פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1192   1191   1190   1189   1188   1187   1186   1185   1184   1183   1182   1181   1180   1179   1178   1177   1176   1175   1174   1173    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

27/3/2003 15:41 רוית מפלצות ושדים ושאר מפחידים
27/3/2003 15:49 חני    יש מאמר בדיוק בנושא זה  
27/3/2003 15:55 חני    וראי גם כאן - http://www.emama.co.il/child/index.asp?id=261&cat=2 (ל"ת)  
27/3/2003 16:15 ענת ב    רוית, האם הבן שלך מילולי באופן מיוחד?  
27/3/2003 19:49 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית    מפלצות ומכשפות  
27/3/2003 21:07 אמא הותיקה    ממליצה על טקס גירוש המפלצת  
27/3/2003 21:52 רוית    הי רוית, ברוכה הבאה. היות וגם אני רוית וכבר משתתפת די הרבה בפורום, תאלצי למצוא שם אחר או רוית השניה. (ל"ת)  
27/3/2003 22:29 מאיה של אופק ומעוף    רוית, אצלנו זה עבד ככה  
28/3/2003 10:19 רוית החדשה    סליחה רוית הותיקה ותודה לכולכן על התשובות המחכימות  
28/3/2003 11:33 אמא הותיקה    רוית החדשה: לא, אני לא חושבת ש'טקס גירוש' מבטל את 'מפלצות יש רק בדמיון', כי...  
29/3/2003 23:15 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית    מצטרפת בהתלהבות לרעיון של אמא הותיקה  
29/3/2003 23:55 שרי    דרקון-אין דבר כזה....  
27/3/2003 14:43 דלית קרינה
27/3/2003 14:45 חני    ראי לינק לדיון שהיה כבר בנושא זה -  
27/3/2003 14:46 מרב ב    אם את מתכוונת לזה  
27/3/2003 20:56 נתי    בעקבות דיון שהיה פה לפני כמה שבועות  
27/3/2003 12:55 יעל זר מה עושים עם ילדים שלא שמים עליי קצוץ?
27/3/2003 13:20 אורלי_ו    באמת בעיה קשה  
27/3/2003 13:40 חני    ממש לא קל לך-תשובה לא קלה, אבל כנה  
27/3/2003 13:48 סוז    לאמא היקרה  
27/3/2003 13:51 ארזית    כדאי להקדיש זמן מיוחד בו רק את וילדתך  
27/3/2003 14:03 סאלוש    לאמא היקרה  
27/3/2003 14:05 עפרה מ    עוד תשובה לא קלה  
27/3/2003 14:50 איריס ל    יעל היקרה. אין לי שום תובנה בעניין אבל אני חושבת שהחשיפה שלך פה מאוד אמיצה (ל"ת)  
27/3/2003 17:32 ענבל ל    הי יעל, כבר אמרו כאן בפורום גדולות וטובות ממני, שעם ילדים, כמות היא איכות. מקווה בשבילך שתצליחי למצוא עוד זמן לבלות איתם ושהבעיות יסתדרו בקרוב. (ל"ת)  
27/3/2003 18:26 מיה מיץ    יעל יקרה, גם לי אין תובנה בעניין, אבל החשיפה הזו אכן אמיצה ביותר!  
27/3/2003 20:16 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית    יעל יקרה,  
27/3/2003 20:38 יעל זר    המון תודה לכל העונות, עזרתן לי!  
29/3/2003 22:14 נטע    בתור אופר לשעבר...  
30/3/2003 13:53 ענת ב    תוכנית על אופר(יות) ב-BBCPrime במוצ"ש הקרוב  
27/3/2003 11:43 Hilla נרות הופי- סיפור, בקשה, תודה, סליחה, המלצה, ותמונה (לא מצאתי משהו קרוב, אז אני פותחת הודעה)
27/3/2003 12:30 טל מ    נרות  
27/3/2003 12:42 רותמית    הילה - תדוה על הדיווח, בתקווה שלא נצטרך להיעזר בו אישית (ל"ת)  
27/3/2003 13:14 נטלי    ובאוותו עניין (האוזניים...) - מישהי מכירה מטפל בדיקור לתינוקות,  
27/3/2003 13:22 נטלי    אה, והבנתי שדיקור יכול לעזור גם לנופר,  
27/3/2003 13:39 נטלי    ודבר אחרון - מישהי לקחה פעם ילד/תינוק לטיפול ב"מדיטף"? ממליצות או לא? (ל"ת)  
27/3/2003 14:16 אמא כמעט כפולה    ובעניין הדיקור  
27/3/2003 14:23 טלי א.    הילה- אני שמחה לשמוע שאיציק עזר...ואני אביטל לא רוויטל..:)  
27/3/2003 14:24 טלי א.    נטלי- יש מישהי שעושה דיקור לילדים בבעיות נשימה אבל ברחובות  
27/3/2003 14:34 נטלי    אביטל - תודה, אבל זה קצת רחוק לי.  
27/3/2003 15:17 דוידה    זה משהו שעושים אצל מרפא או שאפשר לבד  
27/3/2003 15:49 Hilla    לדווידה, ניתן לטפל לבד אבל כדאי (לפחות פעם אחת) אצל מטפל. ולאביטל- סליחה!  
27/3/2003 15:57 טלי א.    הילה דרך אגב, בן כמה שלו?  
27/3/2003 16:15 דוידה    תודה שמרתי ואני מקווה שלא אצטרך (ל"ת)  
27/3/2003 16:26 יוליה    לנטלי, אני מכירה מדקר שמטפל בתינוקות וילדים  
27/3/2003 17:41 ענבל ל    לאמא כמעט כפולה  
27/3/2003 19:20 מיכל פ    לנטלי- מדיטף  
27/3/2003 20:52 זולו    נדמה לי שאני הייתי מהממליצות ההסטריות של ההופי והנה עכשיו יש לי הערת הסתייגות קלה  
27/3/2003 21:18 מיכל קסטן    לנטלי-מדיטף-מאוד ממולצים לטיפול אלטרנטיבי לתינוקות - למשל רענן הרץ - מומלץ בחום (ל"ת)  
27/3/2003 21:20 מיכל קסטן    מי יכולה להמליץ על מטפל בנרות הופי באזור המרכז ? (ל"ת)  
27/3/2003 23:33 שירי ג    שלום נטלי...במדיטף מומלצת מאוד אפרת אברמסון...  
28/3/2003 11:37 פולינה    נטלי - מצטרפת להמלצה החמה על אפרת אברמסון (אבל לאו דווקא דרך מדיטף ה-י-ק-ר-י-ם)  
28/3/2003 11:42 פולינה    נטלי - עוד משהו  
28/3/2003 12:32 אמא כמעט כפולה    תודה ענבל, קבעתי תור (ל"ת)  
28/3/2003 16:24 Hilla    לו היה בדיוק בן חצי שנה. ובגדול, היה ילד טוב ונתן שיטפלו בו. (ל"ת)  
28/3/2003 20:42 Hilla    לאור שלל הפניות בדו"אל- הטלפון של איציק  
27/3/2003 11:34 כרמית_מ ילד שלישי, הריון שני, לידה ראשונה
27/3/2003 11:36 גילי אבישי    וואו! מזל טוב! מחכה בקוצר רוח לסיפור המלא ושיהיה בקלות! (ל"ת)  
27/3/2003 11:40 שרי    כרמית !!!!!! ככה בנונשלנטיות את מגניבה לנו הודעה שכזו ????????  
27/3/2003 11:41 אסנת ש.    ואוו כרמית יקרה, אני כל כך שמחה בשבילך  
27/3/2003 11:44 Hilla    מזל ונחת. ספרי כבר! (ל"ת)  
27/3/2003 12:05 אורלי_ו    איזה יופי, אני כל כך שמחה בשבילך  
27/3/2003 12:16 תמי    וווווואאאאאאאאאאאווווווו! מזל טוב! (ל"ת)  
27/3/2003 12:44 רותמית    כרמית - כמה נפלא ! המון מזל טוב והרבה הנאה מתלתן (שם מדהים!) (ל"ת)  
27/3/2003 13:06 שרון-ש    מזל טוב!!!! הרבה אושר בחיק המשפחה. (ל"ת)  
27/3/2003 13:07 סוז    מזל טוב כרמית, אני אומנם לא מכירה אותך , אבל אני ממש מעריצה אותך. הרבה הנאה ונחת. (ל"ת)  
27/3/2003 13:14 neon    מזל טוב!!! אושר ושפע חלב!!! מחכים לסיפור המלא... (ל"ת)  
27/3/2003 13:20 דנה השניה    לכרמית האמיצה מזל טוב! נשמע שכל תוכניותיך ללידה התגשמו.  
27/3/2003 13:48 חיה של שירי    כרמית, הרבה מזל טוב! אושר! נחת! שפע חלב ושעות שינה. מחכה לסיפור המלא. (ל"ת)  
27/3/2003 13:52 סאלוש    מזל טוב!!!!  
27/3/2003 14:04 נירה    ככככככככככררררררררממממממממממייייייייייתתתתתתתתתתתתת!!!!!!!!!!!!!!!!!! כמה נפלאנ לשמוע! את נהדרת!!  
27/3/2003 14:04 עדה    ואוו, כרמית, המון מזל טוב וכל הכבוד!  
27/3/2003 14:11 מלכה ב.    כרמית, מזל טוב לכל המשפחה!!!!! (ל"ת)  
27/3/2003 14:17 חני    כרמית-כל הכבוד!!! הרבה מזל טוב, ואני מחכה בקוצר רוח לסיפור הלידה (ל"ת)  
27/3/2003 15:16 לירון    וויייי היייייי! מזל טוב!!!!!! (ל"ת)  
27/3/2003 15:25 ענת ב    ברוכה הבאה למועדון ה-VBAC של הפורום! רוב אושר וחלב! (ל"ת)  
27/3/2003 15:39 טלטל    כרמית מזל טוב! אני מבינה שהלידה היתה כלבבך!! כל הכבוד ואיחולים על הלנל"ק המוצלח. (ל"ת)  
27/3/2003 16:48 אלון    כרמית - מזל טוב! ואיזה שם מ--ק-ס-י-ם! (ל"ת)  
27/3/2003 17:43 ענבל ל    מבל טוב!!! וברוכה הבאה גם למועדון יולדות-המים! שפע ברכות ואושר לכל המשפחה! (וגם אני מחכה...) (ל"ת)  
27/3/2003 17:58 מרב ב    מזל טוב! נשמעת כמו לידה מדהימה!!!! (ל"ת)  
27/3/2003 18:06 זולו    איזה יופי לשמוע בשורות טובות! אני יודעת כמה היה לך חשוב לעשות את זה 'ביתי'. מזל טוב לכולכם! (ל"ת)  
27/3/2003 20:30 פולינה    כרמית - את גדולה ומדהימה! מזלטוב ענק ומצטרפת למצפים לסיפור המלא. (ל"ת)  
27/3/2003 21:59 רוית    לכרמית- הכותרת משכה את עיני ופשוט חוויה לקרוא מה שעברת, וגם אני מצטרפת לממתינות לסיפור המלא. אושר ואושר! (ל"ת)  
27/3/2003 23:48 אסתית    כרמית, כל הכבוד!!! המון המון אושר (ל"ת)  
28/3/2003 11:15 RON    ההסבר לכותרת גרם לי לצמרמורת!  
28/3/2003 16:24 זהר    גם אני עם צמרמורת של התרגשות את גדולה !!! ממתינה עם כולן לסיפור המלא... בריאות וחלב בשפע. (ל"ת)  
28/3/2003 18:53 אמאמה    מזל טוב!!! המון בריאות ואושר (גם אני אחרי קייסרי ומפנטזת על לידה "ראשונה") (ל"ת)  
28/3/2003 20:58 כרמית_מ    תודה ענקית לכל המברכים - חיממתם לי את הלב  
29/3/2003 03:24 רותי קרני הורוביץ    מזדנבת למסדר הכנפיים  
29/3/2003 08:15 ענת סימון    וואו , כייף לקרוא , מאחלת כל טוב למשפחה המורחבת (ל"ת)  
29/3/2003 20:26 יעל.ש    כרמית יקרה! אני כל כך שמחה בשבילך, על שהגשמת חלום, על שהלחת בדרך שלך והאמנת בה, במעשה הזה חיזקת בעקיפין גם אותי. מזל-טוב מדהימה שכמוך!!!! (ל"ת)  
1/4/2003 23:18 איריס גוב אחרונת המזדנבות    וואו כרמית, איזה יופי!  
27/3/2003 11:10 אמא על סף שבירה זקוקה נואשות לעידוד..
27/3/2003 11:22 שרי    אין לי הרבה מה להגיד חוץ מלחזק את ידייך לעודד ולקוות שיעבור מהר... (ל"ת)  
27/3/2003 11:28 גילי אבישי    אני מבינה אותך כל כך!  
27/3/2003 11:29 גילי אבישי    וגם עכשיו אנחנו על טלפון במידה ויהיה בו צורך מידי... (ל"ת)  
27/3/2003 11:36 שרי    אכן גילי חשבתי עליך כשקראתי.. וגם עדכון על מצבי הלבבי...  
27/3/2003 11:38 גילי אבישי    תפסת אותי על חם,התאפקתי מלשאול שוב...אני שמחה לשמוע,מקווה שאך ישתפר! (ל"ת)  
27/3/2003 11:46 Hilla    נשמע נורא קשה, איפה את גרה, אולי נתארגן לעזור לך קצת בבית ועם הילדים. (ל"ת)  
27/3/2003 11:47 Hilla    נשמע נורא קשה, איפה את גרה, אולי נתארגן לעזור לך קצת בבית ועם הילדים. (ל"ת)  
27/3/2003 12:13 אורלי של ליאור    תחזיקי מעמד,ונצלי כל עזרה שאת יכולה לקבל. בתקווה לימים טובים יותר בקרוב... : ) (ל"ת)  
27/3/2003 12:51 ארזית    אמא על הסף- אשמח לעזור אם את באזור פרדס חנה  
27/3/2003 12:59 הללי    זה מזכיר לי אותי לפני שבעה חודשים-  
27/3/2003 13:08 אמא על סף שבירה    תודה רבה לגילי, הילה אורלי וארזית ועוד שאלה  
27/3/2003 13:11 סוז    אמא יקרה, גם אני אשמח לעזור-איזור ת"א  
27/3/2003 13:16 אמא כבר קצת מעודדת    הללי זה בהחלט העלה חיוך, במיוחד הקטע שלא רצית להעיר אותו מהשינה בצלצול שלך אני ממש מזדהה עם זה (ל"ת)  
27/3/2003 14:00 ארזית    אמא מעודדת...ממש אין לי עצה!! אני מבינה את ביתך הקטנה לגמרי..ומצטערת מאד. הללי- ענק!!מייד הפצתי את דברייך החכמים וגם עשית לי את היום. (ל"ת)  
27/3/2003 14:10 אסנת ש.    הללי - נפלא! (ל"ת)  
27/3/2003 21:17 איריס אשוח    הללי-מדהים! ואיך קיבלו בצה"ל את המכתב שלך? (ל"ת)  
27/3/2003 21:56 הללי    וואו, תודה רבה על הפירגון. ותשובות לאיריס ולאמא על סף...  
27/3/2003 22:04 רוית    לאמא על סף...  
27/3/2003 23:10 גילי אבישי    לאמא על הסף  
28/3/2003 10:41 אסנת ש.    הי גילי, האמצעי שלי גם בן 3.8, סתם פתאום שמתי לב... נשיקות (ל"ת)  
28/3/2003 10:43 אסנת ש.    וסליחה מאמא על הסף, שכך אני מתפרצת להודעה שלך  
28/3/2003 22:41 אלה    לאמא על הסף- חיזקי ואימצי ולהללי- כל הכבוד  
27/3/2003 10:07 שבלולית היכן עושים בדיקות גנטיות ומקבלים ייעוץ גנטי באזור הצפון
27/3/2003 10:24 ליאתיתי    בדיקות גנטיות  
27/3/2003 10:24 עדיין בארון    בדיקות גנטיות  
27/3/2003 11:24 ורדי    בדיקות גנטיות בצפון  
27/3/2003 15:44 טלטל    מצורף לינק שאולי יעזור, ביצעתי את הבדיקות בכרמל לפני כחצי שנה  
27/3/2003 19:01 מרב ב    במכבי גם מקבלים החזר וניתן לבצע את הבדיקות גם במעבדות שלהם  
27/3/2003 10:05 נגה שאלת עגלות
27/3/2003 10:16 ליאתיתי    נגה בוקר טוב  
27/3/2003 14:08 סאלוש    אם בעסקי עגלות עסקינן... צריכה מבוא לעגלות  
27/3/2003 14:28 חני    טיולונים לסאלוש  
27/3/2003 14:43 חני    ומצאתי לך את הלינק לכתבת המבוא על טיולונים -http://www.horim.co.il/news21-9/pnai7.htm (ל"ת)  
27/3/2003 14:50 ענת מחיפה    סאלוש - הפתרון בשבילך - כנראה קומבי  
27/3/2003 15:06 ענת ב    נגה, כדאי גם להיות יותר ספציפית ולציין שם דגם וסאלוש  
28/3/2003 00:06 סאלוש    תודה מקסימות ועוד שאלות  
28/3/2003 23:30 מרב ב    סאלוש, אני ממליצה בחום על הסיטיספורט של גרקו  
29/3/2003 19:56 ג'וי    גם אנחנו קנינו eveflow,(ועל הסכם עם החנות)  
27/3/2003 09:16 יהודית אולבסקי נפתח קורס תפירה מיוחד לבגדי הריון.
27/3/2003 09:49 איימי    האם מישהי יכולה להמליץ על גניקולוג מומחה לפוריות בחיפה? (ל"ת)  
27/3/2003 11:19 ענת ב    מנצלת דיון כולבויניק כדי לשאול  
27/3/2003 11:28 שרי    ענת יקרה..  
27/3/2003 11:54 אסנת ש.    הי ענת יקרה  
27/3/2003 12:21 ענת ב    שרי ואסנת - תודה  
27/3/2003 14:28 עדה    ענת, את בטוחה לגבי אגמון החולה?  
27/3/2003 15:23 ענת ב    עדה, את צודקת!  
27/3/2003 18:12 ענבל ל    החרמון סגור היום עקב מפולות שלגים, לראשונה בתולדות האתר. ברכבל התחתון השלג בגובה 2 מ', ברכבל העליון בגובה 12מ' (!!!) (ל"ת)  
27/3/2003 20:56 לילוש    ענת, אנחנו נסענו שלשום לטיול ספונטני  
30/3/2003 10:11 ענת ב    סיכומטיול  
30/3/2003 12:21 אסנת ש.    ענת איזה יופי! נשמע מושלם  
30/3/2003 12:27 אורלי_ו    לענת, אפשר פרטים על קיבוץ להבות  
30/3/2003 12:59 ענת ב    צימר בצפון (הרחוק)  
30/3/2003 13:39 אורלי_ו    ענת תודה אבל לא הבנתי  
30/3/2003 14:18 ענת ב    אורלי  
30/3/2003 14:27 אורלי_ו    תודב ענת עכשיו הבנתי (ל"ת)  
27/3/2003 08:53 רונלי ל קריעת צוואר הרחם
27/3/2003 18:23 ענבל ל    הי רונלי,  
27/3/2003 20:56 ערן    לא שכיח  
30/3/2003 08:30 רונילי ל    תודה רבה לכם הרגעתם אותי! (ל"ת) (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש