פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3872   3871   3870   3869   3868   3867   3866   3865   3864   3863   3862   3861   3860   3859   3858   3857   3856   3855   3854   3853    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

6/11/2006 19:52 עינב בהריון ועצובה
6/11/2006 20:39 אורית    כולי תקווה  
6/11/2006 20:44 אורי    מחזקת את דבריה של אורית. מחזיקה לך אצבעות, תחשבי חיובי יהיה חיובי אמן. ודי לבכות! (ל"ת)  
6/11/2006 21:12 ליאתיתי    מה פתאום די לבכות???  
6/11/2006 23:04 שירי    הלוואי הלוואי הלוואי. מתפללת בשבילך מאוד. ותעדכני. (ל"ת)  
7/11/2006 00:42 לל    עינב יקרה-  
7/11/2006 06:08 עינב    תודה לכולן  
7/11/2006 11:40 נתי    מחזיקה לך אצבעות  
8/11/2006 13:39 אורנה דן    עינב יקרה, בריאות והצלחה. ולהזכירך, כולנו (כמעט) בוכות בשבועות הראשונים  
6/11/2006 19:25 שרית שמן אקליפטוס במבער ותינוק בן 3 שבועות
6/11/2006 21:41 לי    שמן אקליפטוס אינו מומלץ לתינוקות  
7/11/2006 20:24 גילי אבישי    השמנים המומלצים לתינוקות (גם במבער)  
8/11/2006 16:52 שרית    תודה וגילי, זקוקה להבהרה. (ל"ת)  
8/11/2006 16:55 שרית    אופס ברח לי  
6/11/2006 19:24 רותי קרני הורוביץ לוחפורום (ל"ת)
5/11/2006 14:07 זהר כרמי    סטטיסטיקות של לידות בישראל וגם הזמנה לענות על סקר - מה חשוב לכן שנקדם בחדרי הלידה בארץ ?  
5/11/2006 14:15 רונה    צו'לנט להדיוטים  
5/11/2006 14:19 רותי קרני הורוביץ, בשם רינה מתכנית פוליטיקה    מבוקשת אשה שמכרו לה קיסרי בזול  
5/11/2006 14:31 זהר כרמי    רותי תודה על ההעברה והכנסת הלינק  
5/11/2006 15:18 רוני.ג    מאיזה בי"ח ניתן להשתחרר הכי מהר אחרי לידה?  
5/11/2006 15:20 רותם ושות'    למי ששאלה על גן פרטי לגיל 6 בת"א  
5/11/2006 15:36 לל    רוני ג.-  
5/11/2006 15:41 אנה    רונה יקרה,  
5/11/2006 16:28 מיכל של נועה    מעתיקה מלוח הקודם ותודה לרוית, דרושה מסעדה הפרטים בפנים  
5/11/2006 17:35 לי    עוף/הודו אורגני - טעם זוהר  
5/11/2006 17:57 מה עושים?    קרה לכם?  
5/11/2006 18:09 יעל    ** ורד\דנה - מעתיקה את הטלפון של מפעילי היום הולדת לכאן**  
5/11/2006 19:53 לי    מתכון לפסטרמה  
5/11/2006 20:44 רונה    אנה.. תודה:-) (ל"ת)  
5/11/2006 21:17 גילי אבישי    לי בבקשה,באדיבות המנוע ורותי כמובן  
5/11/2006 21:29 ראונה    תגידו מגנטים זה טוב או רע???  
5/11/2006 21:41 יפיופית    כל כמה זמן מומלץ להחליף בקבוק(אוונט)?? (ל"ת)  
5/11/2006 21:58 לי    גילי תודה נשמע מעולה אבל  
5/11/2006 21:59 מירב וגלי    אנו מחפשות אמהות לתינוקות בני 0-6 חודשים להשתתפות במחקר  
5/11/2006 22:06 רוני לוי-שדה    נפתחת קבוצה של קישורי אמהות בגליל התחתון!!!  
5/11/2006 22:19 רונה    טוב, בטח הבנתן כבר שאני משועממת...אז הנה מתכון הורס למשו משמין משמין משמין  
5/11/2006 22:29 טל מגד    לרוני - קישורי אמהות בכפר תבור  
5/11/2006 22:49 יפיופית    רונה-חשוב שתדעי  
5/11/2006 22:50 ורד של איתי    רונה ,אם את מתכוונת שלני המגנטים שנצמדים ועושים רעש,תעשי לי טובה אישית.תזרקי אותם עכשיו לפח!!!הם מסוכנים,נתקעו לילדים באף ובקנה הנשימה.היו על זה כתבות אין סוף.היו להיט לפני כחצי שנה ובעקבותיו כתבות על ילדים שנפגעו מהם. (ל"ת)  
5/11/2006 23:47 רונה    יפיופית- מנסה את זה מחר.. וורד של- זרקתי!! (ל"ת)  
6/11/2006 04:09 ריש    רונה -  
6/11/2006 08:00 טירונית    מארגנת לבני יומולדת 4. ומתלבטת לגבי הכיבוד.  
6/11/2006 08:15 גילי אבישי    לטירונית  
6/11/2006 08:16 פנלופה    שואלת שוב, האם מותר לאמא מניקה להשתמש בסוכרזית? (ל"ת)  
6/11/2006 08:39 ללי    לפנלופה -  
6/11/2006 08:40 שירה    שתן מאד מאד מרוכז וחריף. מישהי יודעת סיבות לכך?!  
6/11/2006 08:44 ללי    לראונה - לגבי המגנטים -  
6/11/2006 08:46 טירונית    גילי, תודה על הרעיונות, מצא חן בעיני! (ל"ת)  
6/11/2006 08:50 רוית ב'    לחני המדווחת- תודה על הלינק ל"סוד של מיה". מעול-ה!!!! (ל"ת)  
6/11/2006 09:21 מיכל של נועה    חייבת שוויץ קטן, לא רוצה לפתוח הודעה בשביל זה  
6/11/2006 09:28 אירנה    שאלה למי שיודעת רוסית או למי שמבינה במושגים רפואים  
6/11/2006 09:31 אירנה    בעצם זה נקרא conjuktivitis - ומה השם בעברית? (ל"ת)  
6/11/2006 09:36 מיכל של נועה    לאירנה - conjunctiva - דלקת לחמית העין אם אינני טועה (ל"ת)  
6/11/2006 09:55 רונה    ריש:-(  
6/11/2006 11:03 סוי    מה יחמם לי את הבית?  
6/11/2006 11:39 מיכל של נועה    סוי, נראה לי שתנורים.  
6/11/2006 14:15 קרן    גילי ורונה, כתבתי משהו בדיון הטכני.. (ל"ת)  
6/11/2006 14:38 ורד של איתי    לללי-מדובר במגנטים הבאים:  
6/11/2006 14:42 ורד של איתי    לטירונית,לגביי ממתקים ביומולדת.  
6/11/2006 15:17 אורגנית    לגבי עוף זוהר  
6/11/2006 15:37 נתוש    קנינו תנור נפט, יש למישהי המלצות איך לשמור על הבן (שנתים וחצי) וגם- המלצות למתכונים.. (ל"ת)  
6/11/2006 17:05 לי    אורגנית  
6/11/2006 17:06 נטוש    את הבעל לקנות. רונה- מתכון בשבילך!(בלי קישקע)  
6/11/2006 17:07 נטוש    ברח לי -גילי תודה על העצות בקשר לדלקת במיתרי הקול. שלחתי את הבעל לקנות. (ל"ת)  
6/11/2006 17:35 אסנת גלבוע    רונה- אינעל דינק עשית אותי רעבה! והרגע סיימתי לאכול שוב... (ל"ת)  
6/11/2006 18:45 טירונית    היי ורד, תודה על העצה בנוגע לממתקים.  
6/11/2006 19:29 פנלופה    נתוש,בקשר לתנור נפט.  
6/11/2006 20:38 אסתי    @@@@@@ לימורית@@@@@@@  
6/11/2006 22:17 לי    צינון ושיעול בהריון  
6/11/2006 23:43 גילי אבישי    לי  
6/11/2006 23:47 לי    גילי - המון תודה!  
7/11/2006 07:16 ורד של איתי    שירי,תודה על התוספת הקטנה והחשובה.נרגעתי יותר.בריאות לכולנו:) (ל"ת)  
7/11/2006 09:21 מיכל של איל ויסמין    שיעול בהריון  
7/11/2006 12:58 נתי    לשירה, למיטב ידיעתי שתן מרוכז יכול להיות גם סימן לבעיה בכליות (ל"ת)  
7/11/2006 18:03 נומי    @@@למתעניינות בנומרולוגיה@@@  
7/11/2006 18:25 גילי אבישי    לי-  
7/11/2006 18:26 גילי אבישי    שכחתי  
7/11/2006 18:48 גלה    שכחתי -מי יודעת מתי אפשר לתת טונה?  
7/11/2006 22:59 לי    דחוף - גלוקוז בשתן בהריון  
8/11/2006 01:42 גלה    גלה - טונה אני נותנת כבר באיזור 10 11 ח' , כמובן לאט ובזהירות כמו כל מאכל חדש (ל"ת)  
6/11/2006 19:24 המכללה האקדמית לחינוך גבעת וושינגטון מסתיימת ההרשמה לקורס הכשרת מטפלות הוליסטיות בהריון ובלידה ודולות (הודעה-מודעה)
6/11/2006 13:59 שי טוך צילום לידות
6/11/2006 15:03 אביבה גרבובסקי    שי שלום. תוכלי לפנות אלי אוחי אצליח לעזורבמשהו משני הכוונים  
6/11/2006 15:44 גילי אבישי    אביבה אהובה! שמחה לראותך ולו על המסך ולו לרגע קצר... (ל"ת)  
6/11/2006 16:00 מאיה מ    שי שלום  
6/11/2006 16:07 נועה    בהצלחה שי! (ל"ת)  
6/11/2006 17:42 אביבה    תודה גילי! זה אתר הבית המאפשר לי להציץ ולראות שיש עולם חיי. תודה לכולכם (ל"ת)  
7/11/2006 00:46 לל    לאביבה גרבובסקי-  
7/11/2006 17:53 אביבה    לל- תודה. דעי שאני מרגישה את המעגל הענק הסובב גם מאנשים שאני לא מכירה. כנראה באמת כולנו אחים בעלי אותם חלקי נשמה. (ל"ת)  
6/11/2006 12:45 מבקשת עזרה, בלי שם הפעם לאבא שלי (בן 60) יש ירידה בשמיעה והוא כנראה יצטרך מכשיר שמיעה בשתי האוזניים
6/11/2006 13:23 ריש    יש לי חברה עם בעיה דומה  
6/11/2006 14:49 מבקשת עזרה    ריש, תודה. בזמנך החופשי..... ומזל טוב ענק (תרתי משמע...) (ל"ת)  
23/11/2006 16:04 דנה    מכשיר שמיעה  
6/11/2006 11:43 מתביישת אלימות,סבלנות,ושינויים
6/11/2006 12:05 אורי    גם אני מתבעסת שאני מוצאת את עצמי צועקת  
6/11/2006 12:07 אורי    מחכים = מחקים. לכל מי ששגיאות כתיב מביאות לה עצבים. נא לנשום עמוק ולנסות יוגה. (ל"ת)  
6/11/2006 13:47 רונה    עוטי שגיעוט ממש מאצבנות!!!!!! (ל"ת)  
6/11/2006 14:39 מיה    עוטי שגיעות לו מאצבנוט בחלל (ל"ת)  
6/11/2006 23:00 גם אני מתביישת    מזדהה איתך  
7/11/2006 22:10 שלוימה    כה כה כה... :-) (ל"ת)  
6/11/2006 09:22 אמא מודאגת תינוק שאוהב לאכול שערות
6/11/2006 09:24 מיכל של נועה    של מי השערות? שלך? שלו? (ל"ת)  
6/11/2006 09:34 נראה לך???!!!!!    הוא כנראה חולה נפש  
6/11/2006 09:40 מה זה השטויות האלה?    בהלם, מהתגובה מעלי,ממש  
6/11/2006 09:43 זאת שמעלייך    קודם תקראי שוב את התגובה שלי ואז נראה מי צריכה להתנצל. קצת הבנת הנקרא. קצת. (ל"ת)  
6/11/2006 09:43 אורי    לזו שמעלי, ההיא שמעלייך הייתה צינית זה הכול. עכשיו להירגע. (ל"ת)  
6/11/2006 09:47 מלמעלה    אז אולי לא הבנתי נכון, אם לא אז מתנצלת מעומקא דליבא  
6/11/2006 10:07 אמא מודאגת    אני אסביר למה אני מודאגת  
6/11/2006 10:15 דפלול    לא הייתי קופצת למסקנות  
6/11/2006 16:09 מאיה מ    לאמא המודאגת  
6/11/2006 17:32 אמא מודאגת    הוא לא תולש לעצמו את השיער  
6/11/2006 21:11 סיקאנדה    ממש לא נשמע שיש סיבה לדאגה  
7/11/2006 08:51 אמא מודאגת- בעצם כבר לא    הרגעתן אותי מאד  
6/11/2006 09:08 דרומית הריון שני - הפעם בדרום ולא בת"א
6/11/2006 10:12 אסנת גלבוע    הייתי בודקת את גן יבנה וגדרה  
6/11/2006 15:37 אביבה גרבובסקי    מורה ליוגה מקסימה להריון ולידה- בגדרה  
6/11/2006 19:20 שרית    עדכון , רונית פרז בנס ציונה. (ל"ת)  
7/11/2006 09:57 אפרת    יונת ארד!  
8/11/2006 08:38 גילי אבישי    יונת מדריכה ליוגה? לא מופיע בקשור בכל אופן (ל"ת)  
6/11/2006 01:48 אמא נבוכה ילד בן שנה וחצי - פרידות, אמבטיה ומיטת נוער
6/11/2006 09:10 מיכל של נועה    היי  
6/11/2006 09:25 צ'ק    תשובות  
6/11/2006 09:42 דפלול    אמבטיית צדפים  
6/11/2006 11:10 שין    לא קראתי מעלי, אבל לגבי שטיפת ראש  
6/11/2006 12:18 שרונה    התשובה של שין מצויינת (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש