פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
17/9/2003 10:37 אסנת ש. מאת:
כלבובה יקירתי, לא אורית "רק" אמא....(-: כותרת:
הבת שלי, בת שנתיים וקצת, נמצאת בגנון מדהים וחם. אני נוטה לחשוב כמוך, שהפעילויות האלה הן בעיקר להורים. לעניות דעתי, מה שחשוב בגיל הזה, זה בעיקר חום, אהבה, תשומת לב והפעלה במסגרת הגנון, כמו שאת מציינת שיש.
בגנון של בתי יש פעם בשבוע "חוג" ריתמיקה או יותר נכון תנועה.
חוץ מזה הם עושים טיולים, פעילויות בחצר הגנון. לי זה נראה די והותר בגיל הזה.
נשמע שטוב לאילון, למה את חושבת להעביר אותו למקום אחר?

אסנת


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
17/9/2003  04:27 להזמין הביתה. - מאחת שהיתה בסיטואציה דומה
17/9/2003  09:10 אמא יקרה - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
17/9/2003  09:25 ועוד שאלה לאורית גודקאר - חוגים בגן לבן שנתיים - כלבובה
17/9/2003  09:50 אורית תודה, וקצת התפתחויות - אמא מודאגת פחות
17/9/2003  10:23 לאמא מודאגת - בהצלחה ועדכני אותנו על התפתחויות! (ל"ת) - דניאלה
17/9/2003  11:09 הי אסנת - כלבובה
17/9/2003  11:55 נפנפי, נפני... - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
17/9/2003  11:57 אח אורית, תשובה כלבבי! ולכלבובה - נפנפי יקירה נפנפי (ל"ת) - אסנת ש.
17/9/2003  12:22 אמא מודאגת - אסנת ש.
17/9/2003  12:42 ומה עם האמא לא חברותית בעצמה? - בעילום שם
17/9/2003  12:54 ל"בעילום שם" - אמא מודאגת
17/9/2003  19:35 עדכונים מהשטח - אמא (כבר לא) מודאגת
18/9/2003  09:08 לאמא מודאגת לשעבר... טוב לשמוע! שימשיך ככה (ל"ת) - אסנת ש.


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש