פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  2832   2831   2830   2829   2828   2827   2826   2825   2824   2823   2822   2821   2820   2819   2818   2817   2816   2815   2814   2813    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

4/2/2005 12:14 לימור חודשיים וחצי אחרי לידה
4/2/2005 19:33 מקופלת    קרה לי גם  
5/2/2005 16:07 לימור    תודה  
4/2/2005 11:19 רוית מחפשת מקום נחמד לסופ"ש רומנטי
4/2/2005 11:56 שרונה    בצימר של מש' גא'ן  
4/2/2005 13:43 רומי    ממליצה על הרוח הגלילית במושב גורן  
4/2/2005 13:47 רונית.ק    ממליצה לך להקדים ולהזמין מקום אחרת תתפלאו שאין מקום שבוע הבא. (זה מה שקרה לנו). (ל"ת)  
4/2/2005 14:18 תמי    OT - הצעה למתנה  
4/2/2005 16:02 עינת    אמנם רחוק אבל שוה - אחוזת שרה, כרם בן זמרה (ל"ת)  
4/2/2005 18:40 לימור    ממליצה בחום על וילה גליליי בצפת. שווה את המרחק, זה לא ממש רחוק...מקום קסום באוירה אירופאית, אח בוערת בלובי, הכל עתיקות שהבעלים הביאו מצרפת  
4/2/2005 20:38 רוית    תודה תודה תודה!  
4/2/2005 10:22 מישל מישהי מכן, קראה את הכתבה על סימילאק
4/2/2005 13:18 כועסת    בעיני הגזמת !  
4/2/2005 13:47 שרון-ש    הי מילית,  
4/2/2005 13:49 רונית.ק    מה קרה כועסת? יום קשה? אולי תוציאי את זה בדרך אחרת ולא עלינו. קצת רגישות לאנשים לא תזיק ויש דרך לאמר דברים. (ל"ת)  
4/2/2005 15:33 imassia    ארוחה משפחתית תורמת להנאה מארוחה  
5/2/2005 12:20 אירנה    כועסת - מה , לא ידעת שלא כל התינוקות הם תורפי מוצקים? אז מה שיש שפע? יש גם סרבים, ולא קשור לעצלות! שלא תדעי מהבעיות של סרבי מוצקים. (ל"ת)  
4/2/2005 10:19 מקווה שהפעם שאלות של תקווה..
4/2/2005 12:53 תם תם    בתקווה שהפעם...  
4/2/2005 09:14 סנפיר אני חוזרת עכשיו מאולטראסאונד... )-:
4/2/2005 09:20 m    תחזיקי מעמד ותאחזי בדברים הטובים שיש, תקרה מעל הראש, בן זוג אוהב, פרנסה, בימינו גם זהמצרך מבוקש (ל"ת)  
4/2/2005 09:28 דבי    סנפיר יקרה  
4/2/2005 09:43 אופירה    סנפיר מתוקה  
4/2/2005 10:22 שירה    הי סנפיר - אולי אצליח לעודד  
4/2/2005 11:00 לימור    סנפיר יקרה,  
4/2/2005 11:51 דליה    כל מה שאני יכולה לעשות זה לשלוח לך חיבוק גדול ולהתפלל שבקרוב נשמע בשורות טובות, (ל"ת)  
4/2/2005 13:38 מירי2    סנפיר יקרה  
4/2/2005 13:51 סנפיר    תודה לכן על התמיכה חברות יקרות,  
4/2/2005 17:38 שירלי2    מאחלת המון המון בהצלחה  
5/2/2005 18:46 מעיין של ליב    סנפיר - חיבוק חם ואוהב ממני! (ל"ת)  
5/2/2005 20:58 דבורי    סנפיר-רק עכשיו קראתי  
6/2/2005 08:34 סנפיר    שוב תודה לכל המגיבות, קראתי את כל הודעותיכן,  
4/2/2005 07:19 אוטוטו תודה מעין :-) (ל"ת)
4/2/2005 08:48 מישהי שאיכפת לה    מה שלומך מעיין אחרי ששיתפת אותנו בבעיה שלך? (ל"ת)  
4/2/2005 10:35 מעיין של ליב    תודה על הדאגה מנסה להמציא תאריך למיפגש שייתן לי כח עוד לא הגענו ליום - מה קורה בנות? (ל"ת)  
4/2/2005 11:33 יונית    מעיין איזה יום מסתמן כאפשרי? (ל"ת)  
5/2/2005 18:51 מעיין של ליב    תגידו אתן - יום שבת בערב? הקרובה..? (ל"ת)  
4/2/2005 06:22 אוטוטו היום הוא "התאריך" ואין שום סימן.. בעלי ובני חולים ואני בדרך
4/2/2005 06:55 מעיין של ליב    ואו מחזיקה לך אצבעות !!!! אם את צריכה משו תגידי! אבל באמת.:-) (ל"ת)  
4/2/2005 09:49 אופירה    אולי עדיף ככה  
4/2/2005 12:00 שרונה    סבלנות חמודה  
4/2/2005 17:40 שירלי2    מאחלת לך שתהיה לך לידה קלה ותרגישי טוב (ל"ת)  
3/2/2005 22:48 דניאלה תהיות על לינה משותפת
3/2/2005 22:53 דניאלה    אה, ושאלה פרקטית  
3/2/2005 23:18 עינת מ    דניאלה, הצעה פרקטית:  
3/2/2005 23:36 מירי2    יש לי הרגשה שזה רעיון מצויין  
4/2/2005 08:22 דניאלה    עינת ומירי  
4/2/2005 10:15 לירון    דניאלה  
4/2/2005 10:45 רוית ב'    דניאלה  
4/2/2005 10:48 רוית ב'    אה- ולגבי הקור  
4/2/2005 12:02 רוני ח    OT ללירון - כן מותק, זו אני (ל"ת)  
4/2/2005 12:07 לירון    רונצ'ו...  
4/2/2005 13:34 מירי2    OT - דניאלה  
4/2/2005 16:35 דניאלה    תגובות  
4/2/2005 16:37 דניאלה    אה, ומירי  
4/2/2005 18:03 לירון    דניאלה ומירי  
4/2/2005 21:58 במבי    הי דניאלה  
4/2/2005 22:03 במבי    שכחתי להוסיף  
5/2/2005 19:32 רותי קרני הורוביץ    גם אנחנו 'שלישיה שבעטה החוצה את הגדול'  
5/2/2005 20:30 דניאלה    תודה בנות  
5/2/2005 23:09 רותי קרני הורוביץ    לעניות דעתי  
5/2/2005 23:25 שירלי2    רותי, בני כמה הילדים שלך?  
6/2/2005 00:10 דרורית אמיתי-דרור    קראתי את כל התשובות שקבלת. אני חושבת שהרעיון המתאים ביותר הוא אכן (כמו שרותי כתבה) לאמץ מיטת נוער בחדר השינה שלכם  
6/2/2005 12:45 שחר ב    דניאלה - אם את עוד כאן  
6/2/2005 21:16 דניאלה    שוב תודה לכולכן  
7/2/2005 19:15 סנופי -חדשה    שאלה לדניאלה  
7/2/2005 22:24 רותי קרני הורוביץ    לא סודי בכלל 3 ו-10.5  
8/2/2005 16:44 שירלי2    רותי וסנופי  
3/2/2005 22:24 מוקי עזרתכן במציאת לינק
3/2/2005 22:29 ורד    קבלי  
3/2/2005 23:31 מוקי    תודה ורד (ל"ת)  
4/2/2005 21:23 נירה    *במבי מנסה לשלוח לך תגובה למייל שלך וחוזר לי כל הזמן* (אפשר למחוק את ההודעה לאחר התגובה) (ל"ת)  
4/2/2005 21:43 במבי    נירה, איזה קטע שממש כתבת לא מזמן  
4/2/2005 21:44 במבי    פתאום כן קיבלתי את זה שאני שלחתי לעצמי  
3/2/2005 21:37 דבי פינת השוויץ (מזמן לא הייתה כאן) (ל"ת)
3/2/2005 21:46 דבי    אתמול לא האמנתי  
3/2/2005 22:00 מירי2    אפשר שניים?  
3/2/2005 22:37 דבורי    מירי-הצחקת אותי :)) אוף, יש לי הרבה..איזה לבחור??  
3/2/2005 23:42 נועה    גם לי  
4/2/2005 00:09 orna    אפרופו זריקה לפח.  
4/2/2005 05:03 נעממה    איזה חמודים ! רק תדעו שאתם עושים חרדות קטנות לכל מני הורים. שהילדים שלהם בקושי מדברים... (ל"ת)  
4/2/2005 05:05 נעממה    אה , ושכחתי : :-) (ל"ת)  
4/2/2005 06:54 מעיין של ליב    אתמול אמא שלי הסרוטה החליטה לקחת אותי ואת ליב לפארק להאכיל את הברווזים(שוב)  
4/2/2005 07:16 דליה    חשבתי שבנוסף לפינה זו אפשר לפתוח פינה עם שיבושי לשון של עוללינו  
4/2/2005 08:41 פשפשית    דווקא משהו הפוך  
4/2/2005 09:14 אנה    חיתולים למבוגרים..  
4/2/2005 11:55 דליה    מחמאה לדודים ולדודות  
4/2/2005 20:18 דבי    דליה, יום המשפחה בפתח...  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש