פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3872   3871   3870   3869   3868   3867   3866   3865   3864   3863   3862   3861   3860   3859   3858   3857   3856   3855   3854   3853    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

6/11/2006 01:06 שיריב שאלת גזים לתינוקת שנולדה
6/11/2006 09:14 מיכל של נועה    בטח שיכול להיות גזים כמו שיכול להיות לא גזים :)  
7/11/2006 01:23 שיריב    תודה מיכל  
5/11/2006 23:02 ורד של איתי לימורית,או למי שמבינה יעוץ דחוף בעניין תוצאות בדיקות
5/11/2006 23:03 ורד של איתי    וכמובן שאני מדברת על תוצאות בדיקה של איתי בן 5 וחצי (ל"ת)  
5/11/2006 23:10 אסתי    הודעה מתחתייך, שאני פתחתי, הפנו אותי לאינפומד - נסי גם את את מזלך שם. בריאות לכולנו... (ל"ת)  
6/11/2006 05:28 לימורית    ורד יקרה  
6/11/2006 06:55 ורד של איתי    בוקר טוב ותודה רבה-מחכה :) (ל"ת)  
6/11/2006 19:24 ורד של איתי    לימורית,עידכון מפגישה עם כירורג ילדים מומחה  
6/11/2006 23:06 שירי    ורד יקרה,  
8/11/2006 05:30 לימורית    ורד-  
5/11/2006 22:44 אסתי קיבלתי תוצאות של בדיקות דם - הצילו מה זה אומר?
5/11/2006 22:51 מעיין    רק מזכירה לך ולכולנו, שהנורמה המצויינת בדף היא נורמה של מבוגרים!! אצל הילדים שלי תמיד יש חריגות - ואח"כ מתברר שהן פערי גיל...בריאות ואושר רב. (ל"ת)  
5/11/2006 22:53 אסתי    אבל מדובר בטסיות!!! הצילו, מה זה אומר? (ל"ת)  
5/11/2006 22:58 מיקי.ג    תנסי לקבל מידע באתר של אינפומד  
5/11/2006 23:09 אסתי    לא הבנתי אם מה שכתוב - אמור להלחיץ...  
5/11/2006 23:22 מעיין    היכנסי שם לשאלות ותשובות -  
5/11/2006 23:23 אסתי    תודה לכל היועצות ומרגיעות... (ל"ת)  
6/11/2006 05:25 לימורית    אסתי יקרה  
6/11/2006 11:15 שירי    אסתי  
5/11/2006 21:51 אמא דחוף!!!! לבת חודש צואה שחורה (אמא לא לוקחת ברזל). מה זה יכול להיות?!?! (ל"ת)
5/11/2006 22:34 טל מגד    קקי שחור?  
6/11/2006 04:22 לא משנה ,    מניסיון שלנו זה יכול להיות שכלום,  
7/11/2006 04:45 פרופ' דולברג, ניאונטולוג בכיר ומוהל    צואה שחורה  
5/11/2006 21:41 גלי בת שנה וחמישה, מושכת שערות בגן
6/11/2006 04:24 לא משנה ,    חחחחחח  
6/11/2006 08:02 גילי אבישי    OT למאמו,או למי שיודעת!!!! דחוף!!!  
6/11/2006 09:17 מיכל של נועה    גם אי אמא לנסיכה מקסימה וחברותית שיכולה להעיף כזאת כפה שחבל על הזמן  
5/11/2006 21:01 אחת באיזה גיל זה פינוק ? (ל"ת)
5/11/2006 21:03 יסמין    פינוק, לדעתי  
5/11/2006 21:06 רונה    מוקדם מאוד, כבר בשנתם הראשונה... אבל מה רע בפינוק? (ל"ת)  
5/11/2006 22:54 ורד של איתי    מצטרפת להגדרה המדוייקת של יסמין,אין גיל לפינוק,גם היום בגיל 30 אני מתפנקת על אמא כשאני יכולה:) (ל"ת)  
5/11/2006 22:56 מעיין    פינוק לדעתי -  
6/11/2006 12:06 שרונה    פינוק  
6/11/2006 14:14 יסמין    רק כדי שלא תהיינה אי-הבנות  
5/11/2006 16:22 מיכל דילמת "דובי"....מדובר בתינוקת בת 7 חודשים
5/11/2006 18:32 אביבה    יש פתרון לעניין  
5/11/2006 18:43 חני המדווחת    אביבה - מדליק! ועוד רעיו  
5/11/2006 19:56 יערה    פתרון אפשרי  
6/11/2006 08:41 מיכל    תודה!! (ל"ת)  
5/11/2006 14:17 ותיקית יש תקופות, שאני מרגישה בהן כאילו כולם נגדי. קורה לכן?
5/11/2006 14:55 נעמימי    תשמעי, ותיקית -  
5/11/2006 15:22 נטוש    אני נדהמת מהחוצפה של האמא הזאת  
5/11/2006 15:39 ותיקית    תודה רבה על התגובות. נטוש, את צודקת, אני אדבר עם הגננת. ונעמימי- פשוט קלעת בול. אין מילים . תודה! (ל"ת)  
5/11/2006 14:16 המרכז הישראלי לחינוך ללידה, Great Shape,YMCA כנס לידה פיסיולוגית באוירה ידידותית ביום ג' הקרוב 7 בנוב' בירושלים - נותרו מספר מקומות (הודעה-מודעה)
3/11/2006 11:10 עדי יותם    האם מישהי נוסעת מאזור הרצליה/רמה"ש/רעננה?  
4/11/2006 20:30 אורנה דן    נא לציין פרטים רלבנטיים: איפה נרשמים כרגע, מה עם אוזניות תרגום, מחיר לנרשמות עכשיו. (ל"ת)  
5/11/2006 10:47 רותי קרני הורוביץ, בשם רשל אוסרן    ניתן להירשם טלפונית הבוקר, לגבי אזניות חייבים לסגור זאת עד הצהריים  
5/11/2006 14:09 נטוש סוף שבוע סיוטי או למה לפעמים טוב לעבור את שבוע 41
5/11/2006 16:05 גילי אבישי    סיוט!!!  
5/11/2006 16:07 גילי אבישי    וואו איזה בלאגן ההודעה שלי!  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש