פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  2112   2111   2110   2109   2108   2107   2106   2105   2104   2103   2102   2101   2100   2099   2098   2097   2096   2095   2094   2093    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

22/4/2004 15:46 לורן משקל, מוצץ ועגלה
22/4/2004 16:06 HILLA    לואן, אני יכולה להשאיל לך עגלה לחודשיים. (אני מראשון)  
22/4/2004 20:23 אורקה    היי לורן בחודשים הראשון צריך לעלות בערך כל שבוע כ- 200 גרם, לגבי מוצץ השאלה אם הוא זקוק לכך בכלל יש תינוקות שלא צריכים מוצץ, אני השתמשתי במוצץ של אוונט ואני לא ממליצה כי הוא גדול/כבד מדי לתינוקות כה רכים, אולי של נוק? טוב בהצלחה ומזל טוב. (ל"ת)  
22/4/2004 20:28 annat    דווקא לנו המוצץ לניו-בורן של אוונט היה מצויין כמוצץ ראשון  
22/4/2004 22:11 תמרה    עננת - מה ההמלצה שלה - להמשיך להשתמש במוצץ של ניו בורן?  
22/4/2004 22:38 annat    תמרה (והחזרתי לך מייל)  
22/4/2004 22:40 דנה    אנחנו גם עם אוונט  
22/4/2004 22:52 Iris    תשובה  
23/4/2004 08:40 ריבי של נועה    יד שרה  
22/4/2004 15:32 רוי סיפור הלידה של יואבי- 10 חודשים אחרי...מאוד ארוך
22/4/2004 15:49 עדה    רוי, זה היה מרתק  
22/4/2004 16:00 שיר    רוי  
22/4/2004 16:02 לורן    התרגשתי לקרוא את הסיפור שלך!  
22/4/2004 16:28 יונת    רוי יקרה, איזה סיפור מדהים !  
22/4/2004 16:38 רינת של עידן    רוי הנפלאה  
22/4/2004 18:25 רומי    רוי - ריגשת אותי עד דמעות ואני בוכה איתך... (ל"ת)  
22/4/2004 18:26 annat    רוי, גם אני בוכה...  
22/4/2004 19:21 גלית של רום    מדהים וכל הכבוד על הכוח שטמון בך  
22/4/2004 19:41 ליאורקה    רוי, איזה מרגש. יש לי דמעות בעיניים. מזל טוב!!! (ל"ת)  
22/4/2004 20:08 יונית    מזל טוב רוי, ריגשת אותי וכל הכבוד על הכוחות המדהימים (ל"ת)  
22/4/2004 20:23 אפרתי    רוי יקרה ומדהימה  
22/4/2004 21:06 גולדי    את מדהימה - כל הכבוד על כוחות הנפש והגוף !!  
22/4/2004 21:17 דניאלה    רוי, הרבה זמן לא קראתי סיפור לידה מרגש כל כך. הרבה אושר לארבעתכם! (ל"ת)  
22/4/2004 22:14 חיה של שירי    לרוי  
22/4/2004 22:42 דנה    שלי בת 3 חד' וחשבתי שאני באיחור אדיר על שלא כתבתי עדיין. טעיתי... (ל"ת)  
23/4/2004 09:22 לירון של שקד הדר ויערה    יו, רוי איזה סיפור מדהים....  
23/4/2004 18:41 אורית    רוי, גם אני בוכה, שמחה בשבילך על החוויה המתקנת, תודה על השיתוף, המון אושר!....(ל"ת) (ל"ת)  
23/4/2004 23:12 רוי    אוי בנות תודה לכולכן, רק עכשיו נכנסתי וראיתי שהגבתן- אני באמת מאושרת ושוב תודה (ל"ת)  
23/4/2004 23:15 אההם    וואי וואי. רוי יקרה...  
24/4/2004 09:28 במבי    הי רוי, מזל טוב!  
24/4/2004 14:08 פנינה    מדהים, בכיתי כל הדרך (ל"ת)  
22/4/2004 15:15 רונה שינויים והשפעתם על התינוק - זקוקה לעזרתכן.
22/4/2004 15:36 אמא של אדם    רונה  
22/4/2004 14:56 תפוזינה הריון וצניחת צוואר הרחם
22/4/2004 15:24 רינת    בידקי את האופציה לטפל באמצעות ביופידבק (ל"ת)  
22/4/2004 15:49 לאה    שיטת פאולה מצויינת למצב זה. (ל"ת)  
22/4/2004 16:35 יונת    תפוזינה...  
22/4/2004 21:25 טלי    OT שאלה לגבי רצפת האגן  
22/4/2004 21:52 Ilana Shemesh, natural midwife    prolapse and pregnancy  
23/4/2004 11:32 טלי    תודה  
22/4/2004 14:50 א סליחה התכוונתי שאשמח לשמוע גם ממי שילדה לאחרונה עם מיילדת פרטית (ל"ת)
22/4/2004 14:51 א    אופס פתחותי בטעות הודעה תמחקי אותה בבקשה (ל"ת)  
22/4/2004 14:49 ira sos / help
22/4/2004 15:39 טליה    יכול להיות שזה הקולסטרום???  
22/4/2004 15:41 טליה    מוצפת זה ממש מוצפת או רק רטוב באזור הציצי? (ל"ת)  
22/4/2004 15:49 ira    אני לא מוצפת אך די רתובה, אפשר לומר שזה מאוד מפריה לי (ל"ת)  
23/4/2004 00:43 ליאתיתי    זה בסדר גמור.  
29/4/2004 20:27 עירית    לא לדאוג  
22/4/2004 14:47 עדן תינוק משתין כשמחתלים אותו
22/4/2004 14:51 אמא של ג'ינג'    מנסיוננו  
22/4/2004 14:51 מיכל של איל    אנחנו כבר אחרי שבוע אפסנו את המזרון היפה. במקומו שמנו מגבת גדולה מקופלת ועם כל פנצ'ר היא עפה מיידית לכביסה. (ל"ת)  
22/4/2004 20:37 אמא צעירה    ישנו משטח בד סופג  
22/4/2004 21:28 טלי    מהנסיון שלנו  
22/4/2004 21:43 טלי    עדן, אם את מחממת את החדר זה לא עוזר למנוע? בדרך כלל הבנים משתינים כי האויר קר להם ומגרה אותם לפשפש. (ל"ת)  
22/4/2004 22:43 שושו    יש מזרן לשידה מפלסטיק, קל לנקוי, עליו אני מניחה חיתול בד. (ל"ת)  
23/4/2004 00:23 שרה    you are lucky your baby is holding. until diaper change  
25/4/2004 00:26 כרמית_מ    כיוון חשיבה אחר  
22/4/2004 14:22 אנונימי פסיכיאטר של מכבי
22/4/2004 14:39 רונית    אולי תגדירי מה בעיה (ל"ת)  
22/4/2004 14:42 אנונימי    דיכאון - אנא עיזרו ועל תבקשו פרטים  
22/4/2004 14:47 ע    מכירה בהרצליה במכבי ד"ר טוביה יצחקי  
22/4/2004 14:56 אנונימי    תודה  
22/4/2004 15:53 רונית    אני מאוד ממליצה לך לקחת כדור "קלמה" זה קדור בצבע ירוק לא מזיק לעובר ומאוד עוזר במקרים כמו שלך  
22/4/2004 16:03 אנונימי    תודה לרונית - לא מדובר בדיכאון בהריון ולא בדיכאון לאחר לידה וגם אינני מניקה אני רק זקוקה לפסיכיאטר ע"פ עצה של פסיכולוג  
22/4/2004 19:41 איריס גוב    בתל אביב  
22/4/2004 20:24 אנונימי    תודה תודה לכולם הרגע הפסיכיאטר החזיר לי צלצול וקבענו לשבוע הבא (ל"ת)  
22/4/2004 14:09 א מחפשת מיילדת פרטית בתל השומר ידעתי את מי אני רוצהה אלא שהרשימה שונתה וכל מי שהומלץ לי לעיה כבר אינה ברשימה אני צריכה המלצות מיהן המיילדות בגישה טבעית (ל"ת)
22/4/2004 14:13 א    בלי משים כתבתי את תוכן ההודעה בכותרת אז הנה המשך ורשימת המיילדות תודה  
22/4/2004 14:14 שירה    כן, כן גם אני מתענינת (ל"ת)  
22/4/2004 14:25 שין    המלצות ושאלה  
22/4/2004 14:39 סיגל    המלצה ואזהרה  
22/4/2004 14:49 א    לצערי לא ניתן לבחור מיילדת וברשימה החדשה הושמטו כל אלו שידעתי שהיו בגישה טבעית אשמח לעוד המלצות אשמח לשמוע גם ממי שילדה לאחרונה בשיבא בגישה טבעית (ל"ת)  
22/4/2004 14:50 לני    שאלה לא'  
22/4/2004 14:52 א    התכוונתי שאשמח לשמוע ממי שילדה לאחרונה עם מיילדת פרטית בשיבא (ל"ת)  
22/4/2004 14:53 יולה של גור    שאלה באותו עניין - באיזור חיפה  
22/4/2004 14:55 א    אני יודעת מה היה בעבר  
22/4/2004 15:44 אני    לי ענת וסוזי היו פשוט מדהימות. מעולות.  
22/4/2004 17:53 דנית    לידה טבעית בעזרת דולה  
22/4/2004 23:01 אמא של ליבי    י יצא במקרה ללדת עם אירנה בורובסקי  
24/4/2004 11:11 מירית    דורית נחמיאס-קרייזר מדהימה!!!!!! (ל"ת)  
4/1/2011 14:48 מיכל    לידה נהדרת (ל"ת)  
22/4/2004 13:56 דולברג כמה פעמים אני אמורה להרגיש את תנועות העובר
22/4/2004 13:59 קרן    הפרש של 2-3 שעות הוא לא כ"כ ארוך. גם לעובר שלך מותר לישון. חוץ מזה יש עוברים שלא זזים הרבה. (ל"ת)  
22/4/2004 14:05 דולברג    חרדות  
22/4/2004 14:19 מיכל של איל    לעובר, כמו לכל אדם יש שעות פעילות ושעות מנוחה (מותר לו לישון לפעמים) אבל  
22/4/2004 19:20 קרן אור    ואני דווקא הייתי מוטרדת מחוסר השקט של העובר...וכבר כמעט פיתחתי חרדות ורגשות אשם...  
22/4/2004 23:01 Iris    אני לפעמים לא הרגשתי יותר מחצי יום  
22/4/2004 23:21 Ilana Shemesh, natural midwife    you should feel at least 10 movements in 4 hours (ל"ת)  
25/4/2004 08:50 דולברג    תודה רבה לכולן - אתן מקסימות!!! (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש