|
17/9/2003 12:42
|
בעילום שם
|
מאת:
|
|
ומה עם האמא לא חברותית בעצמה?
|
כותרת:
|
הייתי ילדה לא חברותי וגדלתי להיות אמא לא חברותי. כל שאר האמהות מתקשקשות בגן, ואני לא. לא מתוך היותי סנובית, אלא כי זה פשוט לא הולך לי ואני גרועה ב"סמול טוק". נורא מדכא אותי שאף פעם איןן לנו עם מי לעשות שבתות ואת יום העצמאות (מבחינת חברים). איך משנים את המצב? תודה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|