פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3812   3811   3810   3809   3808   3807   3806   3805   3804   3803   3802   3801   3800   3799   3798   3797   3796   3795   3794   3793    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

21/9/2006 20:46 ספרים ספרים על הולדת אח לבני הבכור, יש המלצות? ולאו דווקא המלצות. אילו ספרים יש? (ל"ת)
21/9/2006 20:50 נתי    אנחנו אהבנו את "האח החדש של איתמר" של דויד גרוסמן (ל"ת)  
21/9/2006 21:11 דפנהש    אחלה אח של יונתן יבין (ל"ת)  
21/9/2006 21:34 אסנת גלבוע    בן כמה הבכור? (ל"ת)  
21/9/2006 22:20 מאיה של אופק ומעוף    בבטן של אמא. חמודדדדדדדד (ל"ת)  
21/9/2006 22:57 לי    ראיתי אצל חברים את ספר הפילפילים  
22/9/2006 00:58 לל    אז ככה-  
25/9/2006 10:44 מרית    לילדים שמתקשים בקבלת החבר החדש במשפחה (ל"ת)  
25/9/2006 10:45 מרית    אוף, ברח לי...  
21/9/2006 20:28 g אנחנו נוסעים מחר לצפון- מושב בצת.יש לכן המלצות על מסעדות באזור ומקומות ששווה לבקר בהם?אשמח לדעת. שנה טובה לכולם (ל"ת)
21/9/2006 21:50 מאיה מ    לא ממש במושב בצת, אבל זה בצפון  
21/9/2006 22:36 אורחת לרגע    מסעדה מומלצת  
21/9/2006 23:12 רוית ב'    בצפון  
22/9/2006 09:59 רותי קרני הורוביץ    הודעתך מתאימה ללוחפורום  
21/9/2006 20:17 גילילי מהם ערכים תקינים של שקיפות עורפית? (ל"ת)
21/9/2006 22:15 גלית    מנסה לענות  
21/9/2006 18:04 הריון ראשון התחלתי שבוע 37 (36+1) ופתאום יש לי תופעות חדשות... מה זה אומר?
21/9/2006 18:17 הוטיקה    נשמע כמו תופעות של סוף הריון - מציקות, אך זמניות:)  
22/9/2006 14:15 הריון ראשון    תודה הוטיקה. (ל"ת)  
21/9/2006 18:03 הוטיקה פרסומת בלתי סמויה בשיעור ספורט בביה"ס - מה דעתכן?
21/9/2006 19:09 סיגל    אני לא מבינה מה הבעיה  
21/9/2006 19:37 טלטול    עד כמה שידוע לי  
21/9/2006 19:46 מאיה של אופק ומעוף    הוטי, גם אצלנו זה עובד ככה. לא מקדישה לזה יותר מדי מחשבה. (ל"ת)  
21/9/2006 20:32 הוטיקה    "מה לעשות, אלה החיים (ל"ת)  
21/9/2006 20:35 הוטיקה    "מה לעשות, אלה החיים"? מצטערת, לא מקובל עליי  
21/9/2006 20:36 הוטיקה    תיתי יקרה, איפה את? יש לי הרגשה שתביני על מה אני קוצפת:) (ל"ת)  
21/9/2006 20:54 יעל זר    הוטיקה, את צודקת לגמרי. הייתי פונה למשרד החינוך ומבקשת תגובה, או מתאגדת עם הורים אחרים נגד זה. (ל"ת)  
21/9/2006 20:58 תיתי רופאת שיניים    הוטי, נכנסתי  
21/9/2006 21:06 טלטול    הוטיקה, אני מבינה את הכעס שלך...  
21/9/2006 21:11 נתי    מעצבן (מקציף). הקפיזליזם, הפרסום האגרסיבי  
21/9/2006 22:05 דיתי    את האמת, גם אותי זה מרגיז  
21/9/2006 22:26 מאיה של אופק ומעוף    אצלנו, לא מאפשרים להם להיכנס  
21/9/2006 22:28 הוטיקה    יש הבדל גדול בין חלוקת עלונים מחוץ לשער ביה"ס, לבין כניסה פעילה של פרסומת מסחרית לשיעור שמתקיים במסגרת מערכת השעות הרגילה (ל"ת)  
21/9/2006 23:28 הדס    הוטי  
22/9/2006 01:11 לל    אין הבדל בין שיווק חוגים במסגרת בי"ס לבין שיווק "מילקי" בבי"ס!!!!  
22/9/2006 11:16 הוטיקה    צודקות 1,000% (הי הדס!!!). מתכוונת לדבר עם המנהל אחרי החג. ואנסה למצוא את חוזה המנכ"ל המדובר, אולי באתר משרד החינוך (ל"ת)  
23/9/2006 06:13 ריש    הנה מאגר חוזרי מנכ"ל  
21/9/2006 17:16 לי כולסטרול בהריון
21/9/2006 21:02 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    כולסטרול בהריון  
21/9/2006 22:53 לי    טובה תודה רבה!  
22/9/2006 10:45 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    לא הייתי לוקחת מעל 1000 מק"ג בדיוק מסיבה זו. (ל"ת)  
22/9/2006 10:46 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    מי שרוצה לשמוע אותי היום ברדיו (גם דרך האינטרנט)  
22/9/2006 15:26 לי    אוי טובה פספתי אותך היום  
22/9/2006 18:30 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אה... סליחה על הבלבול:  
21/9/2006 16:58 טלי תקומי שנה טובה!
21/9/2006 19:34 דפנה    מצטרפת: חג שמח, שנת בריאות שלווה ואהבה, ולידות טובות. (ל"ת)  
21/9/2006 21:15 הוטיקה    טלי יקרה לי, סלחי לי שרק עכשיו: מקווה שאת מרגישה הרבה יותר טוב, ושתהיה לך שנה עתירת בריאות ואושר! (ל"ת)  
22/9/2006 08:25 לי    מצטרפת לברכות  
22/9/2006 15:23 סמדר    שנה טובה עם הרבה צחוק של ילדים!! (ל"ת)  
21/9/2006 11:43 אמא בלי שם הפעם הילדה מתלוננת שכואב לה בטוסיק
21/9/2006 11:57 רונה    אצלנו  
21/9/2006 12:16 אמא בלי..    רונה, תודה אבל אצלנו  
21/9/2006 12:35 הילה    ממש לא רוצה להדאיג אבל..  
21/9/2006 13:58 שרית    הילה לא הבנתי כ"כ למה התכוונת (ל"ת)  
21/9/2006 14:33 הוטיקה    שרית, למיטב הבנתי הילה הציעה לבדוק את האפשרות שמא, חלילה, מישהו מכאיב לילדה באופן יזום. אם לקרוא לילד בשמו, היא מדברת על התעללות מינית. אני כמובן מקווה בכל לבי שאין שחר לדברים, אבל צודקת הילה שיש לשלול את כל האפשרויות, כולל הגרועות שבהן. (ל"ת)  
21/9/2006 15:08 לא הפעם    בדיקה רקטלית  
21/9/2006 15:21 רונה    ל- לא הפעם" עזבי, תסלחי לעצמך. אני בטוחה שהוא סלח.. חיבוק. (ל"ת)  
21/9/2006 15:38 שרית    אולי...  
21/9/2006 16:33 גילי אבישי    קרוהן וקוליטיס אי אפשר לפספס בשל שילשולים וכאבי בטן...  
21/9/2006 20:08 עדן של יובל    רונה - איזה קטעים  
21/9/2006 20:47 שירי    גילי, מה זה קרוהן וקריטיס?  
21/9/2006 23:50 גילי אבישי    קרון ואולצירטיס קוליטיס  
22/9/2006 00:40 לל    אין ספק שזו חידה, אבל  
22/9/2006 08:22 אמא בלי...    תודה על כל התשובות. (ל"ת)  
21/9/2006 11:42 חגית ספנסר, בית אלה קורס "אמהות מספיק טובות" - הזמנה למפגש מבוא והיכרות ביום ג' בקרוב 26 בספט', ואגרת לאמהות (הודעה-מודעה)
20/9/2006 01:22 קורנית    נשמע מקסים ומפתה.. כמה שאלות:  
20/9/2006 09:03 דני    חגית שלום,  
20/9/2006 09:16 חגית ספנסר    הקורס בן 12 מפגשים שבועיים יתקיים בבית אלה שבכרכור  
20/9/2006 09:22 חגית ספנסר    בקשר למחיר ההשתתפות בסדנת הילדים"המסע להר הקסמים"  
20/9/2006 11:30 נשמע אחלה    אפשר בהרצליה?(מאמינה שגרמן תסבסד - ברצינות!) (ל"ת)  
21/9/2006 11:37 נתי ילדתי! בלי אפידורל, בלי חתך. אכן בפעם השניה זה פחות קשה, למרות שלידה היא סיוט. ואחרית דבר: דלקת ריאות
21/9/2006 11:51 מיריתי    כמה מרגש  
21/9/2006 12:02 רונה    ואאוו איזה יופי!! מזל טוב. תרגישי טוב. מנוחה רבה וחלב בשפע. (ל"ת)  
21/9/2006 13:41 מיכל של נועה    איזה אומץ! גיבורה אמיתי! תזכו להרבה שעות שינה נעימות (ל"ת)  
21/9/2006 14:22 דג זהב    המון מזל טוב !  
21/9/2006 14:35 דפנה    נתי, מתנה נאה לשנה החדשה  
21/9/2006 17:14 גלה    עינת, ממש ריגשת אותי  
21/9/2006 19:01 annat    נתי, ברכות ואיחולים ללידת-גיבורות  
21/9/2006 20:53 נתי    אני עכשיו מבינה למה כל כך רציתי לכתוב פה את סיפור הלידה. התגובות שלכן מקסימות. תודה!  
21/9/2006 22:06 דיתי    פשוט: "וואווווו" שיהיה המון במזל ובריאות (ל"ת)  
22/9/2006 01:24 מרי    את ממש גיבורה!  
22/9/2006 22:43 נתי    מרי  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש