פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3232   3231   3230   3229   3228   3227   3226   3225   3224   3223   3222   3221   3220   3219   3218   3217   3216   3215   3214   3213    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

16/8/2005 00:27 פנצ'ר ועדה להפסקת הריון
16/8/2005 01:59 בלו    הדבר היחיד שמצאתי  
16/8/2005 02:04 בלו    והנה משהו קצת יותר רשמי  
16/8/2005 08:45 אלישבע    ועדה להפסקת הריון  
16/8/2005 09:51 עוד שין    חופש הבחירה  
16/8/2005 09:57 בלו    אלישבע-נקודה למחשבה גם בשבילך  
16/8/2005 10:13 א (חסויה הפעם)    בלו יקרה - קרה גם לי. אכן מזעזע. כתבת מקסים ורגיש. (ל"ת)  
16/8/2005 10:25 עוד שין    תודה בלו, זה בעצם מה שרציתי לומר (ל"ת)  
16/8/2005 10:59 חסויה להפעם    ממש אין להשוות בין שני המקרים  
16/8/2005 11:41 בלו    חסויה - את באמת חושבת שאני מעודדת להפיל? "העוסקים במלאכה" עוסקים בה באופן פוגעני. עם זה אי אפשר להתווכח. (ל"ת)  
16/8/2005 12:28 אלישבע    בלו וכולן,  
16/8/2005 12:42 ד.פ.    אלישבע - כמה דוגמאות להפעלת לחץ:  
16/8/2005 12:43 רונה    איזו יומרנות יש לך אלשיבע  
16/8/2005 12:48 בלו    אלישבע - לא הפעלת לחץ?  
16/8/2005 12:49 חסויה להפעם    ד.פ יקרה, האם הדברים שציינת הם לא אמיתיים? ציינת ממש את האמת.  
16/8/2005 13:27 ליק333    משהו פחות "נחמד" על אגודת אפרת  
16/8/2005 14:58 אלישבע    מחשבות על הפלה  
16/8/2005 15:06 אלישבע    עוד כמה מילים על "הלחץ" ועל אגודת אפרת  
16/8/2005 15:16 בלו    את צודקת אלישבע.לי קשה להתעלות על עצמי. זה בדיוק העניין.  
16/8/2005 15:50 גילי אבישי    שוב "נפלאות" האינטרנט  
16/8/2005 16:06 ד.פ.    אלישבע - אני לא מזהה את העדינות שבלו שומעת בדברים שלך. אני מזהה רק דמגוגיה.  
16/8/2005 16:08 בלו    בכל זאת מרגישה צורך להדגיש  
16/8/2005 16:11 ליק333    ד.פ. - לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר (ל"ת)  
16/8/2005 16:28 טלי תקומי    בלו, אני איתך.  
16/8/2005 16:30 טלי תקומי    בלו, אוי ואבוי לניסוח שלי. התכוצתי מכאב ביחד איתך כשסיפרת לנו מה קורה לך. והמשפטים אחר כך מופנים לאפרתית. (ל"ת)  
16/8/2005 16:42 גילי אבישי    ככל הידוע לי  
16/8/2005 22:41 ריש    פנצ'ר, אישה יקרה, בלו, וגם משו לכל אלה שחושבות שהפלה היא פשע  
16/8/2005 22:54 מבקרת    הייתי שם  
17/8/2005 09:41 אלישבע    אין לי (כמעט) מה להוסיף  
17/8/2005 10:11 רונה    אלישבע זו לא פעם ראשונה  
17/8/2005 11:29 ד.פ.    אלישבע - בשביל הרקורד:  
17/8/2005 13:31 אלישבע    ד.פ., צודקת. אשמתי.  
17/8/2005 13:56 אלישבע    רונה  
17/8/2005 15:03 ליק333    האמת המוחלטת  
17/8/2005 16:18 אלישבע    האיוולת  
18/8/2005 02:48 רותי קרני הורוביץ    בלו, עוד שין, ד.פ., רונה, ליק, גילי, טלי תקומי, ריש, מבקרת - תחזקנה ידיכן. ברגישות ובנחישות (ל"ת)  
18/8/2005 08:58 ליק333    מילים יפות לא מכסות על המשמעות שעומדת מאחוריהן  
18/8/2005 11:15 רונה    אלישבע - משמעות המילה איוולת - טיפשות, כסילות, טמטום, אידיוטיות, חוסר חשיבה, שטות, סכלות... תחשבי על זה. (ל"ת)  
18/8/2005 12:54 רונה    אהה ולא פחות חשוב - פלורליזם משמעותו - ריבוי דעות, ריבוי עדות, ריבוי כיתות, שונות, מגוון, משטר המתיר גיוון; ריבוי יסודות ... (ל"ת)  
15/8/2005 23:52 מודעות האם אני צריכה טיפול?
16/8/2005 08:54 noa007    מוכר  
16/8/2005 09:42 פסיכולוגית בגרוש    מודעות יקרה  
16/8/2005 10:48 אביטלי    מכירה  
16/8/2005 11:26 noa007    רגע רגע  
16/8/2005 12:03 מודעות    המון תודה לכל העונות  
16/8/2005 15:18 שרונה    תשמעו משהו מצחיק...  
16/8/2005 16:48 אביטלי    לשרונה - זה ממש לא אותו דבר  
15/8/2005 22:58 שואלת קבלתי מחזור...יש לי בחילות ועשיתי בדיקת הריון ביתית שהראתה שאני לא בהריון...
15/8/2005 23:23 אורנה דן    מחזור + בדיקה שלילית מול בחילות?  
16/8/2005 07:04 אהובה    את לא בהריון. בחילות יכולות להיות גם בעת מחזור. (ל"ת)  
15/8/2005 20:41 ג חזרתי מהגן הציבורי אחרי שיחה של אימהות...
15/8/2005 22:26 לילך של נוגיא    תלוי בצוות  
15/8/2005 22:36 אני    @@@ מי יודע באיזה שעה פותחים בבוקר את איקיאה בנתניה???@@@@@ (ל"ת)  
16/8/2005 00:29 רותי קרני הורוביץ    כל-כך הרבה משתנים  
16/8/2005 01:42 בלו    גם הבת שלי תהיה הכי קטנה בגן החדש  
16/8/2005 08:48 ronny    הכי קטן - לאו דווקא חסרון  
16/8/2005 09:29 ג    דיברתי עם הגננת הקודמת שלה...  
16/8/2005 22:51 איש חינוך    רב גילאיות  
18/8/2005 09:26 ג    איש חינוך יקר, תודה תודה  
15/8/2005 19:11 סימה חלבון עוברי מידע בבקשה
15/8/2005 21:59 לילך    אני הייתי במצב דומה  
15/8/2005 23:39 מיכל של איל ויסמין    בהריון עם יסמין, היה לי דימום בשבוע 5 ותוצאה ממש גרועה בחלבון עוברי  
15/8/2005 18:25 שרי_אמיר סוף סוף - סיפור הלידה של הגוזל שלי (ארוך...)
15/8/2005 18:58 פומיקי    ברור שאת אמא ממש טובה  
15/8/2005 19:33 אביבה גרבובסקי    שרי היקרה והכלכך יודעת....מתרגשת איתך ומאחלת לך ים של אהבה  
15/8/2005 21:20 טלי ב.    איזה סיפור מקסים! מאושרת בשבילך ומאחלת לך המשך אמהות נפלא (ל"ת)  
15/8/2005 21:26 גלי    שרי יקרה, המון המון מזל טוב, אושר ובריאות, שתגדלי אותו בנחת ותהני ממנו (ל"ת)  
15/8/2005 21:46 אפרת    שרי יקרה, איזה סיפור מקסים!  
15/8/2005 23:41 מיכל של איל ויסמין    מקסים ומרגש. אהבתי את הקטע עם הבלון. באמת גאוני. (ל"ת)  
16/8/2005 01:04 רותי קרני הורוביץ    שרי יקרה  
16/8/2005 06:50 לולי2    אכן מקסים ומרגש, המון מזל טוב, אושר ובריאות. (ל"ת)  
16/8/2005 08:24 ורד ג.    וואו שרי איך שריגשת אותי על הבוקר, מזל טוב והרבה אושר,  
16/8/2005 10:13 noa007    הי  
16/8/2005 12:19 annat    שרי יקרה יקרה  
16/8/2005 13:10 בלו    מקסים  
16/8/2005 14:29 ליק333    סיפור מקסים ומרגש  
18/8/2005 10:23 ענבר    שרי!!!!  
19/8/2005 01:24 שרון    יו.... כמה זמן לא שמעתי ממך  
15/8/2005 17:45 נוי להריוניות שביניכן-
15/8/2005 21:37 הדר    פופיק בהריון  
15/8/2005 23:26 אורנה דן    שקע לכל אורך הבטן  
15/8/2005 23:39 גילי אבישי    אני ממליצה לך  
15/8/2005 17:20 אמא עם שיער מלא בצ'יטוס רגע, מה רק אני משתגעת עם המלפאפיצים בבית בחופש ? כולכן רגועות כאילו ? מה עושים? אנא חיזוקים ותובנות ! (ל"ת)
15/8/2005 17:57 אילנה (ק.ס.)    את ממש לא לבד, בהחלט יש תחושה שמיצינו את ה"חופש"...(אמא עם מילקי על החולצה) (ל"ת)  
15/8/2005 18:22 לולי2    חוץ מלהתאזר בהמון סבלנות  
15/8/2005 20:35 מורן    OT מהי כמות חלב שאוב שתינוק בן חודש צורך בארוחה? אני זוכרת שיש איזה חישוב אך לא מוצאת במנוע. מישהי זוכרת? (ל"ת)  
16/8/2005 01:07 רותי קרני הורוביץ    מורן, הנה לינק לתשובתה של טובה  
16/8/2005 08:23 מורן    תודה רותי (ל"ת)  
15/8/2005 16:49 מימי דיאטה בזמן הנקה
15/8/2005 17:14 דורית    הנה לינק לדיון בנושא  
15/8/2005 17:15 דורית    כדאי לשנות גם את הכותרת: קשר בין תפריט האם בהנקה לבין גאזים אצל התינוק ? (ל"ת)  
15/8/2005 16:19 נירה לוח פורום
15/8/2005 16:29 נירה    מחפשת לקנות מנשא סלגוזל יד שניה. אם מישהי מכירה או מוכרת אשמח אם תצרו עמי קשר פה בלוח או במייל המצורף, תודה! (ל"ת)  
15/8/2005 16:31 אסנת גלבוע    למכירה עגלת פג ונציה  
15/8/2005 17:03 טלי תקומי    ליאתיתי, אני מהמציירות. הייתי מאיירת הרבה שנים.  
15/8/2005 18:17 נורית    סל גוזל  
15/8/2005 18:34 נירה    נורית שלחתי לך מייל. (ל"ת)  
15/8/2005 19:36 לימור    דירה להשכרה בראשל"צ - מצוינת  
15/8/2005 21:57 הדר    מחפשת מיטת תינוק לחודש אוקטובר-נובמבר  
15/8/2005 22:57 תמרה    לותיקה ולמרית  
15/8/2005 23:00 תמרה    לגליה++++++++++++  
15/8/2005 23:03 אביב    נירה אמנם לא סל גוזל אבל אשמח להעביר לך את הלופי שלי (ל"ת)  
15/8/2005 23:14 דנה השניה    מחפשת את הטלפון העדכני של יפית יצרנית התינוכיס. תודה! (ל"ת)  
15/8/2005 23:45 ריני    הצעת עבודה למישרה עד השעה 1500 ברעננה לתפקיד IT  
16/8/2005 00:14 יעל    זקוקה למטפלת בהרצליה. יש המלצה למישהי?? (ל"ת)  
16/8/2005 09:54 עוד שין    מחפשת המלצה למכשיר סלולרי אמין ועמיד.  
16/8/2005 10:46 נירה    אביבוש, כתבתי לך מייל. (ל"ת)  
16/8/2005 13:43 מוזי    איפה קונים ישבנון? החום משבש את ההגיון בשילב? בקט-קט איפה? בחיפו? (ל"ת)  
16/8/2005 13:46 דניאלה    נירה  
16/8/2005 13:53 תיתי רופאת שיניים    מוזי, אם את רוצה  
16/8/2005 14:42 אחת    **************** מנסה שוב: מחפשת אתרים לשמות של בנות (בינלאומי/ישראלי) *************** (ל"ת)  
16/8/2005 14:43 רותי קרני הורוביץ    עוד שין יקרה, באיזו רשת את?  
16/8/2005 15:06 עוד שין    רותי, פרטנר- אוראנג', למה זה משנה? (ל"ת)  
16/8/2005 15:09 נירה    דניאלה, תודה רבה! (ל"ת)  
16/8/2005 15:48 רוני    ליעל - יש לי המלצה על מטפלת בהרצליה. את יכולה להתקשר אליי ל:  
16/8/2005 15:49 רוני    ליעל שוב - זו מטפלת מדהימה שטיפלה בבן שלי עד לפני שנה. עכשיו היא פנויה. (ל"ת)  
16/8/2005 15:52 רותי קרני הורוביץ    בגלל הדגמים והסוכן  
16/8/2005 16:00 מרית    תמרה - את מוזמנת להתקשר אלי  
16/8/2005 16:19 עוד שין    לרותי  
16/8/2005 16:41 רותי קרני הורוביץ    עוד שין, לסוכן שלי קוראים אייל בן-דוד  
16/8/2005 21:19 marcyg    מטפלת תינוקות מקסימה, מנוסה ומסורה מתפנה בספטמבר  
17/8/2005 08:53 מוזי    לתיתי רופאת שיניים כן אני מאוד אשמח איך אני יוצרת איתך קשר? (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש