פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  2812   2811   2810   2809   2808   2807   2806   2805   2804   2803   2802   2801   2800   2799   2798   2797   2796   2795   2794   2793    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

27/1/2005 09:40 אירנה בעיה עם הקטנה שאני לא מוצאת לה פתרון - אנא עזרתכן.
27/1/2005 09:41 רונה    אוף נשמע קשה, (ל"ת)  
27/1/2005 09:45 רונה    ברח לי..  
27/1/2005 09:49 אמילי    מסכימה עם רונה - לנו במצב דומה עזר דזיטין וגם  
27/1/2005 09:55 ורד שלשחר    היי אירנה  
27/1/2005 10:01 סיס    אוי, מסכנושה קטנה!  
27/1/2005 10:12 אופירה    אולי המשחה ששמים אחרי הברית  
27/1/2005 10:17 רוית ב'    גם אנחנו ניסינו אינוטיול ולאט לאט זה השתפר (ל"ת)  
27/1/2005 10:46 מופ    כן, אופירה וטה מורפן מעולה! וגם הרבה אויר ואולי אמבטיות עם קורנפלור כדי לייבש מהר יותר. (ל"ת)  
27/1/2005 10:48 אמא ל 2    וואי בדיוק מסימים דבר דומה מאוד...  
27/1/2005 10:49 מופ    כן, אופירה וטה מורפן מעולה! וגם הרבה אויר ואולי אמבטיות עם קורנפלור כדי לייבש מהר יותר. (ל"ת)  
27/1/2005 11:02 מיפי    אירנה- אוי, כואב ומוכר  
27/1/2005 11:14 אורית ג.    גם אני אתן 2 שמות של משחות : אינוטיול, בייבי אגיסטו  
27/1/2005 11:37 אירנה    תודה לכל מי שענתה  
27/1/2005 12:22 מיכל של איל    היה לנו בדיוק מה שאת מתארת כשאיל שלשל מים במשך שבוע - מה שפתר את הבעיה כמעט מיד היה  
27/1/2005 13:05 אירוס    לבנה של אחותי היה אותו מצב בדיוק על פי רופא הומלץ אניטיול שמאוד עוזר ועוד משהו  
27/1/2005 13:35 *!*    אמבטיה עם עמילן מיישב ועוזר (ל"ת)  
27/1/2005 14:23 קצת היפו'    אין לי זמן לקרוא מה הציעו אבל לנו הרופאה אמרה  
27/1/2005 18:23 שירלי2    מצטרפת להמלצה על בייבי אגיסטן  
27/1/2005 21:18 נורית    טוסיק אדום  
28/1/2005 10:08 יונית    אירנה מעבר למשחה כדאי כמובן גם כלכלה עוצרת שלשול  
27/1/2005 09:22 benoanow שאלה על ויטמין K
27/1/2005 11:01 חני המדווחת    בהומגליל, למשל. יש גם בשור טבצ'ניק. (ל"ת)  
27/1/2005 11:19 benoanow    תודה חני. הרופאה שלי לא מבינה על איזה מרשם אני מדברת..  
27/1/2005 12:16 אלה    תקראי גם כאן  
27/1/2005 12:18 חני המדווחת    אוף, בדיוק אתמול זרקתי לפח את הויטמין שקניתי לפני הלידה של שי-קי, כי בסוף התחרטנו ונתנו לה בזריקה. (ל"ת)  
29/1/2005 11:26 benoanow    למען הדיונים הבאים..מעכשיו ויטמין K צריך מרשם רופא.  
27/1/2005 09:03 5 עמודים לוחפורום (ל"ת)
27/1/2005 09:05 ף    חשוב למי שלוקחת גלולות וגם מעשנת - כתבה על צעירה שמתה בגלל השילוב הלא נדיר הזה.  
27/1/2005 09:07 דליה אחרת    אני רוצה להביע את מחאתי על החורף המעצבן הזה וכל תחלואיו  
27/1/2005 09:07 רוית    מחפשת את הטלפון של הרופא-מוהל ד"ר ג'קסון! (ל"ת)  
27/1/2005 09:09 /    עוד כתבה - על "סימילק" מקולקל  
27/1/2005 09:11 אמאשלטל    זקוקה לעזרתכן - עוזרת בית  
27/1/2005 09:18 *!*    עוד כתבה על סכנות בהריון  
27/1/2005 09:20 מופ    בדיוק מחפשת.....במנוע חיפוש  
27/1/2005 09:21 ב.ג    הפרטים של ד"ר ג'קסון (שמאוד מומלץ דרך-אגב)  
27/1/2005 09:22 יעל    גן מומלץ בהדר יוסף או בסביבה  
27/1/2005 09:35 עידית של שחר    הופ הופ טרללה גדלתי בשנה  
27/1/2005 09:36 דליה אחרת    ועוד דבר, אמור מעתה דליה ולא דליה אחרת (אין עוד דליה בפורום) תודה (ל"ת)  
27/1/2005 09:39 יעלה    סיס, פינקתי את עצמי בעציץ יקינטון וגיליתי לשימחתי שהוא הגיע מסעד!  
27/1/2005 09:45 ורד שלשחר    מחפשת שידרוגים לסלט ירקות -  
27/1/2005 09:52 ורד    ורד של שחר,  
27/1/2005 09:59 סיס    יעלה!!!!!!! זה שלי!!!  
27/1/2005 10:01 שירין    מזל טוב לעידית!!! (ולא לכרית...) (ל"ת)  
27/1/2005 10:03 אמילי    מחפשת כבר מלא זמן  
27/1/2005 10:04 שירין    בועות סבון  
27/1/2005 10:05 מיכל של איל    ורד - פסטה פרפרים או ספירלות, ו/או קרוטונים, זיתים ללא ד.רעינים, גרעיני תירס (ל"ת)  
27/1/2005 10:05 סיס    מזל טוב לעידית! (כרית??? מה זה השיר הזה?!) ולורד של שחר  
27/1/2005 10:07 אבא מודאג    למשהיא יש את הטלפון של אורית גודקאר?  
27/1/2005 10:07 סיס    שירין- ספרו לי פעם  
27/1/2005 10:08 אופירה    שירין - שימי שמפו לשיער בריכוז גבוה (ל"ת)  
27/1/2005 10:19 דליה    סלט ירקות ובועות  
27/1/2005 10:29 עידית של שחר    שירין וסיס תודה על המזלטובים, ולגבי השיר ...  
27/1/2005 10:33 אופירה    מה קונים לבת שלישית ועוד על בועות  
27/1/2005 10:39 ורד שלשחר    עידית מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!! (תודה למי שענתה לי עד כה לגבי הסלט - אני אשלב בין כולם +-) (ל"ת)  
27/1/2005 10:40 אילנה (ק.ס.)    אופירה, בתור אמא לבת שלישית: תקני משהו לאמא או לבית או לאחיות הגדולות. (ל"ת)  
27/1/2005 10:43 מופ    בועות סבון  
27/1/2005 10:54 אירנה    עדית - המון המון מזל טוב!!! (ל"ת)  
27/1/2005 10:55 דליה    מה זה גליצרין? ולגבי בת שלישית  
27/1/2005 11:00 פרח    ורד של שחר  
27/1/2005 11:03 ביג מאמא    *******הי לכולם! אל תשכחו - יש פינת המתכונים 3 עמודים אחורה! יום נעים. (ל"ת)  
27/1/2005 11:04 אופירה    תודה אילנה ודליה ק.ס אני יוצאת לקנות  
27/1/2005 11:07 מיפי    אח אופירה - כולי קנאה !! אני תקועה פה בעבודה... תהני גם בשבילי מהיום היפה ??? (ל"ת)  
27/1/2005 11:10 ohmama    אמרות כנף של גננות  
27/1/2005 11:20 פרח    דליה ולא אחרת....  
27/1/2005 11:21 אמאשלטל    לורד של שחר  
27/1/2005 11:35 מישהי    לאיימי אני מעונינת במידע על "עבודה אישה"  
27/1/2005 12:01 איליוש    מחפשת דחוף יועצת הנקה (IBCLC) באזור פ (ל"ת)  
27/1/2005 12:02 איליוש    מחפשת דחוף יועצת הנקה (IBCLC) באזור פ"ת עבור חברה במשבר הנקה (ל"ת)  
27/1/2005 12:33 איימי    לזו הרוצה אינפורמציה על "עבודת אישה"  
27/1/2005 12:47 עידית של שחר    אירנה וורד של שחר, תודה יקרות. (ל"ת)  
27/1/2005 13:00 רוית    לב.ג. תודה רבה!!!!! (ל"ת)  
27/1/2005 13:24 הללי    גם אני מחפשת את הטלפון של דרורית/אורית גודקאר. לאף אחת אין??????????? (ל"ת)  
27/1/2005 13:29 שירין    תודה לכל מפריחות הבועות על העצות! (ל"ת)  
27/1/2005 13:53 רוית ב'    הפרטים של דרורית נמצאו תוך 2 שניות במנוע- מה קורה לכן בנות? והנה לבקשתכן  
27/1/2005 14:17 לילקה    גנים בלב ת"א-התיעצות  
27/1/2005 14:24 דליה    לפרח, הגליצרין מופיע ב"מתכון" לבועות ולגבי העוגיות  
27/1/2005 14:40 מחפשת    מישהיא יודעת איך קוראים לגבישי הסוכר השקופים האלה? אלה שלא מסותתות וכינוים סוכר פרסי. נאמר לי שהם יעילות לכאבי בטן (ל"ת)  
27/1/2005 14:47 מוניק    איך מכינים (מהר) פיצה בייתית לקטנטנים? (ל"ת)  
27/1/2005 15:02 רותי קרני הורוביץ    הצעת עבודה מתאימה גם לאמהות: דרוש/ה בעל/ת תואר שלישי בהנדסת תעו"נ/סטטיסיקה/מנה"עס  
27/1/2005 15:06 לירון    לגבישי סוכר השקופים קוראים סוכר נבאט (ל"ת)  
27/1/2005 15:09 יונת ארד    גם אני לא מוצאת את הטל' של אורית גודאקר אפילו לא ב 144 . מוניק ומחפשת - כנסו  
27/1/2005 15:34 מוניק    לאיליוש - עזרה בהנקה  
27/1/2005 15:45 מוניק    יונת  
27/1/2005 15:52 איליוש    תודה מוניק, אני מתקשרת (ל"ת)  
27/1/2005 16:07 ענבל (לבנה)    **** הצעת עבודה ****  
27/1/2005 16:23 יעלה    +++ סיס +++  
27/1/2005 16:37 טלי ויש    ~~~סיס ויעלה~~~  
27/1/2005 16:53 אלמוג    מאיזה גיל אפשר להרכיב על אופניים (בכסא הקטן מקדימה)?? (ל"ת)  
27/1/2005 17:14 ק.ק.    יועצת הנקה  
27/1/2005 18:18 שירלי2    עידית מזל טוב (ל"ת)  
27/1/2005 18:19 שירלי2    בועות סבון  
27/1/2005 20:18 פרח    דליה  
27/1/2005 20:25 סיס    באמת משמח (-:  
27/1/2005 20:30 הללי    רוית- תודה! (אוף, אני גרועה בחיפושים.) אם למישהי יש גם את הטלפון של אורית גודקאר- זה יהיה נהדר. (ל"ת)  
27/1/2005 20:41 שירלי2    הללי  
27/1/2005 20:52 ורד שלשחר    שוב תודה על כל רעיונות הסלט - קניתי ירקות (ופירות) ונראה מה יצא.... (ל"ת)  
27/1/2005 21:00 עתליה    מישהי מכירה מרפאה הומאופטית פרטיתבתל אביב בשם מדיטף, או משהו דומה? אם כן אשמח לקבל כתובת וטלפון! תודה. (ל"ת)  
27/1/2005 21:12 איימי    מדיטף  
27/1/2005 21:19 ענבל (לבנה)    פירגון ל---רותי--- והאינדקס, ושאלה קטנה ל---סיס---  
27/1/2005 21:28 רוית ב'    להללי- הנה המייל של ארוית גודקאר- מצאתי לך במנוע. אין לי הטלפון  
27/1/2005 21:49 מועמדת לחברות    ______ לקרן אמא של צליל_______  
27/1/2005 22:33 הללי    לשירלי ולרוית- תודה תודה תודה. באמת. (ל"ת)  
27/1/2005 22:54 רינת א'    לשירין - בועות סבון ידידותיות לעיניים  
28/1/2005 00:32 אורי    מחפש חברים לאחה"צ במעוז אביב  
28/1/2005 01:33 מחפשת בנרות    דחוף! דרושה מטפלת מצויינת  
28/1/2005 06:34 שמות    מה החוקים נוגע לשם משפחה של ילד? **** חני המדווחת אולי את כאן ויודעת? *************  
28/1/2005 08:35 סאלוש    שמות - יכול להיות כל שם  
28/1/2005 08:40 מופ    אני יודעת שאצלנו זה רק דומה....בענין שמות משפחה  
28/1/2005 10:25 שמות    סאלוש, במשרד הפנים אמרו לי ששם של ילד חייב להיות שם של אחד או שני הוריו. (ל"ת)  
28/1/2005 10:38 ממליצה    ללילקה גנים בת"א  
28/1/2005 11:21 ליאתיקו    זקוקה להמלצה על רופא טוב במרכז לשקיפות עורפית וסקירה ראשונה. - דחוף, מקווה שאקבל תשובה. (ל"ת)  
28/1/2005 11:23 ליאתיקו    זקוקה להמלצה על רופא טוב במרכז לשקיפות עורפית וסקירה ראשונה. - דחוף, מקווה שאקבל תשובה. (ל"ת)  
28/1/2005 20:23 סאלוש    תודה על התיקון, סליחה (ל"ת)  
29/1/2005 21:32 שירלי2    ליאתיקו  
30/1/2005 09:42 עידית של שחר    שרלי 2 תודה (רק עכשיו ראיתי) (ל"ת)  
30/1/2005 21:46 רותי קרני הורוביץ    ענבל יקרה - תודה! וסליחה שאני מאחרת בנשף (ל"ת)  
27/1/2005 08:14 תמרי ביוץ והנקה - זקוקה לעצות וד"ר ליבוביץ אודה אם תתיחסי
27/1/2005 09:09 ד"ר ליבוביץ    אם את מקבלת מחזור סדיר סביר להניח שיש ביוץ  
27/1/2005 11:28 תמרי    דר ליבוביץ- תודה! (ל"ת)  
27/1/2005 01:27 Um_Netah How to deal with babies 0-3 months that cry constantly: a new approach that works
27/1/2005 08:41 דליה אחרת    את מזכירה לי נשכחות  
27/1/2005 08:54 מופ    אני כ"כ אוהבת את מה שאת שולחת וכותבת אבל  
27/1/2005 20:55 Um_Netah    Hi Mop, I'm sorry, I don't have Hebrew on my computer ... x  
29/1/2005 13:52 shayne bergner    i participated in his workshop in america, and i can attest to it's effectiveness. thanks! (ל"ת)  
27/1/2005 01:03 // אולי זה יכול לקרות לכל אחד?
27/1/2005 07:27 סדרניתה    ע"פ בקשת רותי נא לא לצרף כתבות כהודעות, כמו כן בטח שמת לב שהודעתך נמחקה אתמול - את נהנית מזה???? (אפשר למחוק) (ל"ת)  
27/1/2005 07:52 /    נהנית? מזועזעת ומבוהלת. וסדרניתה, למה באלימות? ורותי ק.ה., למה לא כתבות? (ל"ת)  
27/1/2005 10:15 אופירה    יש לו לטוביה איזהשהו חירפון קל זה די ברור שחקן בנשמתו לא??? (ל"ת)  
27/1/2005 14:06 אריאלה    הנה הבקשה וההסבר למה לא כתבות  
27/1/2005 16:00 סדרניתה    זו לא אלימות (שלי) אלא פשוט ההודעה נמחקה פעם אחת מסיבות נכונות ושוב היא התעקשה לפתוח אותה. אז קצת תקיפות יצאה לי מהמקלדת. (ל"ת)  
27/1/2005 16:45 דנה השניה    סדרניתה - את בסדר. אל תרגישי לא נעים. ואריאלה -  
29/1/2005 00:20 רותי קרני הורוביץ    סדרניתה יקרה. תודה! עשית מלאכה נאמנה (ל"ת)  
26/1/2005 23:43 לילית הפלייה בעבודה-מה אפשר לעשות?
27/1/2005 00:40 גילי    אפלייה  
27/1/2005 19:24 לילית    תודה גילי  
26/1/2005 23:41 ותיקה במעיל מרגיש לי נורא, אחרי אירוח
27/1/2005 00:00 דבורי    מוכר, אבל קצת אחרת  
27/1/2005 00:06 עינת מ    אוף, את מתארת מצב באמת מרגיז!  
27/1/2005 00:28 ותיקה במעיל    תודה על התגובות  
27/1/2005 07:23 רוני י    אצלנו  
27/1/2005 07:53 אמא אחת    אצלנו היה כזה דבר ודברתי עם ההורים ועשינו הסכמים וזה עזר. (ל"ת)  
27/1/2005 08:41 מופ    המלצה נסיוני,  
27/1/2005 08:48 איריס    חשוב שיבואו חברים ויתקבלו במאור פנים  
27/1/2005 08:51 אירנה    לצערי אין לך הרבה מה לעשות.  
27/1/2005 08:56 דליה אחרת    אצלנו זה פחות או יותר תחנה מרכזית  
27/1/2005 09:07 ב.ג    לותיקה - בן כמה בנך? (ל"ת)  
27/1/2005 09:39 ותיקה במעיל    תודה על הספקטרום הרחב של התיחסויות  
27/1/2005 09:43 דובת גריזלי    מבקשת סליחה ונבוכה מאוד, אבל חייבת הפעם ליזום תיקון לשוני: אנא יקירותיי אל תכתבו "זה מרגיש/לא מרגיש לי כך וכך". זאת אנגלית כפשוטה בתחפושת עברית שקופה לגמרי! ולעניין: גם בתי מארחת כמעט בכל יום...  
27/1/2005 10:02 ורד    שלום, קוראים לי ורד, ואני קלאפטע בלי בושה  
27/1/2005 10:19 אלה    תודה על הדיון הזה  
27/1/2005 10:35 אופירה    ארוח ילדים זה בהחלט לא ארוח מבוגרים  
27/1/2005 10:55 חני המדווחת    ורד - כמוני כמוך. מסכימה לגמרי עם מה שכתבת. (ל"ת)  
27/1/2005 11:49 דבורי    ורד-גם אני חושבת כך, אא"כ נאמר לי  
27/1/2005 11:56 ותיקה במעיל    תודה לכל הקלעאפטס, הסבלניות, הסובלות בשקט והאחרות  
27/1/2005 12:33 אורלי_ו    בנוסף לכל מה שאמרו לך  
28/1/2005 01:43 Um_Netah    Thank you, Doobat Grizzly  
26/1/2005 21:30 יהב טרומבופיליה וקלקסן - ד"ר בר?
26/1/2005 23:15 ענבל    ממליצה במקביל להתייעץ  
27/1/2005 08:06 טלי של יונתן ואורי    אני מטופלת בקלקסן  
27/1/2005 12:54 הדס    קלקסן עקב פרוטאין S נמוך  
27/1/2005 12:59 הדס    ושכחתי עוד משהו  
26/1/2005 19:15 שקופה בדיקת דם בהריון -דחוף-
27/1/2005 01:05 בר    סמוך ככל שניתן למועד בדיקת האולטרסאונד  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש