פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
17/9/2003 12:22 אסנת ש. מאת:
אמא מודאגת כותרת:
התיאור שלך מאוד הזכיר לי את בני הבכור, הוא עכשיו בכתה ב'.
גם הוא ילד רגיש, יצירתי עם עולם פנימי עשיר משלו, לא מתחבר כל כך לחברת הבנים, גם אני ניסיתי לא לכפות עליו ולא לדחוף אותו, אבל.... כשראיתי שזה מפריע לו, שמשעמם לו בבית החלטתי לנסות ולהציע לו אפשרויות.
הוא מעדיף ללכת לחברים ולא לארח, בגלל שהאחים הקטנים שלו מפריעים לו...
יש לו שתי חברות, שאליהן הוא הולך מדי פעם. אני מאמינה שצריך כמובן לזרום עם הילד אבל אפשר לעודד ולתמוך "ביציאה" שלו מהבית.
הרעיון של חוג נשמע לי טוב, זו הזדמנות להכיר ילדים מחוץ למסגרת בית הספר.
אני גם מנסה למצוא לי אמא מהכיתה שאני מחבבת ואז דרך ההכרות איתה ליצור קשר ומפגש, כך נעים יותר לכולם...
אני חושבת שבמפגשים הראשונים חשוב לתווך ולתמוך אבל אחר-כך יש לתת להם להסתדר ולרכוש את המיומנויות הנדרשות. הרעיונות של אורית נשמעים לי מאוד.
שיהיה בהצלחה
אסנת


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
17/9/2003  04:27 להזמין הביתה. - מאחת שהיתה בסיטואציה דומה
17/9/2003  09:10 אמא יקרה - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
17/9/2003  09:25 ועוד שאלה לאורית גודקאר - חוגים בגן לבן שנתיים - כלבובה
17/9/2003  09:50 אורית תודה, וקצת התפתחויות - אמא מודאגת פחות
17/9/2003  10:23 לאמא מודאגת - בהצלחה ועדכני אותנו על התפתחויות! (ל"ת) - דניאלה
17/9/2003  10:37 כלבובה יקירתי, לא אורית "רק" אמא....(-: - אסנת ש.
17/9/2003  11:09 הי אסנת - כלבובה
17/9/2003  11:55 נפנפי, נפני... - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
17/9/2003  11:57 אח אורית, תשובה כלבבי! ולכלבובה - נפנפי יקירה נפנפי (ל"ת) - אסנת ש.
17/9/2003  12:42 ומה עם האמא לא חברותית בעצמה? - בעילום שם
17/9/2003  12:54 ל"בעילום שם" - אמא מודאגת
17/9/2003  19:35 עדכונים מהשטח - אמא (כבר לא) מודאגת
18/9/2003  09:08 לאמא מודאגת לשעבר... טוב לשמוע! שימשיך ככה (ל"ת) - אסנת ש.


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש