פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3852   3851   3850   3849   3848   3847   3846   3845   3844   3843   3842   3841   3840   3839   3838   3837   3836   3835   3834   3833    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

1/11/2006 14:01 אילה לד"ר בר
2/11/2006 00:14 לל    אילה - לא מתיימרת להשיב במקום ד"ר בר, אבל  
2/11/2006 00:16 לל    צר לי על הניסוח המסורבל ! (ל"ת)  
2/11/2006 09:19 גילי אבישי    ממש לא ניסוח מסורבל,וטוב שענית ותמכת... (ל"ת)  
3/11/2006 00:31 ד"ר עמוס בר    הקישור שקיבלת למאמר של פרום זיידמן ממצה את העניין ל.ת (ל"ת)  
1/11/2006 13:54 מאיה לתמר בש-קלינאית תקשורת
1/11/2006 20:20 תמר בש, קלינאית תקשורת    הצלילים ר' וצ'  
3/11/2006 08:30 ניה    זה היה גם לבן שלי  
1/11/2006 13:07 אמא לשתיים + דאגות אולי מיותרות?
1/11/2006 13:33 מיכל של נועה    את יורדת מהפסים וזה טבעי :)  
1/11/2006 13:47 שחר    שמעתי כבר כמה פעמים שההריון השלישי הוא החרדתי מכולם, את לא לבד! (ל"ת)  
1/11/2006 14:18 למד    הי,  
1/11/2006 12:43 כביסה מאיזה גיל אפשר להתחיל לכבס את בגדי הילדים יחד עם כל הכביסה? (ל"ת)
1/11/2006 12:46 רונה    לדעתי מיומו הראשון. לי זה נראה סתם תרגיל שיווקי של היצרניות. (ל"ת)  
1/11/2006 12:47 רוזי    אני מכבסת עם של כולם מהיום הראשון (3 ילדים). בסה"כ זה תלוי בתינוקי וברגישות העור שלו (ואולי גם במכונת כביסה) (ל"ת)  
1/11/2006 12:50 אורי    אני כיבסתי את הבגדים לבד עד שהקטנה היתה בת 4-5 חודשים עם אבקת כביסה+מרכך כביסה לתינוקות. (ל"ת)  
1/11/2006 13:31 נטוש    אני עד שנגמרת שקית התינוקלין.. (ל"ת)  
1/11/2006 13:35 מיכל של נועה    נטוש, ואני חשבתי שאני המצאתי את הכלל הזה! :) (ל"ת)  
1/11/2006 14:07 דיתי    גם אני, כמו רונה. "הכל כלול" במכונה אחת. (ל"ת)  
1/11/2006 17:34 מיכל של איל ויסמין    וזאת בהנחה שהילד אינו אטופי או בעל עור רגיש במיוחד.  
2/11/2006 14:27 maia    עקב רגישויות רב גילאיות הכול מתכבס ביחד עם תינוקלין ומרכך בייבי בדין (הריח דווקא נחמד :-) (ל"ת)  
2/11/2006 14:30 קרן    אני מכבסת בנפרד- גם ככה יש לקטנים האלו מלא כביסה ולא מסתדר לי לכבס את הבגדים של הקטנה עם הגרביים של בן עם כל החול מהגן. (ל"ת)  
2/11/2006 14:42 צאלה    איזו שאלה מעולה!  
1/11/2006 12:11 לילית לכבוד ביצוע תחלופת בגדי חורף; קיץ- מחפשת לאן לתרום
1/11/2006 12:13 שין    יש קרוב לצומת ירקונים  
1/11/2006 11:25 משתתפת ותיקה עצובה הבעל שלי מטריף אותי, ואולי זה רק אני.
1/11/2006 11:33 אורי    למה? כי ילדים יכולים להיות קרציות! לפעמים שבא לצרוח ולצרוח (וזה לא עוזר כל הצרחות).  
1/11/2006 11:35 דפלול    כמה שאלות  
1/11/2006 11:52 אירנה    אולי לבקש עזרה ממישהו ?  
1/11/2006 13:55 ורד של איתי    כל כך מוכר  
1/11/2006 14:26 סוי    לקחת עזרה אפילו בתשלום  
1/11/2006 16:38 אמא ל 2    מהנסיון שלי אני יודעת שיש פה מעבר לטכניות של מי לוקח ומי משכיב  
1/11/2006 16:40 אמא ל 2    ועוד משהו-לא, בהחלט זה לא רק את.  
1/11/2006 16:49 מיכל של נועה    לפותחת ההודעה  
2/11/2006 04:58 Um_Netah    ממליצה לך בחום לקחת עזרה לזמן החוג ולהצטרף אליו לקרטה.  
2/11/2006 08:20 ותיקה    תודה לכל העונות וקצת תגובות קצרות כי בוקר קצת לחוץ  
1/11/2006 10:58 שחר האם התייעצתם עם מישהו לפני שבחרתם שם לילד? ועם מי?
1/11/2006 11:42 אני גיטרה    בתור דוסית,  
1/11/2006 12:07 אורי    גם אנחנו עם אף אחד. זאת בחירה מאוד אישית ואומציונלית. העצה הכי טובה שיש לי בשבילך היא להקשיב פנימה,  
1/11/2006 13:39 ורד של איתי    אנחנו מסרנו מס' שמות לקבליסט והוא אמר שאיתי הכי מתאים וזה מה שנבחר (ל"ת)  
2/11/2006 05:33 גלה    אנחנו לא מתייעצים עם אף אחד מלבד עצמינו  
1/11/2006 09:47 ייעוץ בדיני עבודה הפינה של נורמה ריי
1/11/2006 10:40 עוד שין    אחריות ההורים לגבי שכר הגננת  
1/11/2006 10:51 נורמה    אחריות הורים לתנאי עבודה של גננות  
1/11/2006 10:57 עובדת בבעיה    חיכיתי חיכיתי סופסופ הנה בא..  
1/11/2006 11:29 נורמה    תלושי שכר ורצף תעסוקתי  
1/11/2006 09:46 נטוש מעקב הריון עודף
1/11/2006 10:26 מיקי.ג    כבוגרת מרפאות להריון עודף..  
1/11/2006 10:38 אורנה דן    בהחלט עדיף מרפאה ולא בית חולים  
1/11/2006 14:33 נטוש    רגע, יש מרפאה מיוחדת להריון עודף?  
1/11/2006 16:14 מיכל של נועה    נטוש, אין איזה שוני מיוחד  
1/11/2006 20:11 אורנה דן    בדרך כלל זו אותה מרפאה  
1/11/2006 09:35 שלומית תוספי תזונה למניעת כאבי פרקים



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש