פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
17/9/2003 11:55 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית מאת:
נפנפי, נפני... כותרת:
שירלי היי,
אחת קטנה לפני החשכה הגדולה (אולי שבוע הבא יהיה כרטיס רשת ובא לציון גואל). ממש ממש לא חיוני החוגים האלו! מיותר בתכלית בגילו הפעוט, ואם יכולתי, הייתי גם אני מסלקת אותם לפחות עד גיל 4-5. עדיף כמה שפחות דמויות מתחלפות וזמניות, וכמה שיותר להסתמך על הכוחות של הגננת, ויש לה, זה נשמע...
ואם את צריכה חיזוקים, תבואי תמיד.
אורית

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
17/9/2003  04:27 להזמין הביתה. - מאחת שהיתה בסיטואציה דומה
17/9/2003  09:10 אמא יקרה - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
17/9/2003  09:25 ועוד שאלה לאורית גודקאר - חוגים בגן לבן שנתיים - כלבובה
17/9/2003  09:50 אורית תודה, וקצת התפתחויות - אמא מודאגת פחות
17/9/2003  10:23 לאמא מודאגת - בהצלחה ועדכני אותנו על התפתחויות! (ל"ת) - דניאלה
17/9/2003  10:37 כלבובה יקירתי, לא אורית "רק" אמא....(-: - אסנת ש.
17/9/2003  11:09 הי אסנת - כלבובה
17/9/2003  11:57 אח אורית, תשובה כלבבי! ולכלבובה - נפנפי יקירה נפנפי (ל"ת) - אסנת ש.
17/9/2003  12:22 אמא מודאגת - אסנת ש.
17/9/2003  12:42 ומה עם האמא לא חברותית בעצמה? - בעילום שם
17/9/2003  12:54 ל"בעילום שם" - אמא מודאגת
17/9/2003  19:35 עדכונים מהשטח - אמא (כבר לא) מודאגת
18/9/2003  09:08 לאמא מודאגת לשעבר... טוב לשמוע! שימשיך ככה (ל"ת) - אסנת ש.


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש