הי אורית, השמנמן אוטוטו בן שנתיים ונמצא במשפחתון חם ואוהב ובו שבעה ילדים, גננת "מוסמכת" שמפעילה את הילדים בשירים , משחקים, סיפורים דקלומים וכו', וכמובן סייעת אהובה ואוהבת. חברותיי נוהגות להתהדר בפניי ולהשוויץ בגני הילדים של ילדיהן בני אותו הגיל, הכוללים חוגים רבים, כחוג טבע, ריתמיקה, ואפילו אנגלית.. לטעמי הדבר מהווה בעיקר אטרקציה להורים, אם כי אין ספק כי זהו גירוי מסוים שאילוני היה נהנה ממנו (דגש בעיני על נהנה ולא על לומד ממנו או מתפתח), אך נראה לי שהדבר מיותר בשלב זה. האמנם? באיזה גיל העשרה כזו הופכת לרלבנטית, כזו שחבל לוותר עליה? האם כדאי לשקול גן ובו יותר פעילות לקראת גיל שנתיים וחצי? אציין כי אילוני מאוד אוהב ללכת למשפחתון ואף מסרב לעיתים לחזור הביתה.. תודה שירלי
|
תוכן התגובה:
|