|
17/9/2003 11:09
|
כלבובה
|
מאת:
|
|
הי אסנת
|
כותרת:
|
אני דווקא לא חושבת להעביר אותו למקום אחר, מצדי שיישאר שם עד גיל ארבע (לפחות..) רק רציתי בכ"ז לשמוע את דעתה המקצועית של אורית בנוגע לחוגים, וכמובן לנפנף בתשובתה בפני חברותיי השוויצריות..
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|