פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  2932   2931   2930   2929   2928   2927   2926   2925   2924   2923   2922   2921   2920   2919   2918   2917   2916   2915   2914   2913    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

20/3/2005 04:51 roniti אני בכחשה, בהדחקה, איך שלא תקראו לזה אבל בעוד שלושה ימים נעם שלי עוברת ניתוח אדנואידים והחרדה מתחילה (ממשיכה) לגאות
20/3/2005 06:25 עדי אמא של יובל וגיא    רוניתי יקירתי  
20/3/2005 07:44 לירון    רוניתי  
20/3/2005 08:04 סיס    רוניתי, חיבוק ג-ד-ו-ל  
20/3/2005 08:12 גילי אבישי    הי רוניתי  
20/3/2005 08:43 שירלי2    רוניתי  
20/3/2005 08:50 מיפי    לרוניתי  
20/3/2005 09:11 מיכל של איל    רוניתי יקרה...  
20/3/2005 10:00 גימלית    הדחקה היא אחת ההמצאות היותר שימושיות של המין האנושי  
20/3/2005 10:06 דובת גריזלי    רוניתי, נשמה, תשאלי את אנשי הצוות ב":דנה"  
20/3/2005 10:12 מירבת    רוניתי יקרה מאוד,  
20/3/2005 10:17 שירין    רוניתי  
20/3/2005 10:45 ורד    רוניתי  
20/3/2005 10:46 טל מ    רוניתי יקרה  
20/3/2005 10:53 נועה    רוניתי  
20/3/2005 11:08 שושו    רוניתי  
20/3/2005 11:26 roniti    עדכונים  
20/3/2005 11:50 ק.ק.    רוניתי  
20/3/2005 12:06 רונה    roniti  
20/3/2005 12:29 אירנה    רוניתי יקרה  
20/3/2005 14:00 annat    רוניתי מתוקה  
20/3/2005 14:27 ליאתה    רוניתי,  
20/3/2005 14:54 טובה קראוזה    רוניתי יקרה,  
20/3/2005 15:15 ורד שלשחר    רוניתי  
20/3/2005 17:29 דניאלה    רוניתי יקרה  
20/3/2005 20:48 roniti    אני שפוכה לגמרי מהיום הזה..אבל הבשורה היא שכרגע דחו את הניתוח  
21/3/2005 12:34 ורד ג.    לרוניתי  
20/3/2005 03:20 גילי אבישי רק לבשר שליאתיתי ילדה!
20/3/2005 04:08 מקופלת    מזל טוב יקרה- איזה כיף לפתוח את הבוקר והשבוע בהודעה שכזו  
20/3/2005 04:15 roniti    מזל טוב, איזה יופי! (ל"ת)  
20/3/2005 05:43 עינת מ    מזל טוב ליאתיתי!! שמחה לשמוע שהכל עבר בשלום!!! (ל"ת)  
20/3/2005 06:22 POOH    איזה יופי... הרבה הרבה מזל טוב... (ל"ת)  
20/3/2005 06:26 עדי אמא של יובל וגיא    מזל טוב! מחכה עם כולן לשמוע את סיפור הלידה (ל"ת)  
20/3/2005 06:28 ורד שלשחר    איזה כייף.... מזל טובבבבבב!!! (ל"ת)  
20/3/2005 06:49 שרון-ש    איזה כיף לשמוע!  
20/3/2005 07:09 מרינה (אמא של אדם)    ליאתיתי!!!! המון מזל טובים!  
20/3/2005 07:10 טין טין    איזה יופי, המון המון מזל טוב (ל"ת)  
20/3/2005 07:25 לירון    ליאתיתי (וגילי- תודה כפולה על העידכון)  
20/3/2005 07:44 יעלה    בשעה טובה ומאושרת!!!! מזל טוב!!!!! (ל"ת)  
20/3/2005 07:51 אריאלה    מזל טוב!!!!!!!!! אושר, שמחה, ושהכל ילך בקלות (ל"ת)  
20/3/2005 07:52 סיס    כמה משמח!  
20/3/2005 08:00 ורד    אז בסוף זה קורה, הא? אימאל'ה. ברכות לזושיה החדשה, ולשאר בני הבית. מחכה עם הלשון בחוץ לפרטים (ל"ת)  
20/3/2005 08:08 היילי    מזל טוב ליאתיתי!! (ל"ת)  
20/3/2005 08:09 ענבל    שיוו שמחה לשמוע! המון המון מזל טוב, אושר ובריאות. (ל"ת)  
20/3/2005 08:17 מירי2    מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)  
20/3/2005 08:21 Um_Netah    Congratulations!!! x (ל"ת)  
20/3/2005 08:35 שירלי2    המון המון מזל טוב! (ל"ת)  
20/3/2005 08:53 לולי2    מזל טוב, בריאות אושר ונחת!!!! (ל"ת)  
20/3/2005 08:57 לימון    מזל טוב!! איזה יופי!!! (ל"ת)  
20/3/2005 08:58 מיכל של איל    מזל טוב לליאתיתי ומשפחתה ! הרבה אושר ובריאות. פוסט קליל והנקה מוצלחת. (ל"ת)  
20/3/2005 09:17 אורנה*    מזל טוב, ממתינה לפרטים! (ל"ת)  
20/3/2005 09:31 מרינה של נועה    מזל טוב!!!!!!!!!! (ל"ת)  
20/3/2005 09:43 שרונה    מזל טוב.איזה כיף .גם אני רוצה! (ל"ת)  
20/3/2005 09:45 דובת גריזלי    נשמע ממש טוב! אני כל כך שמחה! (ל"ת)  
20/3/2005 09:48 טלי ויש    מקסימתיתי - מ-ז-ל ט-ו-ב ! ! !  
20/3/2005 09:49 ק.ק.    טריליון מזל טובים... בריאות, אושר ונחת. מצפה בכליון עיניים לסיפור הלידה! (ל"ת)  
20/3/2005 09:53 לי*    מזל-טוב, אושר ובריאות! (ל"ת)  
20/3/2005 09:58 ליק333    המון מזל טוב !!! (ל"ת)  
20/3/2005 10:04 גימלית    איזה כיף!!! מקוה שהיה כל מה שחלמה (ל"ת)  
20/3/2005 10:14 מירבת    איזה יופי! מזל טוב!!! (ל"ת)  
20/3/2005 10:18 לי    מזל טוב והתאקלמות קלה (ל"ת)  
20/3/2005 10:32 טלי תקומי    מזל טוב ליאתיתי מקסימתיתי!  
20/3/2005 10:37 אימוש    כמה משמח! מזל טוב לליאתיתי :-) (ל"ת)  
20/3/2005 10:38 שירין    מזל טוב, יקירתי! שיהיה המשך זורם ומאושר. (ל"ת)  
20/3/2005 10:38 יולה של גור וניב    איזה חדשות נהדרות! מזל טוב, יקירתי, לך ולכל המשפחה (ל"ת)  
20/3/2005 10:42 מאמו    מזל טוב!  
20/3/2005 10:50 נני    יווווווווווווווווו !!! מזל טוב יקירתי!!!  
20/3/2005 10:52 מוניק    מזל טוב, יקרה! (ל"ת)  
20/3/2005 10:59 טל מ    ליאתיתי יקרה  
20/3/2005 11:09 שושו    ליאתיתי - מזל טוב!!! (ל"ת)  
20/3/2005 11:25 נועה    מזל טוב מזל טוב מזל טוב מזל טוב ועוד ועוד (ל"ת)  
20/3/2005 11:36 הוטיקה    קולולולולולו ליאתיתי!!! (ל"ת)  
20/3/2005 12:03 רוני    מזל טוב מתוקה! הרבה אושר, בריאות, אהבה ושיהיה בעונג. נשיקות לכל המשפחה (ל"ת)  
20/3/2005 12:09 ליאורקה    מזל טוב ענקי!  
20/3/2005 12:12 אמא ל 2    מזל טוב!!! את אמא ל 2 . המשך קל וטוב. (ל"ת)  
20/3/2005 12:23 פומיקי    מזל טוב הרבה ואושר (ל"ת)  
20/3/2005 12:31 אירנה    יו! איזה בוקר נפלא עם חדשות כאלה! מזל טוב!!! (ל"ת)  
20/3/2005 12:58 יונית    קולולולולולולולו, מזל טוב ענק יקירה, פוסט קל ושפע חלב! (ל"ת)  
20/3/2005 13:25 עוד שין    בשעה טובה, ברכות, איחולים ופוסט סביר... (ל"ת)  
20/3/2005 14:05 כרמית    מזל טוב לליאתי ושות' - הרבה נחת ובריאות (ל"ת)  
20/3/2005 14:05 annat    ליאתיתיתי וגם גילי מקסימות  
20/3/2005 14:15 ליאתה    לי-א-תי-תי!!!!  
20/3/2005 14:24 טובה קראוזה    מזל טוב ליאת יקרה!!!  
20/3/2005 14:27 רוני ח    מזל טוב! הרבה מנוחה ורוגע! (ל"ת)  
20/3/2005 15:54 קצת היפו'    וואו מזל טוב!!! המון אושר!!!  
20/3/2005 16:56 כלבובה    מזל טוב! הרבה אושר נחת ורוגע! (ל"ת)  
20/3/2005 16:57 כלבובה    מזל טוב! הרבה אושר נחת ורוגע! (ל"ת)  
20/3/2005 17:35 דניאלה    מזל טוב! (ל"ת)  
20/3/2005 18:47 סאלוש    איזה אושר!!!  
20/3/2005 19:38 יעל.ש    מזל-טוב ליאתיתי!!!  
20/3/2005 20:15 הגר    מזל טוב ליאתיתי (ל"ת)  
20/3/2005 20:17 זהר    מזל טוב, חיבוקים, שפע חלב ואושר רב !!! (ל"ת)  
20/3/2005 21:16 נירה    מותק שלי, עוד הזדמנות לשמוח ולהתרגש איתך. מוץ!!!! (ל"ת)  
20/3/2005 21:33 Tamara    איזה כיף לשמוע!  
20/3/2005 21:47 אפרתה    מזל טוב ענק, אושר ובריאות (ל"ת)  
20/3/2005 22:30 סטלה    ליאתיתי! המון מזל-טוב לך ולכל המשפחה!!! (ל"ת)  
21/3/2005 00:41 אי אפשר    סוף סוף! תרגישו נפלא, כולכם, מזל טוב, ושיהיה בקלות. (ל"ת)  
21/3/2005 09:55 לורן    איזה יופי!!! מזל טוב!!! שתראו נחת והרבה אהבה :-) (ל"ת)  
21/3/2005 09:58 רומי    האם זו ליאת שילדה על האלונקה???  
21/3/2005 09:59 נוני    שפע ברכות למאלך חדש שירד אליך !! (ל"ת)  
21/3/2005 12:37 ורד ג.    לליאתיתי המון מזל טוב אושר ושמחה... (ל"ת)  
21/3/2005 13:13 ליאתיתי    תודה תודה תודה. (:  
22/3/2005 13:31 רינתני    מזל טוב מזל טוב מזל טוב, שמחה ואהבה שלוחות אלייך! (ל"ת)  
22/3/2005 23:27 רותי קרני הורוביץ    מלכה  
19/3/2005 23:11 אמאחדשה בן חודשיים וחצי...קיבל חיסון ביום ב'
19/3/2005 23:56 Tamara    את צריכה לעקוב אחריו  
19/3/2005 23:56 ענבל    למיטב ידיעתי 38 זה לא חום.  
20/3/2005 00:03 אמא שרה    בגלל שהוא כ"כ קטן - הייתי מתקשרת לרופא או מוקד קופת חולים כדי להתיעץ (ל"ת)  
20/3/2005 12:47 אלין של דור    38 לבן חודשיים וחצי זה בהחלט חום גבוה וכדאי לפנות לרופא (ל"ת)  
19/3/2005 23:01 ((((((((((((((( לוח פורום ))))))))))))))) (ל"ת)
19/3/2005 23:10 קצת היפו'    OT - לדניאלה  
19/3/2005 23:24 אמא צעירה 2    מעבר למוצקים  
19/3/2005 23:38 רקפת    מחפשת גיזרה לשרוולים נפוחים - לחולצה של שלגיה  
19/3/2005 23:42 אמא צעירה 2    רהיטים לחדר תינוקות  
19/3/2005 23:43 עדי אמא של יובל וגיא    לכל מי שענתה לי בעניין חום ואקמול - יובל עכשיו בשניידר עם חשד לדלקת ריאות  
19/3/2005 23:44 אמא צעירה 2    מזרון  
19/3/2005 23:45 אמא צעירה 2    לעדי  
19/3/2005 23:49 ענבל    לעדי אמא של...  
19/3/2005 23:59 אפרתה    לאמא צעירה 2 - ארון לתינוקות  
20/3/2005 00:26 אפרתה    annat OT  
20/3/2005 00:36 עדי אמא של יובל וגיא    אמאצעירה2 וענבל, תודה. אני משתדלת להיות חזקה. ועננתי, ראיתי שכתבת לי כאן וההודעה נעלמה!  
20/3/2005 00:42 אפרתה    לעדי אמא של יובל  
20/3/2005 01:38 אורנה*    עדי רפואה שלמה, מקווה שאתם כבר בבית. (ל"ת)  
20/3/2005 01:43 עדי אמא של יובל וגיא    אפרתה ואורנה (סליחה מכולן שאני משתלטת על הלוחפורום)  
20/3/2005 02:08 עדי אמא של יובל וגיא    עדכון:  
20/3/2005 02:25 נועה    עדי, רפואה שלמה!  
20/3/2005 02:39 עדי אמא של יובל וגיא    נועה,  
20/3/2005 03:14 גלית של רום    אשמחלשמוע לגבי ברית אצל פרופ דולברג - ממי שביצעו אצלו  
20/3/2005 04:19 roniti    יה עדי, איזה פחד הדברים האלה ואיז ה מזל שעליתם על זה לבסוף. תרגישו טוב!! (ל"ת)  
20/3/2005 05:45 mombaroad    Adile - ooooffff!!!!  
20/3/2005 06:28 עדי אמא של יובל וגיא    לגלית של רום (ולעדי שלי)  
20/3/2005 06:31 ורד שלשחר    עדי אמש'ל....  
20/3/2005 07:56 סיס    עדי יקרה,  
20/3/2005 08:34 לירון    עדי- שיעבור מהר מהר. תעדכני... (ל"ת)  
20/3/2005 08:38    עדי  
20/3/2005 08:44 שירלי2    עדי  
20/3/2005 08:47 שין    מחפשים המלצות לצימר לחופשה משפחתית בגליל העליון בפסח! (ל"ת)  
20/3/2005 08:51 מיפי    למישהייש המלצה איך אני יכולה לאפר בפנים איפור לדבורה (צהוב/שחור) ? (ל"ת)  
20/3/2005 08:53 בקרוב שם    הפרייה מלאכותית  
20/3/2005 09:02 מיכל של איל    עדי אמא של. שיעבור מהר ובקלות, רפואה שלמה!!!! (ל"ת)  
20/3/2005 09:17 שנ-טל    בעלי יצאה לח-ו-ד-ש מילואים. איך מסתדרים???? (ל"ת)  
20/3/2005 09:53 עדי אמא של יובל וגיא    תודה יקרות  
20/3/2005 09:55 ליק333    *****שנ-טל*****  
20/3/2005 10:09 גימלית    עדי ומיפי  
20/3/2005 10:14 עפרי    לטובה לטובה לטובה קראוזה....***** @@@@  
20/3/2005 10:21 דובת גריזלי    עדי, אני מאוד מזדהה  
20/3/2005 10:32 מיפי    לגימלית  
20/3/2005 10:47 מאמו    שנ-טל - קודם כל, נקודת המבט  
20/3/2005 10:56 קנגרו    יש למישהי המלצות על ברית אצל דר' מוגילנר? (ל"ת)  
20/3/2005 11:49 הלה    לשין  
20/3/2005 11:50 נתוש    - - - - - חיפאיות, זקוקה לעזרה במציאת מעון - - - - - --  
20/3/2005 12:20 פרח    פשפשית  
20/3/2005 12:35 פשפשית    היי פרח  
20/3/2005 12:37 אירנה    לעדי אמא של....  
20/3/2005 12:40 טלי ויש    האם מישהי השתתפה בקבוצת הדרכה להורים?  
20/3/2005 13:13 גימלית    נתוש לאיזה גיל? (ל"ת)  
20/3/2005 13:16 רוית    @@@ משהו חמוד שכייף לקרוא וגם מעלה חיוך@@@@  
20/3/2005 13:41 רוני ח    לטלי ויש  
20/3/2005 13:57 סופי    מישהי מכירה אולי אתר אינטרנט שבאמצעותו ניתן לבנות אתר לבד  
20/3/2005 13:58 מירי ש.    לרוני ח.  
20/3/2005 14:06 כרמית    מחפשת חוג פלדנקרייז בראשל"צ מי מכירה? (ל"ת)  
20/3/2005 14:06 איילה    מה המונח באנגלית ל"שמירת הריון" (ל"ת)  
20/3/2005 14:17 ליאתה    איילה - bed rest. (ל"ת)  
20/3/2005 14:19 ליאתה    עדי אמא של,  
20/3/2005 14:19 איילה    תודה ליאתה - עזר לי (ענייני עבודה) (ל"ת)  
20/3/2005 14:20 רוני ח    למירי ש.  
20/3/2005 14:21 ליאתה    ברבוריות (וכל מי שבא לה להצטרף),  
20/3/2005 14:22 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    לעפרי! ההרצאה בבוקר ולא בערב!  
20/3/2005 14:43 ליאתה    סופי - ב geocities של yahoo, הנה:  
20/3/2005 14:51 ליאתה    סופי - ב geocities של yahoo, הנה:  
20/3/2005 15:10 אורנה    מיטת תינוק למכירה  
20/3/2005 15:42 דנדשה    מחפשת יועצת פנג-שואי לעיצוב דירה. יש למישהי המלצה מנסיון?! תודה! (ל"ת)  
20/3/2005 17:01 עדי אמא של יובל וגיא    למתעניינות היקרות  
20/3/2005 17:39 דניאלה    היפולה  
20/3/2005 20:58 ורד    הי עדי, רק עכשיו ראיתי, מצטרפת לאיחולי רפואה שלמה ומוטב שעה (ל"ת)  
20/3/2005 22:13 דיווחיישן    YNET חינם גם לחבר'ה מחו"ל @@@@@@@@@@@  
20/3/2005 22:34 טלי ויש    רוני ח - תודה!  
20/3/2005 22:40 מיכל של איל    ביקשתי מרופאת ילדים של מכבי שטוף ידים לפני שהיא בודקת את איל והיא פתחה עלי פה ג-דול . האם  
20/3/2005 23:19 טובה קראוזה    זקוקה להמלצה על כירופרקט  
21/3/2005 07:08 Orna Dan    איך מתחפשים ל "זורו" ? יש תמונות באיזה מקום? (ל"ת)  
21/3/2005 07:37 גימלית    מיכל - בטח שלהתלונן ועדי יקרה  
21/3/2005 08:13 רוני ח    טובה - כירופרקטית (אם לא משנה לאביך שזו אישה)  
21/3/2005 09:41 סופי    תודה, תודה , תודה!!!!!! (ל"ת)  
21/3/2005 10:10 מיכל של איל    תודה גימלית, שלחתי פקס לפניות הציבור. (ל"ת)  
21/3/2005 10:55 פרח    אורנה - ZORRO  
21/3/2005 11:51 מירי ש.    רוני ח - המון תודה! (ל"ת)  
21/3/2005 12:52 טובה קראוזה    רוני ח, תודה גדולה, ודאי שלא משנה אם זה גבר או אשה. תודה! (ל"ת)  
21/3/2005 15:01 פרח    אורנה - תמונה של ZORRO  
21/3/2005 15:02 פרח    אורנה - תמונה של ZORRO (הפעם עם הלינק מצורף - סליחה !)  
21/3/2005 15:53 עפרי    אופס. פיספתי.  
19/3/2005 22:18 הילה מחפשת משפחתון/מטפלת באיזור תל השומר
19/3/2005 23:55 אפרתה    מצטרפת: מתחילה לחפש מטפלת לספטמבר 2005 בגבעתיים. למי מתפנה מישהי מעולה?? (ל"ת)  
20/3/2005 08:08 רו    מצטרפת גם - מחפשת לחלוק מטפלת בביתה בתל אביב ליד דיאדה לחצי יום מיוני והלאה.  
20/3/2005 09:52 ליק333    אפרתה - אם אני אמצא גן, אני אשמח לקשר בינך למטפלת שלי  
20/3/2005 21:20 אפרתה    ליק 333 תודה והנה-  
19/3/2005 21:52 שרית התקן תוך ריחמי....
19/3/2005 21:59 רוית    או, או  
19/3/2005 22:08 עדן (אמא של יובל)    גם אני באותו ענין - מתלבטת לגבי התקן (אף פעם לא שמתי) הילדה שלי בת שנתיים וגלולות לא עושות לי טוב, אשמח לייעוץ (ל"ת)  
19/3/2005 22:11 נלי    אני מאוד מרוצה מההתקן. ומה זה בדיוק כאבים ב"אגן"? איך זה שלא בדקו את ההתקן דבר ראשון? (ל"ת)  
19/3/2005 22:58 מיקי    חוויתי שני סוגי התקנים ולא חוזרת לזה  
19/3/2005 21:32 zzzz נוסעים לחו'ל בלי הילדות...
19/3/2005 21:40 נעמי    OT- למירבת (וסליחה על ההתפרצות)  
20/3/2005 00:19 orna    כשהייתי בת 8 הורי  
20/3/2005 10:30 מירבת    OT - נעמי  
19/3/2005 20:32 רותם דימום
19/3/2005 21:11 אירנה    רותם - תשובות חלקיות מהניסיון  
19/3/2005 21:13 רותם    ענקיות זה בגודל של כמעט פינג פונג (ל"ת)  
19/3/2005 21:27 אופירה    קרישי דם לדעתי  
19/3/2005 23:09 אמא שרה    אני הייתי מתקשרת לרופא לשאול אם זה בסדר (ל"ת)  
20/3/2005 11:15 שושו    רותם  
20/3/2005 12:38 אירנה    רותם, אז אולי פשוט תתקשרי לרופא לפני שאת מגיעה. (ל"ת)  
19/3/2005 20:19 אמא צעירה 2 עזרתכן ועצתכן דחוף
19/3/2005 20:30 שרונה    לא דיעה מקצועית  
19/3/2005 21:01 momabroad    Not a professioanl either  
19/3/2005 21:03 אירנה    נראה לי שמה שכתוב במדריך הזה - אינו נכון.  
19/3/2005 21:30 סיס    בדיוק אתמול  
19/3/2005 21:43 רוית    לאמא צעירה  
19/3/2005 21:43 טליה    בתי בת חמישה חודשים  
19/3/2005 22:45 אמא צעירה 2    המשך  
19/3/2005 23:11 Tamara    תלוי מאיזו קופת חולים את  
20/3/2005 01:07 אפרתה    ואם כל המרגיעות לא הספיקו אז גם אני מצטרפת...  
20/3/2005 07:11 קרן אורצ'יק    לזרוק את הספר ולתת נשיקה לאחות טיפת חלב שלך :)  
20/3/2005 07:12 קרן אורצ'יק    לזרוק את הספר ולתת נשיקה לאחות טיפת חלב שלך :)  
20/3/2005 08:15 ענבלי    עוד תרגילים  
20/3/2005 08:30 אמא צעירה 2    תודה  
20/3/2005 09:02 קרן    מנסיון  
20/3/2005 13:52 שקד    גם אצלנו, בן 6 חודשים ועדיין לא מתהפך לבד, יכול להיות על הבטן גג 20 דקות ואני לא מודאגת (ל"ת)  
19/3/2005 20:19 אוף חום בשבוע 15
19/3/2005 20:32 שרונה    משהו לגבי זה...  
19/3/2005 21:06 אירנה    אני לא הייתי לוקחת.  
19/3/2005 21:12 אמא של עדן    לקחת ללא חשש  
20/3/2005 08:58 אוף    תודה ועוד שאלה  
20/3/2005 13:11 שרון-ש    אין שום בעיה לקחת אקמול.  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש