הבת שלי, בת שנתיים וקצת, נמצאת בגנון מדהים וחם. אני נוטה לחשוב כמוך, שהפעילויות האלה הן בעיקר להורים. לעניות דעתי, מה שחשוב בגיל הזה, זה בעיקר חום, אהבה, תשומת לב והפעלה במסגרת הגנון, כמו שאת מציינת שיש. בגנון של בתי יש פעם בשבוע "חוג" ריתמיקה או יותר נכון תנועה. חוץ מזה הם עושים טיולים, פעילויות בחצר הגנון. לי זה נראה די והותר בגיל הזה. נשמע שטוב לאילון, למה את חושבת להעביר אותו למקום אחר?
אסנת
|
תוכן התגובה:
|