פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
17/9/2003 09:25 כלבובה מאת:
ועוד שאלה לאורית גודקאר - חוגים בגן לבן שנתיים כותרת:
הי אורית,
השמנמן אוטוטו בן שנתיים ונמצא במשפחתון חם ואוהב ובו שבעה ילדים, גננת "מוסמכת" שמפעילה את הילדים בשירים , משחקים, סיפורים דקלומים וכו', וכמובן סייעת אהובה ואוהבת.
חברותיי נוהגות להתהדר בפניי ולהשוויץ בגני הילדים של ילדיהן בני אותו הגיל, הכוללים חוגים רבים, כחוג טבע, ריתמיקה, ואפילו אנגלית..
לטעמי הדבר מהווה בעיקר אטרקציה להורים, אם כי אין ספק כי זהו גירוי מסוים שאילוני היה נהנה ממנו (דגש בעיני על נהנה ולא על לומד ממנו או מתפתח), אך נראה לי שהדבר מיותר בשלב זה.
האמנם?
באיזה גיל העשרה כזו הופכת לרלבנטית, כזו שחבל לוותר עליה?
האם כדאי לשקול גן ובו יותר פעילות לקראת גיל שנתיים וחצי?
אציין כי אילוני מאוד אוהב ללכת למשפחתון ואף מסרב לעיתים לחזור הביתה..
תודה שירלי

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
17/9/2003  04:27 להזמין הביתה. - מאחת שהיתה בסיטואציה דומה
17/9/2003  09:10 אמא יקרה - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
17/9/2003  09:50 אורית תודה, וקצת התפתחויות - אמא מודאגת פחות
17/9/2003  10:23 לאמא מודאגת - בהצלחה ועדכני אותנו על התפתחויות! (ל"ת) - דניאלה
17/9/2003  10:37 כלבובה יקירתי, לא אורית "רק" אמא....(-: - אסנת ש.
17/9/2003  11:09 הי אסנת - כלבובה
17/9/2003  11:55 נפנפי, נפני... - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
17/9/2003  11:57 אח אורית, תשובה כלבבי! ולכלבובה - נפנפי יקירה נפנפי (ל"ת) - אסנת ש.
17/9/2003  12:22 אמא מודאגת - אסנת ש.
17/9/2003  12:42 ומה עם האמא לא חברותית בעצמה? - בעילום שם
17/9/2003  12:54 ל"בעילום שם" - אמא מודאגת
17/9/2003  19:35 עדכונים מהשטח - אמא (כבר לא) מודאגת
18/9/2003  09:08 לאמא מודאגת לשעבר... טוב לשמוע! שימשיך ככה (ל"ת) - אסנת ש.


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש