פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  2812   2811   2810   2809   2808   2807   2806   2805   2804   2803   2802   2801   2800   2799   2798   2797   2796   2795   2794   2793    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

30/1/2005 11:02 שינה ילד בן שנה וארבע שפתאום הפסיק לישון וצורח כל הלילה (לא, זה לא שיניים או כל בעיה רפואית אחרת)
30/1/2005 11:03 *!*    אולי פחדים, אולי מפתח מחלה , אולי קר\חם (ל"ת)  
30/1/2005 11:04 Tamara    יכול להיות שזה קשור לגן החדש  
30/1/2005 11:28 עירית    קרה גם לנו  
30/1/2005 11:46 פלג    תבדקי מה קורה עם הגן.  
30/1/2005 14:41    תולעים??? (ל"ת)  
30/1/2005 14:56 קצת היפו'    אין לי הרבה זמן לכתוב אבל  
30/1/2005 10:53 הריונית שאלה לד"ר בר - חודש שמיני ותשיעי עם כאבים בבטן העליונה
30/1/2005 11:02 מקרה דומה    ע"פ הרופאה שלי  
30/1/2005 11:27 אלה    הייתי הולכת לעשות מוניטור  
30/1/2005 22:49 מ.ש    מכירה  
31/1/2005 00:22 ד"ר עמוס בר    כאבים  
31/1/2005 10:43 הריונית    תודה לד"ר בר ולכל המשיבות (ל"ת)  
30/1/2005 10:45 מוקי שמן לעיסוי הפרינאום
30/1/2005 10:57 למוקי    תפריד בין שני הדברים: לעיסוי שמן שקדים ליחסים KY ג'ל על בסיס מים ולא שמן (ל"ת)  
30/1/2005 11:48 מוקי    מבקשת עוד המלצות (ל"ת) (ל"ת)  
30/1/2005 15:43 HILLA    מצטרפת להמלצה הקודמת. (ל"ת)  
30/1/2005 19:31 צורית    לעיסוי יועיל גם שמן זרעי ענבים (ל"ת)  
30/1/2005 10:34 שלי דוחפים לילדה שלי אוכל
30/1/2005 10:52 אמא אוהבת (של אור)    הרגלי אכילה נכונים לומדים בבית ואח"כ הילד מתנהג בהתאם גם מחוץ לבית  
30/1/2005 11:19 עירית    הכל מתחיל מהבית וזה אפשרי  
30/1/2005 11:25 אופירה    עצבנית מכל הקטע של הממתקים  
30/1/2005 11:34 אלה    מזדהה מאד  
30/1/2005 12:20 איריס ל    לאופירה- מזדהה עם כל מילה  
30/1/2005 12:27 רונה    בנות- למה לקבל? תתעוררו  
30/1/2005 12:49 מירי2    אוף אוף אוף  
30/1/2005 13:07 אורנה*    בשפה שלהם  
30/1/2005 13:13 רונה    אורנה*. לא צעקתי בכלל ההיפך  
31/1/2005 09:01 רחליקה    יש לי עוד הצעה, שעבדה עם האחיין שלי:  
31/1/2005 15:30 אופירה    אח רונה רונה  
31/1/2005 17:02 דליה    זה לא היה קל אבל אני חינכתי את כל הסבים והסבתות  
1/2/2005 00:17 אורנה*    אני לגמרי איתך רונה, מקווה שכך הבנת את זה:) (ל"ת)  
30/1/2005 10:31 Susan An article from Jerusalem Post - Special Delivery
30/1/2005 09:57 אילת מחפשת משפחתון בגבעתיים
30/1/2005 13:46 annat    יש לי  
30/1/2005 09:29 חלי מבקשת עזרה בכתיבת מילות פרידה!
30/1/2005 09:46 עידית של שחר    חלי,  
30/1/2005 10:38 לולי2    וואו עידית - איזה אתר מקסים!!! (ל"ת)  
30/1/2005 08:08 אור חלבון עוברי - מתי בדיוק?
30/1/2005 08:24 orna    חלבון עוברי,  
30/1/2005 11:40 לוליק    לפי הספירה  
30/1/2005 07:52 ענבר כתומכת הנקה נלהבת, ומיניקה למרחקים ארוכים, פותחת לדיון את השאלה: במה אנחנו מאכילים את התינוקות שלנו
30/1/2005 08:39 מופ    די.... זה בלתי אפשרי להתייחס לכל מחקר  
30/1/2005 08:48 גילי אבישי    מופ יקרה,אינך חייבת...ובכלל  
30/1/2005 09:01 ביג מאמא    אני חושבת שזה הויכוח המטופש ביותר שיכול להיות.  
30/1/2005 09:20 ענבר    זה ממש לא ויכוח  
30/1/2005 09:26 אירנה    אני חושבת שבסה"כ חשוב גם להתייחס  
30/1/2005 09:30 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    ושוב מביאה את הקישור שלא נס ליחו על חומרים מזהמים בחלב אם  
30/1/2005 09:32 אלון    הנקודה היא שלאף אחד  
30/1/2005 09:37 ענבר    טובה יקרה, בדיוק על זה **כן** רציתי לדון  
30/1/2005 09:42 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    ענבר, אם כך,  
30/1/2005 10:22 לאלון    יש אינטרסר - החברות שמייצרות תמ"ל רוצות להראות לנו באמצעות המחקר הנ"ל שעדיף תמ"ל על חלב אם. (ל"ת)  
30/1/2005 10:33 צורית    למעוניינים - לינקים  
30/1/2005 11:01 מניקה בדימוס    אני לא כל כך מבינה למה הדגש הוא דווקא על ההנקה, הרי התינוק מקבל מהסביבה את אותם הרעלים כמו האמא, כי הרי מאיפה הגיעו הרעלים לחלב? מהסביבה. והסביבה של התינוק היא אותה הסביבה של האמא....לא?  
30/1/2005 11:10 אלון    למה הדגש הוא דווקא על ההנקה:  
30/1/2005 11:34 אופירה    מניקה בדימוס, יפה אמרת !!!! (ל"ת)  
30/1/2005 11:51 אביב    סליחה אוף טופיק - הי מניקה בדימוס זו את? מה שלומך? גדולה כרגיל (ל"ת)  
30/1/2005 12:19 מרית    אלון צודק. השאלה היא לא אם הנקה היא האופציה הטובה ביותר, השאלה היא האם די בה  
30/1/2005 12:23 מיכל של איל    ומה עם התמ"ל? הוא גדל בקופסאות סטרליות?? הרי מפיקים אותו מחלבן של פרות  
30/1/2005 12:30 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אל תשכחו למחזר!!!  
30/1/2005 13:21 אלון    לינק למאמר המלא  
30/1/2005 15:37 גילי אבישי    תל-אביב?!?! מישהו אינו מכיר את מפרץ חיפה המזוהם?!  
30/1/2005 15:46 מרית    גילי - קראתי לא מזמן באחד העיתונים, ויכול להיות שהנתונים שצוטטו שגויים, שרמת זיהום האויר בתל-אביב עברה את זו של חיפה... (ל"ת)  
30/1/2005 16:27 ציצי שולט    מניקה בדימוס - יפה אמרת. חוץ מזה אפשר וצריך להקפיד על ניקוי רעלים מהגוף ע"י תזונה ושתיית תה ירוק למשל. יש נטורותים וכיו"ב שמתמחים בניקוי רעלים. (ל"ת)  
30/1/2005 17:18 ענבר    מיניקה בדימוס וכל מי שהסכימה איתה - אז זהו, שלא. התינוק מקבל בחלב את כל הרעלים שצברה אמו במהלך חייה.  
30/1/2005 17:21 ענבר    מרית,  
30/1/2005 17:32 ענבר    ** מעניין לעניין באותו עניין: האם לדעתכן יהיה שוק לספר בעברית המשלב סיפור היריון לידה ופוסט עם סוגיות סביבתיות והשפעותיהן על התפתחות העובר והתינוק? ** אשמח לתגובות!  
30/1/2005 18:46 איליוש    תה ירוק למיניקות?? אין בזה קפאין? (ל"ת)  
30/1/2005 19:06 מניקה בדימוס    לאביב, לא זו לא אני.... (אני לא כותבת פה בדרך כלל) מצטערת..... (ל"ת)  
30/1/2005 19:45 צורית    במודיעין היו בשנים האחרונות יותר חלקיקים מזהמים באויר מאשר בתל אביב  
30/1/2005 19:52 נורית של ניצן ונעמה    10 דרכים להפחתת רמת הכימיקלים בגוף - חשוב במיוחד להרות ולמיניקות  
30/1/2005 21:39 במבי    לציצי שולט - תה ירוק מנקה? איזה כיף לשמוע. ..  
30/1/2005 21:46 Um_Netah    Alon, I couldn't find in the story a link to the actual study. x  
30/1/2005 21:50 Um_Netah    Just wanted to add  
30/1/2005 21:59 ענבר    הי אום נטע. לגבי ציטוט של מחקרים  
31/1/2005 07:37 Um_Netah    To Inbar  
31/1/2005 09:18 ענת סימון    צודק המחקר . היגיע הזמן להפסיק להאכיל את התינוקות הצורה פרימיטיבית  
31/1/2005 13:10 נורית של...    כנרת: יופי! את מוזמנת! וענבר: וואלה, לא חשבתי על זה. נדמה לי שיש בעיה רק עם ציטוט שאורכו מעל למספר מילים מסוים. אולי שווה לברר. (ל"ת)  
31/1/2005 14:02 מרית    חומרי ניקוי תוצרת בית  
31/1/2005 17:14 ענבר    ענת סימון, נושא הדיון הוא: "כן להנקה, לא לזיהום סביבתי! (וכיצד)"  
31/1/2005 20:14 ענבר    אום נטע, מרית, נורית של  
30/1/2005 07:38 מעיין של ליב טוב... הגיע הזמן שתדעו
30/1/2005 08:04 היועצת    חבל לקרוא שכבר נעשו ההחלטות  
30/1/2005 08:06 ענבל    אוי מעיין, כל כך עצובה לשמוע :(((  
30/1/2005 08:22 לא הפעם    מעייני, היינו שם בדיוק במקום הזה והלכנו לייעוץ לא (מדגישה לא) כדי להיות ביחד אלא למטרה אחרת:  
30/1/2005 08:46 סיגל ש    אוי מעיין....  
30/1/2005 08:51 מירי2    מעייני מותק, יש לי המון מה להגיד, מעדיפה באופן אישי  
30/1/2005 08:54 סיס    גם אני חשבתי שמדובר בהריון  
30/1/2005 08:57 ורד שלשחר    מעיין...  
30/1/2005 09:12 מירב שרמן    הי מעייני אהובה  
30/1/2005 09:21 אירנה    מעיין  
30/1/2005 09:42 מירבת    מעיין,  
30/1/2005 09:45 ורד    מעיין  
30/1/2005 09:45 אמא אוהבת (של אור)    אני עצובה כואבת ואוהבת (ל"ת)  
30/1/2005 09:46 חני המדווחת    מעיין, אני לא יודעת מה לומר  
30/1/2005 10:04 אורנה*    מעיין יקרה  
30/1/2005 10:19 מיכל של איל    מעייני מתוקה,  
30/1/2005 10:26 קלי    מעיין, כואב לשמוע.  
30/1/2005 10:57 דובת גריזלי    אוי מעיין, אני מבולבלת  
30/1/2005 11:11 אמאשלטל    מעיין...  
30/1/2005 11:21 רונה    מעייני יקרה  
30/1/2005 11:37 אופירה    מעיין  
30/1/2005 12:09 רוני    מעיין מתוקה  
30/1/2005 14:57 שירלי2    מעיין חמודה  
30/1/2005 15:16 סאלוש    חיבוק גדול...  
30/1/2005 15:46 גילי אבישי    מעיין יקרה  
30/1/2005 16:34 לין    היי מעיינוש,  
30/1/2005 19:31 דליה    מעיין, שולחת לך חיבוק וחיזוק  
30/1/2005 20:58 ליאתיתי    מתוקה  
30/1/2005 21:36 במבי    מעיין  
30/1/2005 22:28 ליאתה    מעיין יקרה,  
30/1/2005 22:37 אסנת    מעיין,  
30/1/2005 23:14 חדשה ואנונימית    עברתי את זה ויצא טוב - ביחד  
30/1/2005 23:46 ישנה ואנונימית    חדשה ואנונימית - את יכולה להמליץ על המטפל  
31/1/2005 07:10 מיכל שעיו    מעיין יקירה.  
31/1/2005 09:08 אפרתי    מעיין יקרה מאוד  
31/1/2005 09:59 רונה    אפרתי!!! כתבת מדהים. ריגשת אותי מאוד... כל כך נכון רגיש ונוגע. (ל"ת)  
31/1/2005 14:29 מישי    אפרתי...  
31/1/2005 22:37 דניאלה    מעיין - מחזיקה לך אצבעות  
2/2/2005 06:55 אפרתי    תודה לכן מקסימות (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש