|
17/9/2003 19:35
|
אמא (כבר לא) מודאגת
|
מאת:
|
|
עדכונים מהשטח
|
כותרת:
|
אז היתה החברה, והיה יופי. היא אמנם הגיעה באיחור וזה היה ממש כמו לחכות לדייט (יבריז או לא?!) כשכבר הופיעה, הכל זרם איכשהו אם כי לעיתים היה צורך להזכיר לביתי שזה לא לעניין לבוא לצפות בטלויזיה בחדר שלנו כשהחברה מחכה לה בחדר... אבל בסך הכל היה בסדר. אני שירתתי על תקן צוות הווי ובידור ואני מקווה שגם תפקיד המתווכת לא יהיה נחוץ בעתיד. בשביל פעם ראשונה עם חברה חדשה- אפשר לסכם את הארוע כמוצלח!
זהו. תודה על העצות וההתענינות
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|