פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
17/9/2003 19:35 אמא (כבר לא) מודאגת מאת:
עדכונים מהשטח כותרת:
אז היתה החברה, והיה יופי.
היא אמנם הגיעה באיחור וזה היה ממש כמו לחכות לדייט (יבריז או לא?!)
כשכבר הופיעה, הכל זרם איכשהו אם כי לעיתים היה צורך להזכיר לביתי שזה לא לעניין לבוא לצפות בטלויזיה בחדר שלנו כשהחברה מחכה לה בחדר... אבל בסך הכל היה בסדר.
אני שירתתי על תקן צוות הווי ובידור ואני מקווה שגם תפקיד המתווכת לא יהיה נחוץ בעתיד.
בשביל פעם ראשונה עם חברה חדשה- אפשר לסכם את הארוע כמוצלח!

זהו.
תודה על העצות וההתענינות

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
17/9/2003  04:27 להזמין הביתה. - מאחת שהיתה בסיטואציה דומה
17/9/2003  09:10 אמא יקרה - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
17/9/2003  09:25 ועוד שאלה לאורית גודקאר - חוגים בגן לבן שנתיים - כלבובה
17/9/2003  09:50 אורית תודה, וקצת התפתחויות - אמא מודאגת פחות
17/9/2003  10:23 לאמא מודאגת - בהצלחה ועדכני אותנו על התפתחויות! (ל"ת) - דניאלה
17/9/2003  10:37 כלבובה יקירתי, לא אורית "רק" אמא....(-: - אסנת ש.
17/9/2003  11:09 הי אסנת - כלבובה
17/9/2003  11:55 נפנפי, נפני... - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
17/9/2003  11:57 אח אורית, תשובה כלבבי! ולכלבובה - נפנפי יקירה נפנפי (ל"ת) - אסנת ש.
17/9/2003  12:22 אמא מודאגת - אסנת ש.
17/9/2003  12:42 ומה עם האמא לא חברותית בעצמה? - בעילום שם
17/9/2003  12:54 ל"בעילום שם" - אמא מודאגת
18/9/2003  09:08 לאמא מודאגת לשעבר... טוב לשמוע! שימשיך ככה (ל"ת) - אסנת ש.


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש