פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
17/9/2003 12:54 אמא מודאגת מאת:
ל"בעילום שם" כותרת:
גם אני הייתי ילדה לא חברותית ואת כישוריי החברתיים שיכללתי רק בחטיבת הביניים.
מנסיוני, כישורים חברתיים הם תכונה נרכשת.
השאלה שאת צריכה לשאול את עצמך, היא עד כמה זה מפריע לך.
אין מה לעשות, כדי להכיר חברים חדשים צריך לעבור את כל טירונות הקשקשת. אני מנחשת שגם עם בעלך לא התחתנת בפעם הראשנה בה נפגשתם.
אז יש כאלו שזה פורץ מהם באופן טבעי ויכולת ההסתגלות שלהם מהירה ויש כאלו שלוקח אצלם קצת יותר זמן וגם לא מעט מצבים מאולצים. אני מרגישה שיש לי חברים במינון הנחוץ לי וזה מספק אותי.
לגבי הילדה, אולי הנחתי בטעות שכשתרצה- תוכל לעשות זאת בעצמה ומסתבר שטעיתי.

בקיצור, תתגברי על הבושה, תשתתפי בשיחות נשים קלילות ומשם תיצרי קשרים עם מי שנראת לך. אני חושבת שכולנו חיות חברותיות שמחפשות חברה.
בהצלחה.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
17/9/2003  04:27 להזמין הביתה. - מאחת שהיתה בסיטואציה דומה
17/9/2003  09:10 אמא יקרה - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
17/9/2003  09:25 ועוד שאלה לאורית גודקאר - חוגים בגן לבן שנתיים - כלבובה
17/9/2003  09:50 אורית תודה, וקצת התפתחויות - אמא מודאגת פחות
17/9/2003  10:23 לאמא מודאגת - בהצלחה ועדכני אותנו על התפתחויות! (ל"ת) - דניאלה
17/9/2003  10:37 כלבובה יקירתי, לא אורית "רק" אמא....(-: - אסנת ש.
17/9/2003  11:09 הי אסנת - כלבובה
17/9/2003  11:55 נפנפי, נפני... - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
17/9/2003  11:57 אח אורית, תשובה כלבבי! ולכלבובה - נפנפי יקירה נפנפי (ל"ת) - אסנת ש.
17/9/2003  12:22 אמא מודאגת - אסנת ש.
17/9/2003  12:42 ומה עם האמא לא חברותית בעצמה? - בעילום שם
17/9/2003  19:35 עדכונים מהשטח - אמא (כבר לא) מודאגת
18/9/2003  09:08 לאמא מודאגת לשעבר... טוב לשמוע! שימשיך ככה (ל"ת) - אסנת ש.


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש