ממש נפלאה האמא שלך!  
28/11/2006 10:05 מ    בבקשה תבררי את שם הגן- יש לי קשרים בעריית רעננה!!!!!!!! (ל"ת)  
28/11/2006 12:09 אורי    ענת תעדכני בבקשה (ל"ת)  
28/11/2006 14:34 ענת    עידכון  
28/11/2006 14:42 דפלול    לא יכולה להתחיל להבין מה עובר על ההורים האלה. אם אני הייתי מקבלת מידע כזה לגבי הבנות שלי הייתי קודם כל מתעלפת ורק אחר כך מתחילה לשאול שאלות. ממש מרחמת עליהם. (ל"ת)  
28/11/2006 15:01 ענת    עדכון אחרון  
28/11/2006 15:12 דפלול    תשמעי, זה פשוט פלילי!  
29/11/2006 20:03 אירנה    הגננת לא סיפרה.. כמה לא מפתיע... (ל"ת)  
27/11/2006 16:25 רחל בכי בהנקה
27/11/2006 16:40 חן: אמא'לה- חיבוק לתוך ההורות    נשמע כמו כאבי גזים בכל זאת  
27/11/2006 17:01 מאיה של אופק ומעוף    מעבר לגזיםבאמת, אולי פטריה?  
27/11/2006 18:37 נחמה    היה לי משהו דומה ואמרו שזה צרבת  
27/11/2006 21:09 ד"ר ליבוביץ    יתכן וזו זרימה חזקה של חלב  
28/11/2006 08:32 אורי    היה לי בדיוק אותו דבר.  
28/11/2006 11:11 לילך    שאלה לחן ולמי שיודעת- כתבת "לא להניק בכל בכי" כדי למנוע גזים. זה גם מה שהרופא שלי ממליץ. להקפיד כל שלוש שעות. ואז כל ערב שיש גזים אני בדילמה להניק או לא כדי לא להעמיס לו על הבטן, מה דעתכן? (ל"ת)  
27/11/2006 15:39 רחל מירכב לסלקל-יתרונות וחסרונות
27/11/2006 16:46 חן: אמא"לה-חיבוק לתוך ההורות    נוח להורים  
28/11/2006 08:50 רוית ב'    דווקא יש יתרונות  
28/11/2006 09:01 שירה    ###OT- מעיין של ליב את כאן?!###  
27/11/2006 14:56 הפעם בלי שם לרופאים שביננו: האם יש קשר בין נטילת פרוזק לסוגיו והין הסתיידויות בעמוד השידרה למשל?
27/11/2006 18:23 לימורית    פרוזק והסתיידויות?  
28/11/2006 00:31 מפרטת    ריאות (ל"ת)  
27/11/2006 14:29 אמא דובון לאלא - הקלאסיקה
27/11/2006 14:51 דרורית אמיתי-דרור    אני איתך. כתבתי על כך בעבר - ובפני הסטודנטים שלי וקהלי הורים וגננות  
27/11/2006 14:54 חני המדווחת    ועוד קלאסיקה: "עליקמא הקטן"  
27/11/2006 15:05 מילכי    הנה דיון בנושא קלאסיקות שכדאי לצנזר  
27/11/2006 15:07 דרורית אמיתי-דרור    חני, אולי (רק "אולי". כל סיפור לגופו) מסכימה איתך בקשר לתקינות פוליטית שהיא עניין של נורמות משתנות - אבל  
27/11/2006 15:32 אמא ל 2    הדובון לא לא יצא אצלי מהמדף גם אני לא אוהבת אותו (ל"ת)  
27/11/2006 16:05 אמא    מדוע מוכרים אותו, אין פיקוח של משרד החינוך  
27/11/2006 16:40 א    שאלה לדרורית  
27/11/2006 20:28 חני המדווחת    וואללה, דרורית, את צודקת. אני חוזרת בי. ובכלל לא קראתי אף פעם את הלאלא הזה (ואולי דווקא בגלל זה לא היה כ"כ בחוכמה לקפוץ בראש...:-) (ל"ת)  
27/11/2006 23:04 לל    לי יש חשבון אישי עם הדובון לא לא הזה,  
28/11/2006 14:26 מחשבה על אגדות וסיפורים שמזעזעים    אגדות וסיפורי ילדים  
28/11/2006 14:32 אגדות וסיפרי ילדים וכ"ו    ועוד  
28/11/2006 14:37 אגדות וסיפרי ילדים וכ"ו    ואחרון - ברונו בטלהיים  
27/11/2006 14:06 גאיה סקרון קטן- הורות שווה.
27/11/2006 15:22 אורנה דן    פחדים?  
27/11/2006 21:07 עוד שין    הכותרת לא תמיד מעידה על התוכן  
27/11/2006 22:33 gili    shivion in europe  
27/11/2006 22:34 טל מגד    הורות=שווה  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש