פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1112   1111   1110   1109   1108   1107   1106   1105   1104   1103   1102   1101   1100   1099   1098   1097   1096   1095   1094   1093    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

12/2/2003 12:26 אשמח לעזרה אינפורמציה לגבי רופא ילדים / טיפת חלב / חיסונים (אחרי חיפוש אינטנסיבי בפורום)
12/2/2003 13:05 ורדה    דיון שווה בנושא  
12/2/2003 13:45 אני    לאן נעלמה אמא11 ? (ל"ת)  
12/2/2003 14:20 חני    אתר מדיטף - meditaf.co.il (ל"ת)  
12/2/2003 18:14 אנט    אמא11, גם אני שאלתי את עצמי בימים האחרונים, מקוה שכולכם בסדר, לא שמעתי ממך גם במייל, אתם בסדר? (ל"ת)  
12/2/2003 23:23 שרי    אמת היא שגם אני דאגתי ואף שלחתי מייל ואצל אמא11 כולם כרגיל. היא פשוט קצת בענינים אחרים של יום יום. (ל"ת)  
12/2/2003 11:02 אימוש אוכל - האם להיות בלחץ?
12/2/2003 12:18 גרגי - תומך לידה    בלי לחץ  
12/2/2003 17:54 עידית-ת    הבת שלי בדיוק באותו גיל ובאותו מצב, כאילו כתבתי את זה בעצמי:) (ל"ת)  
12/2/2003 18:05 מאיה של אופק ומעוף    וגם לי יש שאלה בקשר למוצקים  
12/2/2003 19:40 ליאתיתי    למאיה מנותנת המוצקים הותיקה  
12/2/2003 22:47 מאיה ש לאופק ומעוף    ליאתיתי, הצחקת אותי עש שהתפל הפך לעיקר. אבל, ברצינות - לא להוסיף קצת תבלינים?! (ל"ת)  
12/2/2003 23:31 שרי    מאוכל אף פעם לא להלחץ..רק אם הסופלה נופל... (ל"ת)  
12/2/2003 23:46 דפנה$    הבת שלי בת 10 חודשים וכאילו אני כתבתי את ההודעה.מה נעשה עם הילדות האלה שלנו שלא אוכלות?.... (ל"ת)  
13/2/2003 00:20 איריס גוב    מאיה ככה בסוד - גם אני מעולם לא הפרדתי ולא נתתי את הירקות בהדרגה. לגבי הטפל יש לי הצעה  
12/2/2003 10:08 לחוצה הצילו - שני ילדים ואמא לחוצה
12/2/2003 10:53 הריונית בארונית    משקשקת ומרגיעה  
12/2/2003 13:27 p    מוכר לי  
12/2/2003 13:53 הריונית בארון    הריונית בארונית - הוצאת לי את המילים מהפה וגם שאלה לאמהות ליותר מילד אחד  
12/2/2003 13:57 שרי 2    רציתי לענות לך כבר לפני שעתיים אבל הקטנה התעוררה כי הגדול התנגש בעגלה שלה.....  
12/2/2003 14:01 תמי    בדיוק היום התבכיינתי על אותו נושא (ועודדתי את עצמי)  
12/2/2003 14:03 תמי    הי שרי... כתבנו ממש ביחד. אני מאמינה שהמעודד העיקרי פה הוא אהבת אחים. אין כמותה. (ל"ת)  
12/2/2003 14:09 מעיין של ליב    אין לי מה להגיד (עדיין) חוץ מיזה שתמי ושרי - ריגשתם אותי איזה תגובות מקסימות יישר כח לכולנו איפה אמא?11 (ל"ת)  
12/2/2003 14:15 לחוצה    אילו תגובות יפות. עלו לי דמעות בעיניים (אמרתי לחוצה, לא?) (ל"ת)  
12/2/2003 14:18 הריונית בארון    ושכחתי להוסיף (טוב שתמי הזכירה לי)  
12/2/2003 14:21 כרמית_מ    הלב המתרחב  
12/2/2003 14:25 רותם    מה לגביי פסק זמן לעצמך?  
12/2/2003 15:16 איריס גוב    נפלאות האהבה  
12/2/2003 17:09 עוד לחוצה אחת    כל כך מבינה על מה את מדברת-  
12/2/2003 17:21 גילי אבישי    ואז מגיע מספר 3...סתם  
12/2/2003 18:14 מאיה של אופק ומעוף    בלב של אמא תמיד יש מקום לעוד אחד  
12/2/2003 22:04 שבית    קראתי כמה הודעות אנונימיות ולרגע חשבתי שאולי אני כתבתי אותן  
12/2/2003 22:25 איריס גוב    שבית יקירתי, את ממש, אבל ממש לא דוגמא  
12/2/2003 22:29 שבית    o.t לגילי - נחמד לדעת שחושבים עלי... (ל"ת)  
12/2/2003 23:29 שרי    והעיקר והעיקר - לא לפחד כלל!!!!  
12/2/2003 23:54 איריס גוב    שרי, שרי, ממחשבות אף אחת עוד לא נכנסה להריון. אז קדימה יקירה, למעשים! מספר חמש עובר דרך ארבע. (ל"ת)  
13/2/2003 08:39 לחוצה    תודה על העידוד! אני מרגישה יותר חזקה עכשיו. (ל"ת)  
12/2/2003 08:38 אורלי_ו הצילו, כאב אוזניים
12/2/2003 09:14 אסנת ר.    בקשי חוות דעת נוספת  
12/2/2003 09:42 מיכל פ    הייתי ניגשת לרופא אף-אוזן-גרון- להזיק זה לא יכול, ובכל מקרה את יכולה להחליט האם לתת את האנטיביוטיקה שרושמים לו או לא. (ל"ת)  
12/2/2003 10:01 לירון    מסכימה עם מיכל- גם לאחותי (בת ה-16!)  
12/2/2003 10:09 שחר ב    אורלי יקירתי, מצטרפת לקודמותי  
12/2/2003 10:12 אורלי_ו    תודה רבה לכולן  
12/2/2003 10:50 Adi    גם אצלנו היתה דלקת חריפה שרק רופא אאג עלה עליה  
12/2/2003 11:03 תמי    גם אצלנו רק הוא אבחן. אפילו למיון הגענו.  
12/2/2003 11:21 אסנת ש.    מצטרפת להמלצות לגשת לרופא אא"ג! מנסיון... (ל"ת)  
12/2/2003 11:34 ענת ב    מצטרפת לקודמותי: בכלל לא פשוט לאבחן דלקת אזניים  
12/2/2003 12:23 ענת ב    ומבקשת המלצה על רופא עור מצטיין למבוגרים דווקא  
12/2/2003 12:29 אורלי_ו    איזה כיף שאני יכולה לענות  
12/2/2003 12:29 אורלי_ו    מבקשת המלצה לרופא אף אוזן גרון באזור המרכז שמקבל במכבי (ל"ת)  
12/2/2003 12:31 זולו    לאורלי והילד הסובל  
12/2/2003 12:35 תמי    ואני מחפשת כמו ענת רק מאיזור נס ציונה ומכללית. (ל"ת)  
12/2/2003 13:12 ענת ב    תודה, אורלי, אשמח לעוד המלצות, ביחוד לכאלה שאפשר לראות די במיידי... (ל"ת)  
12/2/2003 13:21 אורלי_ו    לזולו  
12/2/2003 13:40 עדה    המלצה לרופא א.א.ג נפלא  
12/2/2003 13:42 מיכל פ    רופאת עור מעולה בהרצליה- ד"ר קרבלניק, עובדת עם "מכבי". גם אצלה ההמתנה לתור יכולה לארוך כמה חודשים. (ל"ת)  
12/2/2003 13:52 אורלי_ו    תודה עדה, אבל בדקתי לא מקבל במכבי (ל"ת)  
12/2/2003 14:15 אסנת ש.    אורלי, המלצה על רופא אא"ג מעולה  
12/2/2003 14:23 עדה    עוד כמה טיפים לאורלי  
12/2/2003 14:32 ענת ב    מזכירה (גם לעצמי, ותודה מיכל פ) את "רשימת הרפואה השלמה" מ"מעריב"  
12/2/2003 14:50 אורלי_ו    כל כך מודה לכולן על התמיכה והעצות (ל"ת)  
12/2/2003 20:58 ענת ב    אורלי, מקווה שמצבכם השתפר, ולי יש המלצה על רופא עור  
13/2/2003 01:34 ענבל ל    לאורלי - תפוחי אדמה  
13/2/2003 17:48 אורלי_ו    עדכונים  
13/2/2003 18:33 ענת ב    אורלי, תודה על העדכון ורפואה שלמה וצ'יק-צ'ק (ל"ת)  
12/2/2003 08:38 רותם איך יודעים אם המטפלת לא נעימה לילד?
12/2/2003 09:14 רוית    רותם יקרה  
12/2/2003 09:30 אסנת ר.    **** OT לשין - לפני מספר עמודים הזכרת בטוח מקיף עבור מטפלת שעובדת בביתה - מה זה מכסה ? תודה. (ל"ת)  
12/2/2003 10:13 שרון-ש    רותם היקרה,  
12/2/2003 10:43 Adi    הי רותם מה נישמע? גם אני לא יודעת מה לחשוב אז הנה כמה נקודות  
12/2/2003 10:52 מחפשת מטפלת    שאלה על מטפלות  
12/2/2003 10:52 אורלי של ליאור    תסתכלי ב"מומלצים שלנו" כאן באתר יש שם חברת השמה למטפלות (ל"ת)  
12/2/2003 10:52 תמי    דיון שווה  
12/2/2003 11:36 מ    ללכת עם תחושות הבטן (תשובה קצת ארוכה, מצטערת...)  
12/2/2003 12:42 זהרב    בעיה אישית עם מטפלת - סיפור אישי וקצת קשור וגם קצת ארוך  
12/2/2003 13:04 איריס ל    זהרב היקרה. הכי חשוב שזה זמני ותחזרי לעצמך  
12/2/2003 13:54 תמי    רותם יקרה, לגבי המטפלת  
12/2/2003 14:34 רותם    בנות יקרות- תודה על העצות  
12/2/2003 16:33 שלי2    אורלי של ליאור, בחברת ההשמה הזאת אין תשובה זה זמן רב (רק מענה קולי), והם לא מופיעים ב-144 ולא בשום סימוכין אחר. נשמע לי לא אמין. (ל"ת)  
12/2/2003 16:40 נאווה    ועוד על מטפלות - אני מחפשת מטפלת באזור כפר סבא, ולתדהמתי הן כולן דורשות שכר של כ4,5000 שקלים ויותר. נשמע לי מופרז. מאיפה הן מביאות את הסכומים האלה??  
12/2/2003 16:42 Adi    שלי מהרתי והרמתי טלפון למכון דור (על פי המספר המופיע במומלצים שלנו) ונענתי מייד  
12/2/2003 16:51 שלי 2    עדי,תודה. במשך ימים רבים קיבלתי מהם מענה קולי בלבד. כנראה שזה היה זמני. (ל"ת)  
12/2/2003 16:55 Adi    נאווה אני מכירה יותר את הסכומים עלהם את מדברת אבל אולי זה שונה בכפר סבא... מה אין מיתון אצלכם? (ל"ת)  
12/2/2003 16:58 שין    לאסנת ר. בקשר לביטוח מקיף  
12/2/2003 01:50 דיןדין משאבות חלב - הצלילו !!!
12/2/2003 07:49 סוזאנה    משאבה  
12/2/2003 08:19 זהר    מסכימה עם סוזאנה - אם זה לשאיבה של פעם ב... אוונט תעשה עבודה טובה. (ל"ת)  
12/2/2003 10:12 רויטל    גם אני השתמשתי בידנית של אוונט והייתי מרוצה (כמובן לא לשאיבה של כמויות מסחריות), היא נוחה קלה ושקטה...:) (ל"ת)  
12/2/2003 12:05 דפנה$    אני כבר כמעט 11 חודשים עם הידנית של אוונט  
12/2/2003 18:49 עינת    מצטרפת לכולן, גם אני שובת כמויות קטנות והיא פשוט נהדרת! (ל"ת)  
12/2/2003 22:01 ענת מחיפה    לשאיבה קלה - אמדה  
13/2/2003 00:00 דיןדין    תודה(ל"ת) (ל"ת)  
11/2/2003 22:47 אנט וזהר צ'מעו איזה שוס - מפגש ר"ג עובר הפעם לפ"ת !!!
11/2/2003 22:54 אמא של ליאור    חייבת להשוויץ, ולא רוצה לפתוח הודעה חדשה ***ליאור התהפכה אתמול!!***  
11/2/2003 23:13 שבית    לא ידעתי על מפגש ר"ג אבל אשמח לבוא  
12/2/2003 07:39 טלי ר    אני בפנים ואביא עימי משהו שמתאים לאמהות עובדות שבאות מאוחר  
12/2/2003 09:08 רוית    מקבלות גם חברות חדשות? (ל"ת)  
12/2/2003 09:24 נטלי    אפשר גם להצטרף (למרות שלא יוצא לי לבקר כאן הרבה)?  
12/2/2003 09:39 אמא של עדי    לאמא של ליאור - מה זה התרגיל עם הקרם ?  
12/2/2003 09:55 זהר    נטלי ורוית אתן כמובן מוזמנות בכיף. אם דואלכן מצורף בהודעותיכן - אנט היקרה כבר תאמלל בו אימייל כדבעי. (ל"ת)  
12/2/2003 10:06 לירון    אמא של עדי- הנה תרגיל הקרם המפורסם של ענת סימון  
12/2/2003 10:23 אמא של סיוון    אשמח מאוד לבוא  
12/2/2003 10:24 אנט    בוקר אור לכולן, זהר מאד צודקת בכל מה שכתבה היום ואמש, אכן אצלי בשלישי הבא, וכולן מוזמנות, אימיילים ישלחו למתעניינות (ל"ת)  
12/2/2003 11:49 Hilla    כנראה אבוא לא מבטיחה  
12/2/2003 14:47 תמי    סלט שווה! גם אני אשתדל לבוא.  
12/2/2003 23:09 צורית    גם אני אשתדל, לא מבטיחה ..אוכל להביא שוב פסטה (אחרי הצלחתה בפעם שעברה) (ל"ת)  
11/2/2003 21:17 שבוע 8 יוגה, אולטרסאונד תלת מימדי ..ומה שביניהם...זהירות..יצא ארוך.........
11/2/2003 22:33 אמא של ליאור    אולטראסאונד תחת מימדי נשמע ממש מגניב. כמה זה עולה? (ל"ת)  
11/2/2003 22:41 עינת    קודם כל המון מזל טוב!!!  
12/2/2003 08:16 ג'וי    ממליצה בחום על יוגה  
12/2/2003 08:58 תמי    הריון, פחדים ויוגה  
12/2/2003 09:40 נומי    יוגה  
12/2/2003 12:07 שבוע 8    בהמשך להודעתי, תודה לכולכן על התגובות, אני מראשל"צ ואשמח לקבל המלצות לגבי שעורי יוגה , או כל חומר לקריאה מומלץ לגבי הריון תודה! (ל"ת)  
12/2/2003 12:19 פולינה    יוגה להריון בראשל"צ - רונית פרז רונית פרז רונית פרז 055-394748 (ל"ת)  
12/2/2003 13:57 הריונית בארון    משבוע 8 לשבוע 8- מה תאריך-לידה-משוער שלך? (ל"ת)  
12/2/2003 13:58 מירב לוינסון-תחושת בטן    הי שבוע שמונה - WELCOME  
12/2/2003 13:59 חני    מזל טוב, ועל אולטרסאונד תלת מימדי  
12/2/2003 19:44 anati    In Tel Aviv Dr. Ilan Gull has a 3D Ultrasound he uses for Skira. He is also very nice (ל"ת)  
13/2/2003 09:14 שבוע 8    לחני, תודה רבה על הקישור, ולהריונית בארון, מועד לידה משוער תחילת ספטמבר 2003 בהצלחה לכולנו.א-מ-ן! (ל"ת)  
11/2/2003 20:21 ענת ק. מחפשת מיילדת פרטית
11/2/2003 21:00 גילי אבישי    רק בלידות בית או בלניאדו! (ל"ת)  
12/2/2003 10:47 נירית שפירא    שלחתי לך מייל אישי -מקווה שהגיע -אם צריכה עוד מידע פני אלי (ל"ת)  
11/2/2003 16:38 דניאלה עד כמה הגבר מעורב בלידה
11/2/2003 16:48 רונה א    אצלנו לא תרם כלום מעורבות הבעל בלידה היא פונקציה של היחסים בינכם  
11/2/2003 17:54 עינת ש    אני לא יודעת מה הייתי עושה אם ... (קצת ארוך...)  
11/2/2003 18:21 אמא של ליאור    גפ אני לא הייתי מחזיקה מעמד בלי בעלי (סליחה על התיאורים)  
11/2/2003 19:15 שרי 2    בלידה הראשונה בעלי היה על תקן מיילדת  
11/2/2003 21:30 aa    מצטרפת לדעת כולן  
11/2/2003 22:14 רוית    כל בעל הוא אחר...  
12/2/2003 09:09 תמי    תלוי בבעל, תלוי בקורס, ויש עוד אופציות.  
12/2/2003 09:21 שירן    התמיכה היא יותר נפשית, ולא חסר לי הקורס  
12/2/2003 09:47 נומי    בעלי אמר שהוא למד דבר אחד חשוב בקורס  
12/2/2003 11:54 Hilla    לא רוצה לחשוב על לידה בלי בעלי. אבל לא הקורס (שיבא) עזר, אלא הדפים מהאתר שלנו שהדפסתי ושיננו (ולקחנו איתנו) הם שעזרו לו לעזור (ל"ת)  
12/2/2003 12:05 פולינה    ומעניין לעניין באותו עניין: שימו לב למאמר הבא מידיעות של היום  
12/2/2003 12:13 ליאתיתי    אני עשיתי שני קורסי הכנה ללידה  
12/2/2003 23:39 שרי    בעיני זה חלק חשוב מהזוגיות..  
13/2/2003 00:03 אמא של סיוון    תפקיד הבעל בלידה  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש