פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1172   1171   1170   1169   1168   1167   1166   1165   1164   1163   1162   1161   1160   1159   1158   1157   1156   1155   1154   1153    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

10/3/2003 13:27 רינת מטפלים אלטרנטיביים לבעיות נשימה
10/3/2003 14:10 ליאתיתי    רינת, שלחתי לך מייל. (ל"ת)  
10/3/2003 14:22 מ    מתפרצת בשאלה לא ממש קשורה ודחופה: מישהי יודעת היכן ניתן לרכוש תוסף בשם Carnitine (או בכלל, דברים טבעיים קצת לא שגרתיים...) ? התינוק שלי אמור להתחיל לקחת 300 מ"ג פעמיים ביום, ולצערי אני לא משיגה - לא בפארמים, לא בבתי מרקחת ולא בבתי טבע. תודה! (ל"ת)  
10/3/2003 14:36 Hilla    חצי OT לרגל יום (שבוע, חודש, שנה?)האשה הבין לאומי, כל אשה בישראל מקבלת טיפול שיאצו  
10/3/2003 14:59 תמי    חוויית השיאצו הנפלאה של קופ"ח כללית  
10/3/2003 19:38 שבית    ליאתיתי, תמי וכולן - להזכירכן אני מרכזת רשימת מטפלים אלטרנטיבים לילדים והריוניות עבור נשימקו  
10/3/2003 20:34 נורית    מ - מי אמר לך לתת לתינוק שלך משהו כזה????  
11/3/2003 09:47 לילוש    מ' -  
11/3/2003 09:47 Carmit_M    Rinat (sorry, I don't have Hebrew)  
11/3/2003 10:24 מ    הסבר לנורית ותודה ללילוש!  
11/3/2003 12:48 נורית    מ תודה. נרגעתי. תנסי לחפש ב-  
11/3/2003 14:46 מ    ושוב תודה לנורית, (ל"ת)  
11/3/2003 14:47 מ    אוף! ברח לי... רציתי להגיד תודה גם על הדאגה וגם על העיצה - GNC זה רעיון מצוין... (ל"ת)  
12/3/2003 03:15 אמא 11    רינת *ה* מטפל לבעיות נשימה הוא ד"ר דגן (הומיאופט) מנהריה  
10/3/2003 13:22 אני מי צודק? אני או מנהלת הגן?
10/3/2003 13:33 ארנה    תשובה  
10/3/2003 14:52 תמי    תשלום לגן כשילד חולה  
10/3/2003 17:04 ריש    מחלות בלתי נגמרות וכסף שחסר.  
10/3/2003 17:08 תיתי    תשלום  
11/3/2003 04:04 איריס הדס    מסכימה עם קודמותי בנוגע לתשלום על פברואר.  
11/3/2003 15:08 הדס    ב"ויצו" ואולי גם בעוד גנים, יש סעיף בחוזה שאומר שהעדרות עקב מחלה מעל שבועיים בחודש- מצדיקה החזר כספי לאותו החודש (ל"ת)  
10/3/2003 13:00 נעמה נגמר החלב?
10/3/2003 13:04 זולו    נעמה...  
10/3/2003 13:20 אני    חוזרים לצורתם המקורית ????? (ל"ת)  
10/3/2003 13:56 ורד2    זולו , נתת לי תקוה... אני 4 חודשים אחרי ונראית כמו סמנטה פוקס בימים הטובים...  
10/3/2003 14:21 אורלי של ליאור    לורד-תאמיני לי עדיף סמנטה פוקס ממה שקורה להם אח"כ... נראים כמו שקיות שוקו ריקות... (ל"ת)  
10/3/2003 14:21 נטלי    זו יכולה להיות קפיצת הגדילה של גיל 6 חודשים שהקדימה קצת.  
10/3/2003 14:28 ורד2    אורלי , תודה על העידוד... (ל"ת)  
10/3/2003 12:45 דיקלה מחפשת מטפלת ומנקה (בנפרד) ברחובות! אשמח לקבל המלצות וטלפונים (ל"ת)
10/3/2003 14:14 מ    אז גם אני - מחפשת עוזרת בית ממש-ממש טובה בת"א! (ל"ת)  
10/3/2003 14:29 ת    עוזר בית מעולה בתל אביב  
10/3/2003 14:33 מירב    מחפשת עוזרת בית בנהריה (ל"ת)  
10/3/2003 14:43 מ    שאלה קטנה לת' - האם אפשר להשאיר את עמנואל לבד בבית/לתת לו מפתח??? ואיזה שפה הוא דובר? (ל"ת)  
10/3/2003 14:49 צורית    גם אני!גם אני! קליינטית של עמנואל  
10/3/2003 14:49 חני    עוזרת בית בת"א - כריסטינה המצויינה  
10/3/2003 14:50 מ    וכמעט שכחתי - תודה רבה על ההמלצה!!!! (ל"ת)  
10/3/2003 14:55 תמי    אם כבר לוח- איפה ניתן לשכור משחקי ג'ימבורי במרכז?  
10/3/2003 15:05 חני    לתמי-מתקני ג'ימבורי להשכרה  
10/3/2003 15:19 ענת ב    תמי, נסי את "גן בתנועה": 09-8663364  
10/3/2003 16:32 מ    איזה כיף - עוד המלצה! תודה... (ל"ת)  
10/3/2003 16:36 טלי א.    דיקלה, ברגע שאת מוצאת...אל תשכחי לעדכן גם אותי :) (ל"ת)  
10/3/2003 16:50 חני 2    מחפשת עובדת למשק בית בהרצליה  
10/3/2003 17:59 יעל    מחפשת מטפלת בשהם לתינוקת בת 3 חודשים (ל"ת)  
10/3/2003 19:52 אילה    הי יעל, בעניין מטפלת בשהם, האם זה מיידי? (ל"ת)  
10/3/2003 21:54 תמי    תודה נפלאות שלי. (ל"ת)  
11/3/2003 08:21 הילה    איריס קשוח  
11/3/2003 11:19 שירי    אנחנו מחפשים מנקה אמין/ה וחרוץ/ה בקרית אונו נשמח להמלצות (ל"ת)  
11/3/2003 12:39 ג'וי    יש לי המלצה על מנקה מצויינת בחיפה. ואני מחפשת המלצה על מטפלת טובה בחיפה.  
11/3/2003 16:34 תמי.ד.    דיקלה המלצתי פה לא מזמן עלמטפלת  
10/3/2003 12:38 דיקלה החלפת מוצץ
10/3/2003 12:54 אמא של עמית    לדקלה,  
10/3/2003 13:38 פולינה    יקירתי!  
10/3/2003 14:48 תמי    גודל מוצץ (תיתי אנא התייחסי)  
10/3/2003 15:19 אורלי של ליאור    אני לא מבינה איך חתיכת גומי רכה יכולה "לדחוף" את השיניים??? (ל"ת)  
10/3/2003 16:59 תיתי    תמי, כל הכבוד! ולגבי נזק של מוצץ  
10/3/2003 21:56 תמי    תודה תיתי! (ל"ת)  
11/3/2003 10:49 עוברת אורח    רגע רגע, לא הבנתי  
11/3/2003 11:45 תיתי    תבדקי, שהחלק היותר עבה של המוצץ  
11/3/2003 14:56 הדססס    מוצצים של אוונט  
11/3/2003 15:03 דיקלה    היי לכולם - (פולינה תקראי גם)  
10/3/2003 12:28 חברה של מדריכת הנקה בתל השומר
10/3/2003 13:20 איימי    בתל השומר...  
10/3/2003 13:22 איימי    בתל השומר...  
10/3/2003 14:02 תמי    יש בתל השומר הדרכה כל בוקר  
10/3/2003 17:50 ענבל ל    שום הדרכה של בית-חולים לא תעזור ליולדת קיסרית שבקושי זזה, לחוצה מאד, ולתינוקת שלא ינקה כבר יותר מיממה וקרוב לוודאי שכבר קיבלה כמה בקבוקים  
10/3/2003 19:55 אילה    דבי מדריכה בבייבי אפרופו, והיא ממש הצילה אותי ברגעים מאוד קשים....שיהיה בהצלחה. (ל"ת)  
10/3/2003 11:43 אלמונית להפעם הגיגים לגבי חזרה לעבודה, ואשמח לקבל עצות
10/3/2003 12:04 יעל    שתינו באותה סירה...  
10/3/2003 12:04 תמי    פרט טכני שחשוב לקחת בחשבון  
10/3/2003 12:16 דיקלה    שאלה לתמי  
10/3/2003 12:21 תמי    לגבי ההשהיה בדמי אבטלה- פולינה קראי גם בבקשה  
10/3/2003 12:21 תמי    לגבי ההשהיה בדמי אבטלה- פולינה קראי גם בבקשה  
10/3/2003 12:24 תמי    הנה הנתיב לדבריה של פולינה בעניין  
10/3/2003 12:32 דיקלה    תודה רבה תמי עזרת לי מאוד(לת) (ל"ת)  
10/3/2003 12:34 אלמונית להפעם    לתמי,  
10/3/2003 12:56 סוז    עידכון לדברי תמי  
10/3/2003 13:48 פולינה    תמי נשמה... ו- וואו סוז! מעולה! ואם כבר - הנה נוסח הפניה שלי לביטוח הלאומי  
10/3/2003 13:49 פולינה    ולטובת מנוע החיפוש: כל מה שרצית לדעת על תביעת דמי אבטלה, התפטרות מסיבה מוצדקת, פס"ד יפית גיסין, תקופת המתנה לדמי אבטלה (ל"ת)  
10/3/2003 13:55 פולינה    אבל רגע... לפני שאני מתרגשת - סוז, הלינק לפס"ד מוביל למנוע חיפוש  
10/3/2003 14:05 תמי    אלמונית, הנסיון שלי-  
10/3/2003 14:28 תמי    דיקלה, בשמחה. (ל"ת)  
10/3/2003 21:56 רוית    הדיון הזה הוא רק דוגמה אחת לעד כמה הפורום הזה חשוב ומוצלח. אילו רק ידעתי את כל מה שנכתב פה עכשיו, הייתי חוסכת מעצמי שלושה חודשי עוגמת נפש בלשכת האבטלה. חבל, אבל טוב שלפחות אחרות מחכימות! (ל"ת)  
10/3/2003 11:19 הילו דולה או מיילדת פרטית?
10/3/2003 11:34 ליאתיתי    הילו, בתור אחת שממש לא ילדה עם אף אחת מהאופציות הללו  
10/3/2003 11:58 מקופלת    הילו! איזו סוגיה.. חשבתי הרבה על זה ולבסוף החלטתי...  
10/3/2003 12:06 בעילום שם    אני לא מבינה את זה,כשילדתי לא יכולתי לחשוב שחוץ מבעלי והמיילדת של בית החולים יהיה עוד מישהו בחדר... (ל"ת)  
10/3/2003 12:14 סוז    להילו ולעילום שם  
10/3/2003 12:34 חני    היו לא מעט דיונים בעבר בשאלה זו, לרבות תגובות מחכימות של גילי אבישי - תוכלי למצוא אותם דרך מנוע החיפוש (ל"ת)  
10/3/2003 12:35 מיכל ל    להילו - אני בחרתי דולה, שהייתה נפלאה, אבל  
10/3/2003 13:25 גליה    אנחנו בחרנו בתומכת לידה  
10/3/2003 13:31 ליז    ילדתי בתל השומר עם מילדת פרטית  
10/3/2003 13:34 שירה של אריאל    אם תדפדפי קצת אחורה  
10/3/2003 15:17 שין    לדעתי בלידה ראשונה כדאי מיילדת  
10/3/2003 22:41 שבית    ממה שידוע לי על מיילדת פרטית בתה"ש  
11/3/2003 12:22 גילי אבישי    תיקון קל לשבית  
10/3/2003 10:48 טלי חשוב מאוד לכל ההריוניות שעומדות לתת שם לילד
10/3/2003 11:19 טל מ.    מה מספר הטלפון של הנומורלוגית?  
10/3/2003 12:24 ג'יין דו    חשוב מאוד? תמהני (ל"ת)  
10/3/2003 12:25 ארנה    איש באמונתו יחיה  
10/3/2003 12:50 זולו    יש גם כל מיני אסכולות בנומרולוגיה; לפי הקבלה (ל"ת)  
10/3/2003 12:51 זולו    סליחה ברח לי... לפי הרומים או היוונים וכ'ו. אז כדאי גם לברר לפי מה עובד הנומרולוג. ומספיק לקרוא בנושא כדי להבין. זה לא מסובך. (ל"ת)  
10/3/2003 14:27 ליאתיתי    זולו אני איתך  
12/3/2003 00:15 טלי    הטלפון של הנומרולוגית - 058-906708 (לת) (ל"ת)  
10/3/2003 10:34 אמאל'ה קרם פנים וכסא בטיחות לאוטו
10/3/2003 10:42 נטלי    קרם פנים - יש קרם ממש טוב שנקרא דרמקול  
10/3/2003 12:04 Hilla    אני קניתי את זה שבמבצע של TOYS ARE US ובינתיים אני מרוצה מאד  
10/3/2003 12:06 מעיין של ליב    קרם פנים של "ולדה" מעולה להשיג בכל הפארמים למיניהם (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש