|
17/9/2003 09:50
|
אמא מודאגת פחות
|
מאת:
|
|
אורית תודה, וקצת התפתחויות
|
כותרת:
|
דיברתי אתמול עם אחת האימהות וקבענו שהבנות יפגשו היום. בתי כבר הודיעה לי איזו פעילות היא רוצה לעשות. אני מקווה שהביקור יצליח ושהוא יהיה סיפתח לחשיפה חברתית. ובעניין המילה האישית: מתוך מודעות מלאה בחרתי שלא לדחוף אותה כי יש לי זכרונות רעים מעצמי נדחפת על ידי אמא שלי לעסוק בפעילויות חברתיות שלא אהבתי. הבעיה התעוררה מפני שהילדה סיפרה על הקושי וחשבתי שזה הזמן לעזור לה לפרוץ את הדרך מבלי לחזור על שיטות הפעולה של אמא שלי. תודה ושנה טובה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|