פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1252   1251   1250   1249   1248   1247   1246   1245   1244   1243   1242   1241   1240   1239   1238   1237   1236   1235   1234   1233    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

24/4/2003 17:41 שרונה עצה לחברה
24/4/2003 18:21 אנונימית הפעם    מסכימה איתך לחלוטין!  
24/4/2003 18:25 בירה    אני הראשונה בעד יכולת הבחירה של האשה אבל  
24/4/2003 18:40 פושיקית    ממש מגוחך  
24/4/2003 18:44 אותה האנונימית    הו הצביעות, הצביעות...  
24/4/2003 19:17 אמא    באמת נראה לי קצת צביעות. שהחברה תעשה מה שבראש שלה. ולמה את מתערבת בכלל, אם מותר לשאול ולא להיחשב כאן חצופה? (ל"ת)  
24/4/2003 19:20 מאיה של איתי    האם היא ניתה להסביר לו את הרגשתה  
24/4/2003 19:21 יעל    אני חושבת שכדאי שהחברה תדבר בגלוי עם האיש.  
24/4/2003 20:01 אמא לשתיים    בלי להישמע בוטה ובלי להיכנס לטיב  
24/4/2003 20:17 שרונה    היי אמא וכולן  
24/4/2003 20:37 ליאתיתי    לדעתי אסור אף פעם (כמעט) להמליץ לחברה לזרוק מישהו או לא ליזרוק אותו  
24/4/2003 20:59 נירה    אח, מותק, ידעתי שלא תאכזבי אותי... ליאתיתי, מלקקת ממך את האצבעות (-: (ל"ת)  
24/4/2003 21:25 אלה    אל תנסי להשפיע עליה לפה או לשם - פשוט תהיי שם בשבילה כשהיא תצטרך אותך  
24/4/2003 21:42 לולה    בהתחשב בעובדה שאת לא יודעת כל כך את הפרטים...  
24/4/2003 22:55 יעליקה    אחרי תגובתה של ליאתיתי-כל מילה נוספת-מיותר  
24/4/2003 23:41 נועה    במילים אחרות , מבלי להישמע חסודה מדי  
25/4/2003 00:56 ליאתיתי    נועה, בתור נציגת השרליליות עם כבוד רומני, לא נותר לי אלא להסכים עם כל מילה שלך (: (ל"ת)  
25/4/2003 01:48 נועה    תודה, לכבוד ייחשב לי הדבר (ל"ת)  
25/4/2003 09:27 איריס גוב    גם לי לא נותר אלא להצטרף לדבריהן החכמות של נועה וליאתיתי  
24/4/2003 17:32 מירי הוותיקה חרדת נטישה בגיל שנה-מה עושים?
24/4/2003 17:35 שרונה    כמה השערות..  
24/4/2003 17:40 מירי הוותיקה    חשבתי על זה..  
24/4/2003 17:44 שרונה    בקשר לזה...  
24/4/2003 18:06 מירי הוותיקה    תודה רבה יקירה (ל"ת)  
24/4/2003 19:22 יעל    אולי הילד בגן של הגננת שרוצה לספר על יום השואה.... סתאאאםםםם... (ל"ת)  
24/4/2003 19:36 אלמונית    יעל, כל הכבוד על ההברקה. (ל"ת)  
24/4/2003 20:18 שרונה    יעל אחלה הברקה! (ל"ת)  
24/4/2003 23:07 יעליקה    תתנחמי... זה עובר...  
24/4/2003 23:08 יעליקה    עוד טיפונת...וגם זה יעבור!  
25/4/2003 01:13 יעל    תודה תודה. (ל"ת)  
25/4/2003 09:05 מירי הוותיקה    תודה ליעליקה וליעל (נחמד שלפעמים אפשר להוציא חיוך ממשהוא כל כך מעציב) (ל"ת)  
25/4/2003 09:43 איריס גוב    לא נראה לי שיש הרבה מה לעשות, חוץ מלחבק חזק חזק.  
25/4/2003 13:16 אמא    גם לדעתי: הרבה חום ואנרגיות בחיבוקים. וגם לבדוק מה קורה בגן! (ל"ת)  
25/4/2003 13:17 אמא    טעות... לא שייך לפה. אבל חיבוקים תמיד עוזרים! (ל"ת)  
26/4/2003 00:45 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית    מה קורה בסביבות גיל שנה  
27/4/2003 16:37 אורלי של ליאור    למירי הותיקה,קצת באיחור מקוה שתקראי  
29/4/2003 16:37 מירי הוותיקה    המון תודות לכולן על התגובות המועילות (ל"ת)  
24/4/2003 16:35 שני משחת בנגיי - מותר או אסור?
24/4/2003 18:22 בירה    בדף המצורף למשחה כתוב  
25/4/2003 04:13 אני    כדאי להתקשר להריופון בבה"ס אסף הרופא. הם עונים על שאלות שנוגעות לאיזה תרופות מותר ואסור בהריון, במקצועיות רבה (ל"ת)  
25/4/2003 10:22 תמי    למיטב זכרוני אסור. (ל"ת)  
25/4/2003 11:39 צורית    המרכז הטרטולוגי בבילינסון  
24/4/2003 16:12 אפרת סקירת מערכות מוקדמת
24/4/2003 17:45 שרונה    ד"ר ברונשטיין בחיפה. (ל"ת)  
24/4/2003 18:16 שילה    מכירה בתל אביב - פרופ' אחירון וד"ר צלאל - שניהם מצויינים (ל"ת)  
24/4/2003 23:46 ליאת    ד"ר צלאל. הכי אנושי בעולם (ל"ת)  
25/4/2003 09:48 תמי.י    פרופ אחירון מומלץ ביותר. (ל"ת)  
25/4/2003 10:31 אמא 11    סליחה על ההתפרצות, מישהו יודע מה עם חלי, החברה של בלו?  
25/4/2003 11:32 אמאמה    פרופ' מייזנר ברמת גן- מומלץ בחום (ל"ת)  
25/4/2003 18:03 רותמית    אם יש עדיין תורים - סעי לירושלים לדר' תדמור  
24/4/2003 15:04 נועה שאלה לגבי בדים הודיים ושאר נושאי מזיקים
24/4/2003 19:17 אמא של ליאור    הפולניות שבי  
24/4/2003 23:13 נעמה ד    בתגובה לתגובה- מה באמת העניין של האבקה המיוחדת לתינוקות? עד כמה זה באמת נחוץ? (ל"ת)  
24/4/2003 23:38 יהודית    לגבי האבקת תינוקות כסף כסף כסף  
24/4/2003 23:44 נועה    תודה אבל לא מדובר בדברים שלובשים אלא סתם דברים בבית  
24/4/2003 23:58 צורית    מה שהתינוק יבוא איתו במגע רצוי לכבס/לנקות  
25/4/2003 01:17 יעל    מניסיון- יותר טוב מכל אבקות הכביסה לתינוקות אלרגיים זה ... פתיתי סבון. הכי לא מתוחכם והכי טוב. אבל די מעצבן כי צריך לשטוף את זה כמה פעמים. (ל"ת)  
25/4/2003 01:56 נועה    שוב תודה - גם הפולנית שבי תירגע עכשיו (ל"ת)  
24/4/2003 14:38 כלבובה שאלה לד"ר ליבוביץ' בנוגע לגננת שחוזרת מטורונטו
24/4/2003 14:46 ארזית    אני מסכימה עם חששותייך. נקווה להתפתחויות מרגיעות! (ל"ת)  
24/4/2003 15:02 לימ    מבינה את חששותיך  
24/4/2003 23:29 שירי ג    נדחפת עם שאלה באותו עניין...  
25/4/2003 01:15 יעל    לא יודעת על תיילנד אבל לפי החדשות בטלביזיה- מטורונטו צריך להיזהר קצת. אני הייתי משאירה בבית כמה ימים. (ל"ת)  
25/4/2003 12:53 ד"ר ליבוביץ    כאן בניו זילנד יש ממש הוראות ברורות  
25/4/2003 20:36 ענת ב    כלבובה, אולי תפני "רשמית" למשרד החינוך  
28/4/2003 10:28 ענת ב    "דני נווה: בדיקה רפואית לחוזרים מסין ומטורונטו"  
24/4/2003 12:44 בלו פורום יקר - זקוקות לאנרגיות טובות ורייקי - אנא עזרתכן בעניין..
24/4/2003 12:55 מרינה של נועה    שולחת לחברה שלך המון אנרגיות חיוביות,מאחלת לה ולתינוקת המון בריאות  
24/4/2003 13:08 יעל    שולחת לה ולתינוקת המון תפילות ואנרגיה טובה. (ל"ת)  
24/4/2003 13:22 ליאתיתי    מצטרפת לשולחות. שיהיו רק בריאות. הלוואי ותחזרי עם חדשות טובות בקרוב. (ל"ת)  
24/4/2003 13:33 אמא 11    מתפללת, שולחת. עדכני (ל"ת)  
24/4/2003 13:46 אמאל'ה    שולחת המון בריאות ואנרגיות הכי טובות ומחזקות שאפשר (ל"ת)  
24/4/2003 13:50 זהר    מצטרפת לתפילות ולמחזיקות האצבעות. עדכני. (ל"ת)  
24/4/2003 13:50 אסנת ש.    שולחת גם אני! ומחזיקה אצבעות (ל"ת)  
24/4/2003 13:59 יעל    שולחת אנרגיות חיוביות ומחזיקה אצבעות (ל"ת)  
24/4/2003 13:59 טלי א.    גם אני מצטרפת לכולן ושולחת חיזוקים והמון בריאות לאמא ולתינוקת. (ל"ת)  
24/4/2003 14:22 מאיה של איתי    מחשבותי ותפילותי עם שתיהן להתאוששות והבראה מלאה (ל"ת)  
24/4/2003 14:30 ארזית    ליולדת ולתינוקת היקרות  
24/4/2003 14:32 סאלוש    מצטרפת לאיחולים להחלמה מהירה ושלמה! (ל"ת)  
24/4/2003 14:32 marcy g    שולחת אנרגיות, כוח, אהבה וסבלנות...  
24/4/2003 14:36 כלבובה    שאלה לד"ר ליבוביץ' בנוגע לגננת שחוזרת מטורונטו  
24/4/2003 14:36 מורגין    שולחת אנרגיות חיוביות לאמא ולתינוקת (ל"ת)  
24/4/2003 14:36 כלבובה    שאלה לד"ר ליבוביץ' בנוגע לגננת שחוזרת מטורונטו  
24/4/2003 14:38 כלבובה    סליחה - כאן התכוונתי לאחל בריאות והחלמה מהירה (ל"ת)  
24/4/2003 14:48 אסתית    בלו, שולחת המון אנרגיות חיוביות, בריאות וכח לעבור את המצב הקשה (ל"ת)  
24/4/2003 14:49 נני    שולחת המון אנרגיות וכוח לשתיהן. (ל"ת)  
24/4/2003 15:03 לירון    מאחלת לחני ולבתה הקטנה רק בריאות. שולחת אנרגיות... (ל"ת)  
24/4/2003 15:19 angel    בלו, בלב כואב- המון אנרגיות חיוביות מרחוק והחלמה מהירה! (ל"ת)  
24/4/2003 16:16 עדי אמא של יובל    איתכן בתפילה. בריאות לחלי ולגוזלנ (ל"ת)  
24/4/2003 17:48 שרונה    רק שיהיו בריאים ,אמן (ל"ת)  
24/4/2003 17:59 גל    מצטרפת לתפילות ולמחשבות החיוביות (ל"ת)  
24/4/2003 20:11 שירי    המון איחולים וחיזוקים, רק אושר ובריאות (ל"ת)  
24/4/2003 22:00 הדססס    הרבה בריאות ואושר. מחזיקה אצבעות (ל"ת)  
24/4/2003 22:10 נטע    מי יתן ותרוו רק נחת! איחולי החלמה מהירה!!! (ל"ת)  
24/4/2003 22:34 יעליקה    כמה שיותר מחשבות חיוביות  
24/4/2003 22:57 איריס גוב    מצרפת את תפילותי להחלמה שלמה ומהירה. (ל"ת)  
24/4/2003 23:05 מיכל פ    מצטרפת לגל האנרגיות הטובות ואיחולי הבריאות הזורם מכאן אל האם והתינוקת. (ל"ת)  
25/4/2003 00:06 מיכל ש    בלו יקרה -גם אני מצטרפת למה שנאמר  
26/4/2003 22:50 נירה    בלו, מחכה מאוד לעדכון! האם לאם ולתינוקת שלום??? (ל"ת)  
24/4/2003 10:04 רויטלנעה לכל ההבנות המקסימות תודה על איחולי ההחלמה! - חזרתי ואני כאן כמעט ב100% בסדר (ל"ת)
24/4/2003 10:28 נירית שפירא    מזל טוב לרויוטל והודעה- מחר בכנס לידות טבעיות בשיב"א מיכל, תומכת לידה לוקחת פיקוד וצריכה עזרה  
24/4/2003 10:36 שירה    מעונינת לקנות עגלת פג ונציה יד שנייה עד 500 ש"ח אם מישהי מכירה, תודה. (ל"ת)  
24/4/2003 12:53 מרינה של נועה    רויטל חמודה איזה יופי שחזרת לשיגרה! שולחת לך חיבוק ענקקקקקקקקקקקקק (ל"ת)  
24/4/2003 13:29 ליאתיתי    רויטל - יופי יופי !!!, ו-OT למרינה  
24/4/2003 14:27 marcy g    שירה, השכנה שלי רוצה למכור עגלה cosco  
24/4/2003 14:30 רויטלנעה    בריאות וטוב. ברוך שובך. (ל"ת)  
24/4/2003 14:31 ארזית    נ"ל הודעתי המבולבלת. מכוונת כמובן אל רויטלנעה, ממני ארזית. (ל"ת)  
24/4/2003 14:36 marcy g    לרויטל... סליחה על הדיונצ'יק שהיה בתוך הדיון שלך  
24/4/2003 14:52 שירה    marcy, שלחתי לך מייל. תודה מראש. (ל"ת)  
24/4/2003 14:53 מרינה של נועה    OT רויטלנעה בבקשה תיתקשרי אלי שובבבב********************** (ל"ת)  
24/4/2003 14:55 מרינה של נועה    OT ליאתיתי שלחתי לך  
24/4/2003 22:28 סאלוש    נהדר! :) (ל"ת)  
24/4/2003 22:58 איריס גוב    רויטל יקרה, ברוך רופא חולים. טוב לשמוע כי חזרת לאיתנך. תודה. (ל"ת)  
25/4/2003 09:43 עיליאת    שירה, תשלחי לי מייל, יש לי עגלה שאני אשמח למכור  
25/4/2003 15:49 שירה    עיליאת, שלחתי לך מייל. (ל"ת)  
24/4/2003 09:42 בצרות אשמח לעזרה דחופה בנושא זכויות בהיריון ודיני עבודה
24/4/2003 10:21 כלבובה    פני לקו החם של שדולת הנשים 03-6123990 (ל"ת)  
24/4/2003 11:57 בעלת נסיון    אשמח אם תפרטי קצת יותר - יש לי הרבה נסיון  
24/4/2003 12:23 בצרות    הסיפור הוא של חברה בצרות ואנסה לפרט כדי שאולי תוכלי לעזור  
24/4/2003 13:07 תמי    יש לי הרבה נסיון...  
24/4/2003 15:31 תמי    תמי יקרה(וחדשה?)- אנא הוסיפי תו מזהה לשמך על מנת שלא יתבלבלו ביננו, תודה. (ל"ת)  
24/4/2003 09:20 אדמה טובה סכרת הריון על ההתחלה
24/4/2003 13:24 הפעם בעילום שם    גם אני הייתי סכרתית בהריונות שלי ובמעקב  
24/4/2003 13:24 נירה    אדמה, לא וכל לעזור בידע אבל מאחלת לך בריאות והריון משעמם... (ל"ת)  
24/4/2003 13:59 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    סוכרת קדם-הריונית  
24/4/2003 14:06 אדמה טובה    תודה, טובה ושאלה נוספת  
24/4/2003 15:10 angel    כמה שאני מבינה אותך,,,,,  
24/4/2003 19:26 יעל    יש פורומים נפלאים לחולי סכרת בתפוז  
24/4/2003 21:32 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אדמה טובה,  
24/4/2003 21:51 גילי אבישי    אדמה טובה  
24/4/2003 22:26 תמרה    איך יודעים שיש לך סכרת הריונית לפני בדיקת הסקר?  
25/4/2003 03:01 אדמה טובה    תודה לכולן  
25/4/2003 10:01 גילי אבישי    תמרה יקרה  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש