התיאור שלך מאוד הזכיר לי את בני הבכור, הוא עכשיו בכתה ב'. גם הוא ילד רגיש, יצירתי עם עולם פנימי עשיר משלו, לא מתחבר כל כך לחברת הבנים, גם אני ניסיתי לא לכפות עליו ולא לדחוף אותו, אבל.... כשראיתי שזה מפריע לו, שמשעמם לו בבית החלטתי לנסות ולהציע לו אפשרויות. הוא מעדיף ללכת לחברים ולא לארח, בגלל שהאחים הקטנים שלו מפריעים לו... יש לו שתי חברות, שאליהן הוא הולך מדי פעם. אני מאמינה שצריך כמובן לזרום עם הילד אבל אפשר לעודד ולתמוך "ביציאה" שלו מהבית. הרעיון של חוג נשמע לי טוב, זו הזדמנות להכיר ילדים מחוץ למסגרת בית הספר. אני גם מנסה למצוא לי אמא מהכיתה שאני מחבבת ואז דרך ההכרות איתה ליצור קשר ומפגש, כך נעים יותר לכולם... אני חושבת שבמפגשים הראשונים חשוב לתווך ולתמוך אבל אחר-כך יש לתת להם להסתדר ולרכוש את המיומנויות הנדרשות. הרעיונות של אורית נשמעים לי מאוד. שיהיה בהצלחה אסנת
|
תוכן התגובה:
|