פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  2812   2811   2810   2809   2808   2807   2806   2805   2804   2803   2802   2801   2800   2799   2798   2797   2796   2795   2794   2793    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

25/1/2005 23:27 פיצה הלידה הבאה לאן?
26/1/2005 01:11 גילי    לידת בית  
26/1/2005 01:22 פיצה    נשמע לי מטורף!  
26/1/2005 01:54 Um_Netah    Home birth in Holland  
26/1/2005 03:48 orna    זר ומנוכר,  
26/1/2005 07:17 אורנה דן    למה לדאוג עכשיו? את באמת חושבת שעניין הביטוח לא יסודר עד ללידתך הבאה?  
26/1/2005 14:29 איימי    גם בחול למיילדות הבית אין ביטוח יותר (ל"ת)  
26/1/2005 20:16 פיצה    תשובה לאורנה+אורנה  
27/1/2005 11:21 orna    איימי, הודו זה גם חו"ל.  
27/1/2005 11:21 orna    פיצה , בהצלחה! (ל"ת)  
27/1/2005 11:59 orna    לאיימי לפני שיקראו לי מתנשאת.. שזה נכון ..יש לי על מה.  
25/1/2005 23:15 אמא1 האם אצלכן בגן הגגנות משתפות פעולה במתן אנטיביוטיקה
26/1/2005 00:27 איליוש    לפי מה שאני יודעת אסור להכניס תרופות לגן (ל"ת)  
26/1/2005 07:20 אורנה דן    אסור להן לתת כל תרופה פרט לאקמול  
26/1/2005 07:32 עדי אמא של יובל וגיא    לא יודעת לגבי אנטיביוטיקה אבל  
26/1/2005 08:25 HILLA    איתי שיתפו פעולה בנוגע לסירופ לשיעול. (ל"ת)  
26/1/2005 08:38 דליה אחרת    אצלנו היה מקרה שהגננת בטעות נתנה אנטיביוטיקה לילד הלא נכון  
26/1/2005 08:47 שרית    אצלישיתפו פעולה גם עם  
26/1/2005 09:01 גם אמא    פיתרון שלא מערב את הגננת  
26/1/2005 09:08 מיכל של איל    אני לא סומכת על אף אחד מלבדי שיתן תרופות - אולי יטעה במינון? וגם  
26/1/2005 09:34 כרמית_מ    אסור להן  
26/1/2005 10:05 HILLA    טוב, גם הסירופ לשיעול שלי היה מין רקיחה טבעית. לא יודעת האם היו מתנהגות אחרת לתרופה אמיתית  
26/1/2005 10:41 מיפי    אז מה עושים ?  
26/1/2005 11:02 אופירה    מה אני עושה  
26/1/2005 11:19 דניאלה    חייבת להגיד שאני די מופתעת מהשאלה.  
25/1/2005 23:03 הריונית HELP - ימים ספורים לפני לידה והשפעת פרצה לביתנו בסערה - האם מותר לקחת ויטמין C
25/1/2005 23:12 שירלי2    הריונית, קודם כל תרגישי טוב  
26/1/2005 00:08 קרן-אמא של צליל    תרופת סבתא-עיסוי חזה בשמן זית מצויין (ל"ת)  
26/1/2005 00:11 קרן-אמא של צליל    המשך להודעה...  
26/1/2005 09:40 כרמית_מ    לידה במחלה  
26/1/2005 09:45 כרמית_מ    ועוד משהו  
27/1/2005 01:13 ד"ר עמוס בר    ות לקחת ויטמין C בהריון - (ל"ת)  
25/1/2005 22:50 יקינטונת האם מישהי מחפשת מטפלת לחצי משרה
26/1/2005 08:00 ד    @@ OT מחפשת דירה (לקנייה) במעוז אביב/הדר יוסף/הצפון הישן של תל אביב, בקומת קרקע, רצוי לפני שיפוץ, במחירים נורמליים.  
26/1/2005 08:19 רעננית    @@OT מחפשת פנטהאוז/דופלקס ברעננה (ל"ת)  
26/1/2005 08:20 רעננית    פנטהאוז/דופלקס להשכרה (ל"ת)  
26/1/2005 08:50 סדרניתה    שלום לכל החדשות - הודעות מעיין אלו כולל זו שבכותרת מתאימות ללוח פורום אשר נפתח כל חמישה ימים .אנא להבא מקמו את ההודעות הללו שם. תודה!!! (ל"ת)  
25/1/2005 22:23 סיגל חום גבוה לילדה
25/1/2005 23:13 שירלי2    סיגל  
25/1/2005 23:16 שירלי2    כמובן בתך, טעיתי  
26/1/2005 01:17 פרופ' דולברג, ניאונטולוג בכיר ומוהל    נורופן ניתן לתת כל 8 שעות במינון מומלץ של 15 מ"ג לק"ג משקל גוף (ל"ת)  
26/1/2005 09:09 איריס    אמבטיות והורדת חום+שילוב תרופות  
26/1/2005 10:25 HILLA    ועוד תהיה לגבי מינונים של אקמול ונורופן  
26/1/2005 11:09 אופירה    עדיף לערבב כל פעם משהו אחר פעם נורופן ופעם אקמולי  
27/1/2005 00:18 אמא עם חום    פרופ' דולברג, אני מבולבלת והילה אולי זה יענה לך על התהיה  
28/1/2005 11:57 פרופ' דולברג    מינון איבופרופן  
25/1/2005 22:11 נונה אולטרסאונד דרך הכללית
26/1/2005 09:05 איריס    החוברת של הכללית  
26/1/2005 09:21 רוית    לגבי השקיפות  
26/1/2005 10:13 א.ט    נונה שלום  
25/1/2005 21:59 ק.ק. אז ככה באים ילדים לעולם..- לידת הלנל"ק המופלאה שלי
25/1/2005 22:20 ליאתיתי    מקסים. פשוט מקסים.  
25/1/2005 22:21 אריאלה    וואו  
25/1/2005 22:32 שירלי2    כמה מרגש, המון אושר לכל המשפחה (ל"ת)  
25/1/2005 22:33 קצת היפו'    לא יכולתי לקרוא עד הסוף, הדמעות מסתירות  
25/1/2005 22:46 אורנה דן    ואוו, איזה גיבורה, להוביל את המהלך הזה עקב בצד אגודל  
25/1/2005 22:53 רותי קרני הורוביץ    גמרת אותי, הרגת אותי, חיסלת אותי, ופרגון ענק שכבר מגיע מזמן גם לכרמית מ. הלוחמת הלא שותקת בסכין השקטה  
25/1/2005 23:29 נועה    כל הכבוד, כל הכבוד, את גיבורה וזה מגיע לך  
25/1/2005 23:30 שרון-ש    וואו!!!!!!!!!  
25/1/2005 23:30 דבורי    קרן, המון מזל-טוב!! כל הכבוד על הנחישות והאומץ!!  
25/1/2005 23:34 עינת מ    תודה, תודה ששיתפת אותנו. את מקור להשראה!  
25/1/2005 23:45 תמרה    קרן יקרה  
26/1/2005 00:06 קרן-אמא של צליל    את גדולה  
26/1/2005 00:07 אפרתה    גרמת לי לילל מהתרגשות. מזל טוב ענק, ואושר ואושר! (ל"ת)  
26/1/2005 00:37 Um_Netah    Amazing!!!!! x  
26/1/2005 00:37 orna    wow אני עם דמעות.  
26/1/2005 00:40 קרן (אחרת)    מקסים, פשוט מקסים.... (ל"ת)  
26/1/2005 01:26 אורנה*    איזה יופי של סיפור, מלא עוצמה!  
26/1/2005 07:24 תמר נ.    וואו איזה גיבורה!  
26/1/2005 07:54 R    כמה מרגש, כמה כוח - מזל טוב (ל"ת)  
26/1/2005 08:30 ליק333    חמודה, סיפור לידה מקסים  
26/1/2005 08:37 HILLA    ישר כח! לך, לכרמית ולפורום הזה שמאפשר לנו לדעת מה אנחנו רוצות מהחיים שלנו. (ל"ת)  
26/1/2005 08:40 מיכל של איל    יו... מצטרפת למחיאות הכפיים. מגיע לך בגדול - על החלום, החזון, הנחישות והגשמה הנהדרת!!! (ל"ת)  
26/1/2005 08:43 מופ    נרדמתי והתעוררתי  
26/1/2005 08:54 דליה אחרת    לקרן, נתת לי תחושה של העצמה, את אדירה וגדולה מהחיים (ל"ת)  
26/1/2005 09:17 ק.ק.    תודה לכן יקירות- על שקראתן, על התגובות... אתן מקסימות כתמיד!!! (ל"ת)  
26/1/2005 09:19 יונת ארד    מקסים, מרגש עד דמעות, ראוי להערצה...  
26/1/2005 09:25 ורד ג.    וואוו הדמעות לא עוצרות מדהים, מזל טוב הלוואי עלי גם לידה כזאת (גם אני לאחר קיסרי שלא ירד טוב בתעלת הלידה, המון אושר!!!!!!!!! (ל"ת)  
26/1/2005 09:38 מירבת    קרן, איזה סיפור מקסים, אין מילים. רק טישיו. (ל"ת)  
26/1/2005 09:49 ורד    איזו יגיעה, ואיזו מציאה, ואיזו אמונה בעצמך. הלוואי על כולנו. מזל טוב (ל"ת)  
26/1/2005 10:13 כרמית_מ    כל הכבוד! אין לך מושג כמה שימחת א (ל"ת)  
26/1/2005 10:17 כרמית_מ    ברח לי - כמה שימחת אותי!  
26/1/2005 11:19 אופירה    וואי וואי וואי  
26/1/2005 11:33 דובת גריזלי    אתם אנשים מקסימים. שמחתי מאוד להכיר אתכם דרך הסיפור המושקע הזה. לא נראה לי שזה הילד האחרון... (ל"ת)  
26/1/2005 11:36 במבי    וואו! איזה סיפור מרגש...  
26/1/2005 11:55 נורית    התרגשתי... בא לי כבר עוד אחד... (ל"ת)  
26/1/2005 12:12 ק.ק.    יקרות- התגובות שלכן כל כך מרגשות אותי. גם לי יש דמעות בעיניים. ולדובת גריזלי-  
26/1/2005 12:38 סליחה על הבורות    קרן, את נשמעת מדהימה. בכל זאת אני לא מבינה...  
26/1/2005 13:03 רונה    איזה מלכה. התרגשתי, בכיתי, שיהיה במזל טוב!! (ל"ת)  
26/1/2005 14:02 annat    קרן גיבורה  
26/1/2005 14:29 ק.ק.    לסליחה על הבורות  
26/1/2005 14:47 דניאלה    אוף, קרן, ריגשת אותי כל כך...  
26/1/2005 17:37 במבי    שאלה לכרמית מ  
26/1/2005 23:10 הגר    קרן, אין לי מילים. "פשוט" סיפור מקסים. (ל"ת)  
27/1/2005 10:50 כרמית_מ    אגן צר מדי (CPD)  
27/1/2005 14:44 סיס    קרן גיבורה, כל הכבוד! וכרמית- תודה על המידע החשוב. (ל"ת)  
27/1/2005 16:36 במבי    כרמית תודה. טוב לדעת עוד...  
1/2/2005 12:49 סליחה על הבורות    ענת, תודה על ההבהרה. הבנתי עכשיו. (ל"ת)  
25/1/2005 21:35 הוטיקה פסאודו טומור צרברי - האם יש כאן מישהי שסובלת מהתופעה ועברה הריון במקביל?
25/1/2005 23:15 רוית ט    יש לי בשורה טובה בשבילך  
26/1/2005 09:55 אורחת פורחת    מבחר לינקים שאולי יובילו לנשים שהיו בהריון עם PTC  
26/1/2005 10:32 הוטיקה    אתן גדולות. תודה! רוית, שלחתי לך מייל. אורחת: אחלה לינקים. שוב תודה! (ל"ת)  
26/1/2005 11:39 נעמימי    הוטיקה- חברה טובה טובה שלי עברה 2 הריונות , 2 לידות תקינות- רק לייתר ביטחון "שכרה" את שירותיו של רופא פרטי למהלך הלידה, שיעזור לה ולצוות להימנע מלחיצות מוגזמות. בהצלחה עם העניין הראשוני. (ל"ת)  
25/1/2005 20:53 עופר איך יוצאים לחופש בפעם הראשונה?
25/1/2005 21:03 ליאתה    אני בעד להתחיל בקטן...  
25/1/2005 21:12 רוית ב'    תוספת לליאתה  
25/1/2005 21:13 פומיקי    מה שאנחנו עשינו  
25/1/2005 20:38 שירישי חלב שאוב לילדה מצוננת בת 4
25/1/2005 20:49 Um_Netah    It can't hurt her - only help  
25/1/2005 21:15 שירלי2    לדעתי זה בהחלט מומלץ  
25/1/2005 21:17 שירלי2    הנה מה שטובה כתבה בעניין  
25/1/2005 23:36 דבורי    איזו שאלה מעניינת!! תודה ששאלת, טוב לדעת! ושירלי-  
25/1/2005 23:41 שירלי2    דבורי, המון תודה  
26/1/2005 00:02 דבורי    מסכימה איתך. בהחלט רוצה כבר להכיר אישית :) ובכל אופן, בכייף. מגיע לך. (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש