שירלי היי, אחת קטנה לפני החשכה הגדולה (אולי שבוע הבא יהיה כרטיס רשת ובא לציון גואל). ממש ממש לא חיוני החוגים האלו! מיותר בתכלית בגילו הפעוט, ואם יכולתי, הייתי גם אני מסלקת אותם לפחות עד גיל 4-5. עדיף כמה שפחות דמויות מתחלפות וזמניות, וכמה שיותר להסתמך על הכוחות של הגננת, ויש לה, זה נשמע... ואם את צריכה חיזוקים, תבואי תמיד. אורית
|
תוכן התגובה:
|