פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1132   1131   1130   1129   1128   1127   1126   1125   1124   1123   1122   1121   1120   1119   1118   1117   1116   1115   1114   1113    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

18/2/2003 21:41 סביון2 לפרופ' דולברג - התנפיחות מסביב לפטמה אצל בן 3 שבועות
18/2/2003 21:46 שרי    לא פרופסר דולברג אבל עד שהוא יענה...  
18/2/2003 21:50 אלה    מאד שכיח פטמות נפוחות ואקנה אצל ילודים  
19/2/2003 08:41 סביון2    תודה על התגובות! (ל"ת)  
19/2/2003 10:26 פרופ' שאול דולברג ניאונטולוג בכיר ומוהל    פטמות בתינוקות ופצעים  
19/2/2003 14:13 סביון2    תודה רבה! (ל"ת)  
18/2/2003 21:36 איריס אשוח חלב מתייבש? גם לטובה גם ליועצת הנקה ולמי שמבינה
18/2/2003 21:43 דיאנה    לא מתייבשת, רק מתייעלת...  
18/2/2003 22:05 איריס אשוח    דיאנה  
18/2/2003 22:46 לילוש    איריס -  
18/2/2003 22:49 דיאנה    לאיריס - על זרם חזק מדי של חלב שמפריע לתינוק  
18/2/2003 22:53 איריס אשוח    דיאנה-עוד הצקה אחת  
18/2/2003 23:03 מאמאצ'יקה    אופטופיק - דיאנה  
18/2/2003 23:08 לירון    איריס- מתברר שלהמון אמהות שלנו "נגמר " החלב בגיל חודשים...פעם לא ידעו על קפיצת גדילה  
18/2/2003 23:15 לילוש    לירון, נכון שהתכוונת לשכב על הגב?! או שמה שטליונת יש יכולות להגיע לציצ של אמשלה דרך...הגב (ל"ת)  
18/2/2003 23:44 דפנה$    יה,לירון נכון!!!!אני מלא פעמים שומעת ש"לי נגמר החלב כשהילד היה בן חודשיים"  
19/2/2003 09:20 לירון    לילוש- זה שטליה מוכשרת אש זה משהו אחד, אבל כן, התכוונתי (ומשהו לדפנה)  
20/2/2003 08:59 זהר    לירוני היכולת שלך לחוש אמ]תיה היא דבר נדיר. רק רציתי ל'גיד ת'זה. (ל"ת)  
20/2/2003 09:10 זהר    התכוונתי כמובן לאמפתיה... (ל"ת)  
18/2/2003 20:40 דורי הנקה במהלך הריון??
18/2/2003 20:48 הריונית מיניקה כבר 14 שבועות    לאבא  
18/2/2003 21:38 דיאנה    הנקה בהריון - תשובות ועוד לינקים  
18/2/2003 20:15 לילי האם מישהי נתקלה בתופעה של איבוד תיאבון בעקבות חיסון? (ל"ת)
18/2/2003 20:46 נירה    OT מי ששאלה לגבי כתמים... וללילי  
18/2/2003 21:20 לירון    נירוש- מה זה ביו"ץ ??? (ל"ת)  
18/2/2003 21:26 אלה    התייעצות בנוגע לנסיעה לתאילנד  
18/2/2003 21:30 נירה    לירוני, תודה שהסבת את תשומת לבי...  
18/2/2003 22:03 לילי    נירה,  
18/2/2003 22:04 לילי    נירה,  
18/2/2003 23:41 דפנה$    אלה,אנחנו נסענו עם תינוקת בת חצי שנה שגם ינקה  
19/2/2003 08:17 אלה    דפנה, אפשר לשאול אותך שאלות במייל לגבי הנסיעה? (ל"ת)  
19/2/2003 21:33 נירה    לילי, אם הוא בן חצי שנה זו אמורה להיות המחומשת השלישית- לא?  
20/2/2003 01:25 דפנה$    אלה חזרתי אלייך באיחור-כן אין בעיה  
20/2/2003 09:45 אלה    מייל elalala@hotmail.com תודה (ל"ת)  
18/2/2003 17:56 דיכאון האם אני בדיכאון?
18/2/2003 18:00 מאמאצ'יקה    שניה, לפני הפרוזאק...  
18/2/2003 18:10 דיכאון    תודה את מקסימה  
18/2/2003 18:57 אסתית    תיראי, הכל יכול להיות. חברה טובה שלי גילתה שהיא בדיכאון  
18/2/2003 19:51 גילי אבישי    הי אמא!  
18/2/2003 19:52 אסנת ש.    האמת וכל האמת על דכאון אחרי לידה או לפחות האמת שלי…  
18/2/2003 19:59 נירה    אוסי יקרה ומקסימה שלי  
18/2/2003 20:04 אלה    אוסנת, הסיפור שלך כל כך מרגש!ואיזה כיף שיש לו סוף טוב  
18/2/2003 20:12 בייב    לאוסי האמיצה מאד :)  
18/2/2003 20:15 לירון    וואו....לאמא ואסנת היקרות  
18/2/2003 20:19 לירון    ועוד לדיכאונית, על עזרה-  
18/2/2003 21:20 שרי    אסנת יקרה  
18/2/2003 22:05 גילי אבישי    לאסנת!  
18/2/2003 22:19 יסמין    אסנת אהובה - הרבה אהבה ממני.  
18/2/2003 23:07 שירי ג    נשים יקרות (דיכאון אוסנת ובייב)  
19/2/2003 02:24 ענבל ל    אמא בדיכאון, אסנת, בייב,  
19/2/2003 08:59 טלי א.    אסנת, אני ממש לא מכירה אותך, אבל הסיפור שלך מאוד ריגש אותי  
19/2/2003 09:22 איריס גוב    אני מוצאת את הדיון הזה מרומם את הנפש (וכמה מילים אישיות לבייב ולאוסי)  
19/2/2003 09:49 liat    אסנת  
19/2/2003 09:56 ורד    פסיכיאטריה ודעות קדומות  
19/2/2003 10:48 נורית של ניצן    אסנת -  
19/2/2003 12:16 ליאתיתי    לאסנת המדהימה ולדכאון  
19/2/2003 12:48 גילי אבישי    חייבת להעיר בקשר לדברים שנכתבו כאן שלווא דווקא ההורמונים אחראים לדיכאון יש הרבה סיבות ובדרך כלל זה שילוב של כמה .אני מתקוממת נגד הצורך להצדיק מצב נפשי בסיבה "גופנית" ... (ל"ת)  
19/2/2003 12:52 אסנת ש.    בנות יקרות מאוד  
19/2/2003 12:56 אסנת ש.    גילי יקרה, בגלל שזה הרבה יותר "קל", לתלות את זה במשהו  
19/2/2003 15:42 עדה    אסנת,  
19/2/2003 16:45 דיכאון    וואאאווו  
19/2/2003 17:39 גילי אבישי    למען ההבהרה ותשובה לאסנת  
20/2/2003 00:21 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית    מהמקרים האלו  
20/2/2003 09:41 זהר    אוסי אהובה  
20/2/2003 10:10 איריס גוב    זהר'קה אהובה, לא לי לפרש סיפורי זן אך,  
21/2/2003 11:54 אסנת ש.    עוד כמה מילים  
26/11/2003 10:04 מירי    מכתב לאסנת  
18/2/2003 16:32 גיא כסא בטיחות meggy לגיל 0-4
18/2/2003 16:39 מ    מתפרצת עם שאלה בנוגע לבוסטרים  
18/2/2003 17:08 מאמאצ'יקה    לגבי כסא בטיחות  
18/2/2003 17:22 טלי א.    מ- לנו יש בוסטר של חברת Billy  
18/2/2003 18:18 מורגין    OT-שאלה לטובה מלפני כמה עמודים - בקשר לביצול ציפורניים  
18/2/2003 18:19 מורגין    OT - לאמא של אדם - מחכה לתשובתך (ל"ת)  
18/2/2003 21:33 דיאנה    OT ל Adi - את יכולה לשלוח לי את האימייל שלך? שאלה לי אליך (ל"ת)  
18/2/2003 22:23 אחת שאכפת לה    מורגין תראי שטובה ענתה לך באותו דיון. ולא היה מזיק כאן לאף אחת גם להגיד תודה. (ל"ת)  
19/2/2003 07:55 מורגין    לאחת שאיכפת לה - תודה , לא ראיתי... (ל"ת)  
19/2/2003 09:35 אמא של אדם    למורגין - שלחתי לך מייל אם לא קבלת מצרפת כתובת (ל"ת)  
19/2/2003 14:53 מ    טלי - תודה! ייבדק... (ל"ת)  
18/2/2003 16:17 מיכל ר.ח מחפשת עזרה אחרי לידה בדרום הארץ
18/2/2003 17:05 ג'וי    רעיון מקסים. אין לי הצעות אבל רציתי להגיד לך שאת חברה טובה. (ל"ת)  
18/2/2003 18:11 זולו    לי יש כמה הצעות;  
18/2/2003 18:14 זולו    ושכחתי...  
18/2/2003 18:48 ענבל ל    לזולו  
18/2/2003 20:14 זולו    מימון? ((-:  
18/2/2003 20:45 מיכל ר.ח    לזולו  
18/2/2003 20:50 זולו (-:    חהחהחה לא...  
19/2/2003 02:33 ענבל ל    למיכל ולזולו  
19/2/2003 14:01 שרי 2    מיכל וזולו, מקווה שעוד תחזרו לפה  
19/2/2003 18:42 זולו    לשרי2 ולענבלי  
18/2/2003 15:36 אלונה האם מניקה של בן שנה+ צריכה לדאוג לגבי תרופות שהיא לוקחת?
18/2/2003 15:52 אסתית    מתפרצת!! מישהי יודעת פרטים על המפגש היום אצל אנט? התפנה לי אחה"צ  
18/2/2003 17:04 שירה    ואני מוסיפה האם העובדה שאני מצוננת ומתעטשת ומניקה יכולה להזיק לחלב של התינוק היונק , לא לקחתי תרופות בכלל! (ל"ת)  
18/2/2003 18:53 ענבל ל    לאלונה ולשירה  
18/2/2003 20:32 אלה    לענבל- מה ההבדל בין מדריכת הנקה ותומכת הנקה? (ל"ת)  
18/2/2003 23:51 דפנה$    אתר מעולה עם אינפורמציה על תרופות ושילובן עם הנקה  
19/2/2003 07:53 עדה    תשובה לאלה (בינתיים)  
19/2/2003 12:17 אלונה    תודה ענבל (-: (ל"ת)  
19/2/2003 12:21 אלונה    וגם לדפנה, תודה רבה (ל"ת)  
19/2/2003 15:33 ענת ב    מה זו תומכת הנקה - תשובה של ענבל מן העבר  
19/2/2003 15:48 ענת ב    מה זו מדריכת הנקה  
18/2/2003 11:52 דינה לטובה קראוזה - נוטראמיגן
18/2/2003 12:07 רינת    רגישות ללקטוז  
18/2/2003 16:31 אריאלה    נוטרמיגן הוא תחליף חלב רפואי ולכן מחייב מרשם  
18/2/2003 17:31 א    שאלה לטובה מתי אפשר להשתמש בגלוטן, והאם יש לתת רק פירות מבושלים ל"ת (ל"ת)  
18/2/2003 20:01 אלה    לא- לגבי גלוטן ופירות מבושלים  
18/2/2003 23:21 ורדה    נוטרמיגן  
18/2/2003 23:30 רותי קרני הורוביץ    אנא העתיקו גם את הדיון הזה לדיון מאתמול כדי שאוכל למחקו מכאן. תודה (ל"ת)  
18/2/2003 11:28 אסנת ר. המוגלובין נמוך בשבוע 18 - אפשר לעשות משהו חוץ מליטול ברזל (או במקום?), תזונה למשל?!? (ל"ת)
18/2/2003 11:36 טל מהלל    מאכלים בעלי ברזל  
18/2/2003 16:13 שרי 2    ממליצה בחום על תכשיר שנקרא 'פלורדיקס'. תכשיר נוזלי בטעם אפשרי בהחלט שעשה אצלי פלאים. (ל"ת)  
18/2/2003 18:12 זולו    תה סרפד יכול לעזור במקצת אבל במקרה של המוגלוביםן נמוך כדאי כן לקחת תכשיר אולי עדיף ברזל רך. (ל"ת)  
18/2/2003 21:16 נירה    OT לליאתיתי  
18/2/2003 22:20 עפרה    לא הייתי מוותרת על כדורים, אבל בהחלט מוסיפה תזונה. מניסיון...  
19/2/2003 02:07 Ilana Shemesh, natural midwife    herbal remedies plus iron nails  
19/2/2003 18:57 ליאתיתי    נירה מתוקה מקווה שעוד תגיעי לכאן  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש