פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3832   3831   3830   3829   3828   3827   3826   3825   3824   3823   3822   3821   3820   3819   3818   3817   3816   3815   3814   3813    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

11/10/2006 10:15 אי-מהות מהירהורי ליבה של אמא...
11/10/2006 10:21 מיכל של נועה    אני מאוד איתך  
11/10/2006 12:35 טריליאן    מזווית קצת אחרת  
11/10/2006 15:20 סיקאנדה    מסכימה עם הזווית האחרת..  
11/10/2006 20:21 דניאל    לפעמים זה באמת קשה  
11/10/2006 20:40 אורנה דן    האתגרים שעוד עומדים בפנייך גדולים יותר (ואולי גם מתסכלים יותר)  
12/10/2006 09:24 מיכל של נועה    אורנה יקרה  
11/10/2006 09:28 משתאבת שאיבה/גרידא - האם כדאי עם חומרים מרדימים או לא?
11/10/2006 09:32 אמא    מה? יש אופציה לעשות בלי?  
11/10/2006 09:44 ריש    לא מכירה אופציה ללא שימוש בהרדמה כלשהי  
11/10/2006 10:32 טלטול    עד כמה שידוע לי  
11/10/2006 11:51 ניה    שאיבה וגרידה זה לא אותו דבר  
11/10/2006 12:31 ריש    הנה הסבר -  
12/10/2006 01:36 ד"ר עמוס בר    רק עם הרדמה!!!!!!!!!!!!! ל.ת (ל"ת)  
11/10/2006 01:25 שוב אני יומני היקר רק על עצמי לספר ידעתי ... וקצת עליו (זהירות ארוך בטירוף)
11/10/2006 02:48 לאנונימית    וואוו!  
11/10/2006 06:34 עדן של יובל    היה לי חבר כזה (הראשון)  
11/10/2006 07:49 לולה    הקו האדום.  
11/10/2006 08:08 גילי אבישי    מסכימה עם זו שמעלי בכל מילה!!!  
11/10/2006 09:35 ר ח ל י    מפחיד את אמרת.  
11/10/2006 10:24 לל    אישה יקרה-  
11/10/2006 11:00 טליה    אל תחשבי שכאן תמצאי את התרופה  
11/10/2006 11:03 מיכל ד    בבקשה תעזבי אותו  
11/10/2006 11:09 מישהו    א' יקרה  
11/10/2006 11:21 שוב אני    מישהו ...  
11/10/2006 11:30 שמש נצחית בראש צלול    מאבק על מה?????????????????  
11/10/2006 12:02 מישהו    תשובה  
11/10/2006 12:04 גילי אבישי    אינני יודעת מי הם שלושת האחרונים אבל  
11/10/2006 12:05 שוב אני    מישהו...  
11/10/2006 12:07 שמש    שינה דחופה  
11/10/2006 12:21 מישהו    אחרון  
11/10/2006 13:55 אנונימית    רוצה להמליץ לך על גישור משפחתי  
11/10/2006 14:03 לולה    שוב אני, אם אני מבינה את דבריך נכון-  
11/10/2006 14:13 לולה-    ולשאר המגיבות (כמעט)- נקודה למחשבה:  
11/10/2006 21:29 לל    חייבת להוסיף-  
11/10/2006 23:52 אני    לל תודה ...  
12/10/2006 06:01 ללא שם הפעם    צאי מהשוק  
12/10/2006 08:14 סוקי    שוב אני, אפשר לינק למה שכתבת לפני חודשיים ? (ל"ת)  
12/10/2006 10:05 BJ    code of silence  
12/10/2006 10:14 הלינק    לינק  
12/10/2006 10:53 טליה    שאלות תם  
12/10/2006 10:55 סוקי    מנסה להבין  
12/10/2006 11:16 אני    תודה לכולכן/כם  
12/10/2006 11:30 טליה    תודה על העדכון  
14/10/2006 11:49 תנירוני    אם עוד חזרת הנה -  
10/10/2006 23:29 מתפעמת שאלה מינית משהו
10/10/2006 23:56 אפרוחית    קורה גם לי  
10/10/2006 23:58 אפרוחית    ועוד דבר: אין לך ממה להיות נבוכה. פשוט תהני מזה! (ל"ת)  
10/10/2006 22:43 לא נעים בעיה מביכה - ריח רע מהפה
10/10/2006 23:27 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    סיבה אפשרית  
11/10/2006 20:24 לא נעים;    תודה טובה, הבהרה קטנה  
11/10/2006 23:33 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    הממ... אז זה כנראה לא זה. כדאי להתייעץ עם רופא שיניים. (ל"ת)  
12/10/2006 10:13 תיתי רופאת שיניים    באוניברסיטת תל אביב  
12/10/2006 16:25 לא נעים    תיתי, תוכלי לפרט קצת ?  
10/10/2006 21:57 עוד שין ירידת מים בסוף שבוע 36- מספר שאלות של חברה, אנא עזרתכן
10/10/2006 22:09 אירנה    עוד שין - בלידה שניה אצלי המים ירדו ב10 בלילה והצירים  
10/10/2006 22:28 רותי קרני הורוביץ    אוי  
10/10/2006 22:28 עוד שין    היא שוכבת כעת, האם תנועה תזרז בוא הצירים? (ל"ת)  
10/10/2006 22:35 רותי קרני הורוביץ    תנועה סבירה (הליכה, ריקוד עדין) תגביר צירים קיימים אך לא תגרום להם להגיע  
10/10/2006 22:52 ריש    הומגליל -  
11/10/2006 08:47 שוב אני - זו מלמעלה    הייתי 26 שעות עם ירידת מים ללא צירים  
11/10/2006 10:29 עוד שין    תודה. בינתיים עדיין אין צירים במחלקה אומרים לה שזירוז זה לא נורא.. היא מתחילה להשתכנע.. (ל"ת)  
11/10/2006 11:35 ריש    זירוז זה באמת לא נורא  
11/10/2006 20:29 לל    מקווה שלא מאוחר מדי- אבל שלא תשתכנע כל כך מהר  
14/10/2006 10:47 עוד שין    תודה לכולכן ועדכון- במזל טוב נולד בן  
10/10/2006 16:27 מאיה ילדה שלא רוצה כלום
10/10/2006 16:40 דפלול    תבחרי מלחמות בקפידה  
10/10/2006 16:49 מאיה    לדפלול  
10/10/2006 17:01 דפלול    מאיה, לבי אתך, שלא תחשבי  
10/10/2006 17:15 מעיין    כאילו כתבתי בעצמי את ההודעה לפני ...שנתיים +-  
10/10/2006 17:21 טלטול    מאיה, אני כ"כ מבינה אותך  
10/10/2006 18:24 אביבה    מאיה, אני עצמי הייתי ככה כילדה  
11/10/2006 00:27 לל    מצחיק אותי להיזכר בזה,  
10/10/2006 15:50 נועה האם יש בארץ ירחון ברמה לילד בן חמש? (ל"ת)
10/10/2006 17:25 טלטול    יש לנו מנוי לדובון-אצבעוני  
10/10/2006 19:42 אסנת גלבוע    "מסע צעיר" מבית מסע אחר אולי?  
10/10/2006 19:47 חני המדווחת    מגיל 6 - המגזין האיכותי והמדהים "עיניים" של מוזיאון ישראל. חבל"ז. עד אז - לא ממש (ועיתון פו הדב הוא על הפנים) (ל"ת)  
10/10/2006 22:57 ריש    עיניים כבר לא מחובר למוזיאון ישרא אלא לרשת שוקן "הארץ" בכל מקרה  
11/10/2006 08:06 הריונית טריה    הי ריש, איך את מרגישה? החלטת כבר על בית חולים? (ל"ת)  
11/10/2006 09:26 ריש    למה להחליט כשאפשר לא?  
11/10/2006 10:24 הריונית טריה    יש לי עוד חודש, בינתיים שקיפות עורפית באופק... תרגישי טוב! (ל"ת)  
10/10/2006 14:33 אמא מאושרת מה מומלץ לאכול/לשתות כדי להגביר חלב? ממה כדאי להמנע? (שמעתי למשל שעדיף לא לשתות תה לימונית ומרווה...?!)
10/10/2006 14:46 דפלול    למרות שכבר אמצע אוקטובר, עדיין חם ולח  
10/10/2006 15:14 הדר הדי ותיקה    גם תה נענע לא מומלץ כי הוא מייבש וכדאי לצמצם גם משקאות מוגזים שעלולים להגביר הגזים (ל"ת)  
10/10/2006 15:24 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    בואו נעשה סדר  
10/10/2006 15:34 מיכל ק.    לא מזון אבל משהו שעוזר  
10/10/2006 15:46 מיכל של נועה    המון מזל טוב לאמא המאושר!  
10/10/2006 15:48 מיכל של נועה    1) מאושר=מאושרת :) 2) טובה ענתה כ"כ יפה בזמן שהתברברתי עם הכתיבה! (ל"ת)  
10/10/2006 16:23 אנה    עוד משהו..וגם לטובה.  
10/10/2006 17:35 מעיין    עוד משהו לטובה - ומזל טוב ליולדת המאושרת.  
10/10/2006 23:24 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    למעיין - על חומצות שומן  
11/10/2006 00:08 יואב    מרק כתומים  
12/10/2006 00:38 נ    ליואב (;  
10/10/2006 10:32 מיריתי סיפור הלידה של נוגה
10/10/2006 11:01 הדר הדי ותיקה    מזל טוב והרבה אושר ובריאות! (ל"ת)  
10/10/2006 11:02 מיכל של נועה    המון אושר לנוגה החדשה וכל הכבוד למאיה הגדולה! (ל"ת)  
10/10/2006 11:47 maia    שוב המון מזל טוב ורק אושר ושמחה במיוחד למאיה :-) (ל"ת)  
10/10/2006 12:45 דפלול    ברכות מעומק הלב!  
10/10/2006 13:02 דפנה    שוב מזל טוב (יש לי חברה עם שלש בנות ובן, שתיים מהבנות הן מאיה ונוגה) (ל"ת)  
10/10/2006 21:16 עוד שין    שוב המון מזל טוב והרבה אושר (ל"ת)  
11/10/2006 18:32 שרית    המון מזל טוב. (ל"ת)  
12/10/2006 20:04 גילי אבישי    כמה "פשוט" ככה מקסים!  
13/10/2006 23:28 רותי קרני הורוביץ    ברכות חמות, ותודה על ששיתפת (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש