פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1112   1111   1110   1109   1108   1107   1106   1105   1104   1103   1102   1101   1100   1099   1098   1097   1096   1095   1094   1093    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

10/2/2003 11:34 תמרה כנס נשים קוראות ללדת
10/2/2003 12:46 גילי אבישי    תמרה ,בהחלט כן!  
10/2/2003 14:15 נירית שפירא    תודה גילי וכאן נכון הוא צפוי כנס נוסף בסוף מרץ  
10/2/2003 14:31 נירית שפירא    תחת הכותרת הקודמת שתי הודעות -אחת קריאה לעזרה בהחתמה על העצומה בכנסים הקרובים ואחת הודעה על פתיחת קורס לבנות שעברו התעללות מינית -לא קשור לנשימקו אבל במידה ויועיל נשמח -עוד הודעה  
10/2/2003 11:00 שירן לטובה - האם אוכל חדש יכול לגרום לחום?
10/2/2003 11:08 שירן    וגם - מחסני ברזל ריקים ???  
10/2/2003 11:12 Adi    ערכי המוגלובין ופריטין בתינוקות  
10/2/2003 11:25 Adi    אוי סליחה לא ראיתי שעשית כבר, בכל מיקרה אלו הערכים ולגבי התחלת מוצקים כרגיל המאמר של טובה  
10/2/2003 11:29 Adi    ובאותה הזדמנות (אחרונה להיום) תראו איזה יופי של אתר על אכילה של תינוקות (טובה מה את אומרת?)  
10/2/2003 12:17 איילה    איזה אתר מעולה! ושאלה לטובה ולבנות על ויטמין C ובשר לתינוק  
10/2/2003 12:36 liat    אתר מעולה! ועוד שאלה לגבי יוגורטים וביצים  
10/2/2003 13:39 חיה של שירי    עוד שאלה לטובה  
10/2/2003 13:39 Hilla    תודה עדי! מיד הדפסתי הכל והתחלתי בשינון (עוד שלושה שבועות שלו יהיה בן 6 חד', איזו התרגשות...) (ל"ת)  
10/2/2003 14:24 נטלי    ועוד שאלה קלה לטובה - ולו רק כדי להשקיט את המצפון שלי...  
10/2/2003 15:47 ענת ב    לנטלי, עד שטובה תענה...  
10/2/2003 19:46 מאיה של אופק ומעוף    התרגשתי כאילו זו הפעם הראשונה. מעוף אכל היום כמה ביסים של תפוח. המצלמה עבדה שעות נוספות. (ל"ת)  
10/2/2003 22:52 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    עדי - תודה! מאמרים מעולים!  
10/2/2003 22:55 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    לשירן -  
10/2/2003 23:00 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    ויטמין C ובשר:  
10/2/2003 23:04 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    יוגורטים וביצים  
10/2/2003 23:06 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    לחיה של שירי  
10/2/2003 23:09 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    נטלי יקרה, האינטואיציה שלך נכונה.  
11/2/2003 08:56 Adi    אין ספק גם אני בעד לדחות את הMMR.... (ל"ת)  
11/2/2003 08:57 נטלי    תודה רבה רבה לטובה ולענת.  
11/2/2003 10:15 שירן    לטובה - מתי תבלינים והאם ירקות עם קליפות? ותשובה. ולעדי - תודה רבה  
10/2/2003 10:40 עדי בר מחפשת קורס הכנה ללידה דחוף באיזור ראשון לציון. האם מישהי מכירה מדריכה טובה? (ל"ת)
10/2/2003 11:25 jo    מדריכה טובה  
10/2/2003 11:49 מירי ע    באותו נושא האם מישהי שמעה או יש לה המלצות טובות או רעות על הללי מתחושת בטן (ל"ת)  
10/2/2003 12:57 גילי אבישי    בכלל לא מתחושות בטן אלא מהכרות אישית עמוקה!  
10/2/2003 13:24 שיר    ניבה!!!!  
10/2/2003 13:34 איימי    ברור - תמי מנס ציונה - מצויינת!!! 054-401904 (ל"ת)  
10/2/2003 13:48 תמי    תודה על המחמאות!!! תמי 054401904 (ל"ת)  
10/2/2003 14:39 סיגל    קורס ההכנה ללידה בביה"ח אסף הרופא מאוד מומלץ - מיקף ומתייחס לכל סוגי לידה, כולל עיסוק מרובה בלידה טבעית (ל"ת)  
10/2/2003 19:45 גילי אבישי    שאלה לסיגל ונקודות למחשבה לכל המתלבטים בנושא  
10/2/2003 21:54 תמי    ועוד שאלה לגבי אסף הרופא (מתוך עניין)- מה בנוגע להכנה להנקה? (ל"ת)  
10/2/2003 10:24 שרי לפרופסור דולברג שלנו מגיעה הודעה מיוחדת - הופעה נחמדה בתוכנית הבוקר של ערוץ 2
10/2/2003 10:52 חני    וגם אפשר לקרוא את דבריו בכתבה על הטיפול בפגים בבתי"ח בגליון האחרון של "הורים וילדים" (ל"ת)  
10/2/2003 10:23 חני מה עושים עם פחיתול נקי אבל מ-ס-ר-י-ח-??
10/2/2003 10:28 שרי    עזבי אותך מסאנו ז'אבלים למיניהם - באקונומיקה כמו באקונימקה - אין כמו הדבר האמיתי - זה גם מעלים את הריח..(מה יכול על ריח של אקונומיקה?)  
10/2/2003 10:31 ענבל ל    חראם, אבל זה מה שתעשו בסופו של דבר...  
10/2/2003 10:32 אסנת ר.    אנחנו התייאשנו הרבה יותר מהר - אחרי חדשיים הפחיתול עף החוצה  
10/2/2003 10:36 מאיימת בפתיחת הודעה חדשה    OT - זקוקה להמלצה על רופא/ת נשים בחיפה - קופ"ח מאוחדת. אתמול הוספתי לדיון אחר ועכשיו ההודעה קבורה אי שם, 4 דפים אחורה, ללא מענה. בטוח משהי יכולה להמליץ  
10/2/2003 10:40 שרי    ענבל מתוקה - אני תופסת את הבטן מרוב צחוק...  
10/2/2003 11:14 נירה    שרי! אני לא מצליחה להפסיק לצחוק!!!!!!!!!! (ל"ת)  
10/2/2003 11:15 נומי    אוף טופיק לשואבות ברינה - נמצאו שקיות פלייטקס בסופר פארם במרכז רוטשילד בראשל"צ (ל"ת)  
10/2/2003 11:35 איילה    רופא נשים מעולה בחיפה  
10/2/2003 12:02 ענת ב    גם אנחנו "למדנו" ממשפחת ל לא לשמר את הקקי בבית  
10/2/2003 12:03 לא מאיימת יותר    איילה, תודה! (ל"ת)  
10/2/2003 21:14 שרה    מה שאמאשלי עשתה עם חיתולים עם קקי:  
10/2/2003 23:40 שרי    שרה יקרה -מאז עברו בכל זאת כמה שנים ורובנו משתמשות בחד פעמיים.. (ל"ת)  
23/5/2003 19:03 מיקי    שקיות פלייטקס להשיג . . .  
10/2/2003 07:57 דשא מתפתלת על הציצי
10/2/2003 10:38 ענבל ל    דשא,  
10/2/2003 10:38 שרי    דשא - ייתכן שמדובר בתנוחה לא נוחה לתינוקת? (ל"ת)  
10/2/2003 11:02 שרי    !! ענבל !!!! או מישהי אחר שהתנסתה בסתימה בעקבות גמילה..  
10/2/2003 12:24 איילה    דשה, סתיו התנהג כך המון עד גיל חצי שנה וגם עכשיו לפעמים  
10/2/2003 12:33 אמא של ליאור    מוסיפה שאלה בנושא  
10/2/2003 14:04 שרי 2    שרי, אני ממליצה לך לראות יועצת או מדריכה שגם תראה את הציץ וגם  
10/2/2003 18:39 דשא    תודה על התגובות  
11/2/2003 23:53 ענבל ל    שרי, מסכימה עם שרי2  
12/2/2003 00:01 שרי    עדכון מהסתומה..(והעייפה) ושרי2 וענבל - תודה..  
12/2/2003 16:41 סאלוש    שרי-שר, מה עם תוכנית החומש? :)  
10/2/2003 07:41 כלבובה האם קיימים משפחתונים עד גיל 3?
10/2/2003 07:42 כלבובה    וכמובן - האם למישהי המלצות על משפחתון באיזור גבעתיים? (ל"ת)  
10/2/2003 10:01 יעל    וגם על משפחתון בהרצליה (לגיל שנה ומעלה) (ל"ת)  
10/2/2003 10:12 עדה    יש משפחתונים עד גיל 3  
10/2/2003 10:56 אורית גודקאר    משפחתונים  
10/2/2003 11:03 ענת ב    השאלה היא איך את מגדירה "משפחתון"  
10/2/2003 11:56 כלבובה    תודה לכולן - אצור היום קשר עם דסי. (ל"ת)  
10/2/2003 12:27 רויטל    אם בענייני גנים ומשפחתונים עסקינן, אז גם לי יש שאלה ובקשה להמלצה  
10/2/2003 20:55 לילוש    הי כלבובה  
10/2/2003 23:49 זהר    וואללה רויטל באיזור שלנו גם אני רוצה להצטרף לשאלתך - באמנון ותמר יש את "גן אור" - מישהי יודעת ?? טוב ? רע ? (ל"ת)  
11/2/2003 00:00 שירי    ואנחנו מחפשים משפחתון בקרית אונו /הסביבה , נשמח להמלצות (ל"ת)  
11/2/2003 09:40 זהר    שירי אנחנו מחפשים להתחלק במטפלת מעולה - מעניין אתכם ? דואל מצ"ב. (ל"ת)  
11/2/2003 10:15 לימ    שאלה לכלבובה  
10/2/2003 07:20 שרון ב. שאלה חשובה לטובה
10/2/2003 07:43 שרון ב    מותר לתת תפוז עם בננה?ל"ת (ל"ת)  
10/2/2003 08:33 Adi    למה לא בננה עם תפוז? ובקשר לשאלה הכבדה  
10/2/2003 09:44 אנה    לשרון ב  
10/2/2003 09:57 שחר ב    לא מבטל ? אני זוכרת שבתיכון עשיתי ניסוי בביולוגיה שהוכיח שזה כן מבטל.... (ל"ת)  
10/2/2003 10:37 שרון ב    מבטל או לא אז איזה קומבינציה של פירות עושים?לת (ל"ת)  
10/2/2003 10:39 גל    תופסת טרמפ - נובולק- שאלה לטובה  
10/2/2003 12:04 גלית.ג    לגל - אולי תבררו קודם למה הוא אלרגי?  
10/2/2003 12:42 גל    תודה גלית  
10/2/2003 12:47 גל    התבלבלתי - לא נובולק כי אם נוטרמיגן (ל"ת) (ל"ת)  
10/2/2003 22:24 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    עדי - תשובה נפלאה! לגזור ולשמור!  
10/2/2003 22:45 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אפשר תפוז ובננה, ולגל:  
11/2/2003 08:22 Adi    תודה טובל'ה עכשיו אני רק צרכה ליישם... (ל"ת)  
12/2/2003 09:10 גל    טובה-תודה, את נהדרת  
10/2/2003 01:18 שאלה אישית עידכון מלפני כמה עמודים
10/2/2003 04:12 שרון-ש    תעשי בדיקת הריון.  
9/2/2003 22:34 אסתר 2 שאלות לשי זילברבוש:
9/2/2003 22:38 מרב ב    למה לא לתת לו "לראות עולם" כשגבו אליך? (ל"ת)  
9/2/2003 23:23 נירה    חוזרת על ההמלצה שלי: הזמנה לחיפאיות ושאר הצפוניות למפגש הכרות ללא התחייבות של פעילות מוטורית לתינוקות קטנטנים  
9/2/2003 23:51 אסתר    נדמה לי שאסור עוד עם הגב אלי כי עמוד השדרה שלו עדיין לא מסוגל לשאת את עצמו. אולי אני טועה ומדובר על מנשא מהסוג ה"רגיל" עם שני חורים לרגליים ולא על מנשא בד כמו המינסארי? (ל"ת)  
9/2/2003 23:57 נירה    אסתר, את לא טועה, כבר הומלץ פה פעמים רבות  
10/2/2003 00:12 אסתר    עד איזה גיל מומלצת תנוחת העירסול ואיך זה מועיל לתינוק?????  
10/2/2003 06:47 שי זילברבוש "צעד ראשון"    יצירת סימטריה תוך שימוש במינשא  
10/2/2003 10:19 עדה    חוג בשיטת "צעד ראשון" באזור השרון - מתי????  
10/2/2003 11:25 אמא של ליאור    מה היתרונות של תנוחת העירסול? (ל"ת)  
10/2/2003 12:31 איילה    שאלה לשי זילברבוש ולמי שיודעת - האם זה לא מזיק לישון הרבה בערסל?  
10/2/2003 12:56 אסתר    מחדדת את השאלה של אמא של ליאור-  
10/2/2003 13:45 אמא של ליאור    מוסיפה לשאלה שלי עצמי -  
10/2/2003 13:58 טמירה    לשי זילברבוש מתי להתחיל בתנוחת גב התינוק לבטן האמא במנשא בד? (ל"ת)  
12/2/2003 06:52 שי זילברבוש "צעד ראשון"    תשובות לשאלות  
12/2/2003 10:37 אמא של ליאור    לשי זילברבוש - תודה!! (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש