|
17/9/2003 04:27
|
מאחת שהיתה בסיטואציה דומה
|
מאת:
|
|
להזמין הביתה.
|
כותרת:
|
לתמוך בה בשעות הקשות, לחזק לה את הבטחון שהיא כן יכולה לנסות בהפסקה להתחבר לילד אחד (משם להתחיל).
להזמין ילדה אחת מהכיתה הביתה ולהיות איתן את כל שעות הביקור. להציע משחקים, לעודד למשחק ביחד, אם המשחק מתנוון מאיזה שהיא סיבה אחרי כמה דקות את צריכה להיות המפשרת והמתערבת אפילו על חשבון הילדה שלך שתתנגד לזה שאמא שלה מובילה את הביקור.
לאט לאט אני מקווה שהיא תלמד שהשד אינו נורא ותיצור קשרים חברתיים. גם אם בסוף תהיה לה רק חברה אחת גם זו התקדמות.
בהצלחה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|