פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  2112   2111   2110   2109   2108   2107   2106   2105   2104   2103   2102   2101   2100   2099   2098   2097   2096   2095   2094   2093    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

19/4/2004 14:35 איילת מחפשת המלצות למשפחתון של עלי וולריה בצפון תל אביב מישהו מכיר? (ל"ת)
19/4/2004 14:57 דבי    && OT && שילשול בגלל בקיעת שיניים ??? ... סליחה מפותחת ההודעה  
19/4/2004 15:05 זהר    איילת היו כאן בעבר הרבה המלצות על המשפחתון הנ"ל, חפשי במנוע החיפוש. (ל"ת)  
19/4/2004 15:20 איילת    חיפשתי ומצאתי רק המלצה אחת וללא פירוט בכל זאת מישהו מכיר? (ל"ת)  
19/4/2004 15:27 זהר    למה אחת בלי תוכן - אני מצאתי שתיים עם תוכן, נדמה לי.  
19/4/2004 15:29 זהר    סליחה הנה הלינקים הנכונים  
19/4/2004 15:31 זהר    איילת - וגם -  
19/4/2004 15:48 איילת    זה בדיוק מה שגם אני מצאתי ובכל זאת....תודה ועוד מישהו...... (ל"ת)  
20/4/2004 00:09 דסי אשר    לאיילת- על וולריה ועלי  
19/4/2004 14:15 אילת חדרי מח בגודל 9 מ"מ
19/4/2004 14:27 עוד מדווחת    ממליצה לך מאד להתייעץ עם ד"ר מלינגר  
19/4/2004 15:22 אילת    תיקון, אני בת 29, לא בת 19... (ל"ת)  
19/4/2004 19:11 annak    לא לדאוג  
19/4/2004 14:07 לי מישהי יודעת מאיזה שבוע מתחיל העובר לשמוע ?? (ל"ת)
19/4/2004 14:20 נתנת    נדמה לי חודש שישי (ל"ת)  
19/4/2004 14:25 ח ח ח    OT- אפשר לקבל פרטים על המפגש אצל במבי?  
19/4/2004 15:20 במבי    ל-חחח, זה נהיה משהו כזה...  
19/4/2004 16:16 אפרת של אוריאל    לי, אני דווקא יודעת שהעובר שומע החל משבוע 12 (ל"ת)  
19/4/2004 18:49 שירין    OT במבי -  
19/4/2004 21:45 במבי    הי שירין  
19/4/2004 21:57 נועה    במבי, נשמע כיף  
19/4/2004 23:59 לני    התינוק מתחיל לשמוע מהשבוע ה-19, בדקתי בספר. (ל"ת)  
20/4/2004 09:37 לי    יופי תודה על האינפורמציה. ומה דעתכן על השמעת מוזיקה לעובר ? (ל"ת)  
21/4/2004 14:24 נתנת    בטח מוסיקה, למה לא? באזניות  
19/4/2004 13:52 לורן חווית הלידה שלי ...
19/4/2004 13:58 לימון    לורן - את גיבורה!! כל הכבוד לך, ומזל טוב!!!! וואו! איזה כיף (ל"ת)  
19/4/2004 14:00 ריקי    מזל טוב, כל הכבוד (ל"ת)  
19/4/2004 14:02 סיס    מזל טוב, לורן  
19/4/2004 14:06 נועה    לורן, כל הכבוד! כל הכבוד שמצאת בעצמך את הכוחות והעוצמה לעשות את זה בדרכך, למרות הכל. מזל טוב! (ל"ת)  
19/4/2004 14:13 שרון-ש    לורן - מזל טוב!!!!!!!! שתזכו להרבה אושר ביחד, ובריאות לכולם. (ל"ת)  
19/4/2004 14:17 HILLA    לורן. את אשה חזקה ומאושרת....  
19/4/2004 14:26 נעמה    מזל טוב ענק!!! (ל"ת)  
19/4/2004 14:41 מנול    צמרמורות בכל הגוף. סיפור מדהים, איזה חזקה ומחוברת את... (ל"ת)  
19/4/2004 14:45 מירי2    לורן - מזל טוב!! שתזכו להמשך אושר ושמחה, ושיעבור בקלות הפוסט (ל"ת)  
19/4/2004 14:54 יעל    לורן וכולן, שאלה חשובה !!!!  
19/4/2004 15:00 דבי    ללורן הגיבורה: מזל טוב לך ולכל המשפחה!!! (ל"ת)  
19/4/2004 15:10 זהר    לורן מזל טוב התרגשתי איתך !!! (ל"ת)  
19/4/2004 15:24 במבי    הי לורן, מזל טוב  
19/4/2004 15:43 לירון של שקד הדר ויערה    לורן חביבה מזל טוב....  
19/4/2004 15:46 רונה    לורן מזל טוה, את גיבורה. רק אושר בריאות והרבה מנוחה.. (ל"ת)  
19/4/2004 17:02 ליאורקה    וואו. את גיבורה. איזה יופי והמון מזל טוב! (ל"ת)  
19/4/2004 17:20 לורן    תודה רבה על התגובות החמות !!!! תמיד כיף לשתף אתכם, אתם מקסימות !!! תשובות ליעל...  
19/4/2004 17:21 איריס ר    לורן, מזל טוב מכל הלב! כל הכבוד על ההתמודדות שלך, מאחלת לך המון אושר! (ל"ת)  
19/4/2004 18:21 שרון של עלמא    לורן מזל טוב, כל הכבוד!! (ל"ת)  
19/4/2004 18:28 גילי אבישי    מקסים!  
19/4/2004 18:49 שמש    מזל טוב!  
19/4/2004 18:58 annat    לורן יקרה, כל הכבוד לך והמון מזל טוב! (ל"ת)  
19/4/2004 20:01 חני המדווחת    לורן, את באמת גיבורה!!! כל הכבוד על הלידה ועל איך שעמדת בה!!! מזל טוב!!! (ל"ת)  
19/4/2004 20:17 סיון אופירי    מזל טוב לורן, כל הכבוד את גיבורה אמיתית (ל"ת)  
19/4/2004 22:03 דנה    מזל טוב וכל הכבוד על הנחישות!!! (ל"ת)  
19/4/2004 22:35 תמרה    ךורן יקרה. משל טוב. איזה כוחות ואגב המלאך - דר' שנהב - הוא מנהל חדרי הלידה של ליס.... (ל"ת)  
19/4/2004 22:36 תמרה    ךורן יקרה. משל טוב. איזה כוחות ואגב המלאך - דר' שנהב - הוא מנהל חדרי הלידה של ליס.... (ל"ת)  
19/4/2004 23:05 תמרה    אוי לורן איזה שגיאות כתיב יצאו לי. העייפות... סליחה ושוב מזל טוב (ל"ת)  
20/4/2004 08:49 רינת    מרגש עד מאד, שיהיה בהצלחה (ל"ת)  
20/4/2004 08:57 מיכל של איל    לורן כל הכבוד ומזל טוב! (ל"ת)  
20/4/2004 19:30 אורית    ללורן המון מזל טוב סיפור מרגש ומקסים אני מאוד שמחה בשבילכם (ל"ת) (ל"ת)  
21/4/2004 14:20 דניאלה    לורן מזל טוב! (ל"ת)  
19/4/2004 13:20 אור77 פיטרו אותי...חיכו שאסיים 45 יום אחרי חופשת לידה..מחפשת הצעות
19/4/2004 13:25 אורקה    היי בנות אני גם מחפשת עבודה אפילו הצעות עבודה מהבית כך שאשמח לקבל דיווחים( אני מהצפון) תודה. (ל"ת)  
19/4/2004 13:30 HILLA    במה את טובה? יש לך מקצוע? תואר? תעודה כלשהי? תעזרי לנו לעזור לך.... (ל"ת)  
19/4/2004 13:39 אור77    כישורים  
19/4/2004 14:23 טלי    אני בתוכנה והיי טק ומתה לעבודה בבית אבל אין...אז מבלה עם פיצי. (ל"ת)  
19/4/2004 14:33 סנפיר    OT- לטלי (סליחה מפותחת ההודעה)  
19/4/2004 14:57 טלי    סנפיר השירה, עניתי לך שם:) (ל"ת)  
19/4/2004 15:05 סנפיר    טלי, כתבתי לך שוב בלוח פורום. (ל"ת)  
19/4/2004 15:10 סאלוש    יש פה הצעה לחצי משרה בצפון - משכתב/ת, ומירב הציעה בזמנו  
19/4/2004 12:58 אלמונית לא סובלת את המשפחה של בעלי ולפעמים גם את בעלי בגלל זה! (יצא ארוך)
19/4/2004 13:04 לא הפעם    אויש, כל כך מזדהה .. נשמע כאילו את מדברת מבטני... אין לי עצות טובות לצערי... (ל"ת)  
19/4/2004 13:07 לא הפעם    גם אני כך. פעם היה לי חבר שכשנפרדתי ממנו בכיתי כי כ"כ אהבתי את המשפחה שלו.. אני מניחה ש  
19/4/2004 14:57 סס    אמרת בדיוק מה שאני מרגישה  
19/4/2004 12:53 גברת X חסכונות לילדים
19/4/2004 13:02 אפרת    סכום החסכון שלכם יפה מאוד בעיניי  
19/4/2004 13:02 דיר    אוי ממש מסכנה, יש אנשים שאין להם כסף לאוכל אז 2000 שח זה מעט???? (ל"ת)  
19/4/2004 13:03 מיכל של איל    את רצינית? אנחנו בקושי גומרים את החודש.... הלוואי עלי "צרות" שכאלו... (ל"ת)  
19/4/2004 13:03 ורד שלשחר    הלוואי הייתי יכולה לחסוך לשחר 2000 ש"ח כל חודש  
19/4/2004 13:06 מיס    נאלצת לגמרי להסכים עם קודמותיי (ל"ת)  
19/4/2004 13:07 הלו?    גברת X - על איזה עץ את חיה? אולי תרדי ממנו קצת? (ל"ת)  
19/4/2004 13:15 אורקה    אפרת תוכלי להסביר את היתרונות של חסכון בחברת ביטוח מה זה אומר? לא כל כך הבנתי את זה, ולגברת X כל הכבוד על היכולת אני יכולה לחסוך לבת שלי בסביבות 100 ש"ח בחודש... אבל בכלל לא מודאגת, אני אגב כשהייתי בת 18 לא קיבלתי אפילו שקל... ואני אחרי תואר ראשון, חתונה, ילד וכו'... אז נא לא לדאוג! (ל"ת)  
19/4/2004 13:26 סיס    אנחנו  
19/4/2004 13:27 גאולית    אני חוסכת את סכום קצבת הילדים. בעצם  
19/4/2004 13:27 ד.פ.    גברת X יקרה - את רוצה לאמץ אותי? (ל"ת)  
19/4/2004 13:28 HILLA    אנחנו חוסכים 250ש"ח ל-כ-ו-ל-ם. כי גם לנו אין פנסיה ולנשואי לא היה ביטוח חיים.  
19/4/2004 13:46 גברת X    קצת הסברים, תרגעו!!!!  
19/4/2004 13:55 גברת Y    גם אם בעלך  
19/4/2004 14:01 סקרנית    גם אם הוא יתרום 500 (כמוך), אתם חוסכים המון יחסית לרוב האנשים. אתם רוצים עוד ילדים? גם להם תחסכו ככה? (ל"ת)  
19/4/2004 14:03 גילי אבישי    לדעתי  
19/4/2004 14:08 HILLA    כמה שאתם יכולים לשים בצד זה מצויין. תמשיכו כך ושלא יחסר. (ל"ת)  
19/4/2004 14:19 מיס    למה את מתכוונת כשאת אומרת ש"אני לא נהנת מזה..." אתם נשואים או לא ? לא הבנתי (ל"ת)  
19/4/2004 14:21 גברת Y    גברת X הנכבדה- יהייה לה הרבה יותר מ"432 אלף שקלים עלובים"  
19/4/2004 14:23 גברת Y השניה.    לא שמתי לב שכבר היתה גב' Y לפני. סליחה (ל"ת)  
19/4/2004 14:48 לי    תגידו בנות למה אתן יורדות עליה ???שייש לך כסף אסור לדבר ושאין אז מותר ??  
19/4/2004 14:57 אמא    גב' X יקרה, איזה יופי! אני שמחה בשבילך וחושבת שזה נפלא. טוב שיש לך ושאת יכולה לחסוך לילדה שלך. רק טוב ושמחות והנאות! אני חושבת שמה שאתם חוסכים זה יפה מאד וילדתכם תודה לכם מאד על כך! (ל"ת)  
19/4/2004 15:03 טלי    גברת X  
19/4/2004 15:13 אורקה    אני לא חושבת שיש כאן צרות עין( לפחות לא אצלי) אבל אני חושבת שהתגובות כאן יעזרו לגברת X לראות איפה היא "ממוקמת" מבחינת הסיוע לבתה בעתיד. וללי- אין פה עליהום על אף אחת ושלכל אחת יהיה בכייף עם הכסף שיש לה ושיהיה לה. (ל"ת)  
19/4/2004 15:19 רונה    גברתX לי זה ניראה סכום ראוי ומכובד. אותי מטרידה ההפרדה בינך ובין בעלך... תפרטי קצת למה.. וסליחה על החטטנות אם לא בא לך.. (ל"ת)  
19/4/2004 15:37 גברת X    טוב, עוד כמה הסברים לכל הסקרניות וגם טיפ קטן בקשר לחיסכון לילדים.  
19/4/2004 15:53 מירי2    לדעתי יש דבר כזה לתת יותר מדי לילדים  
19/4/2004 16:11 HH    אני עם מירי ויתרה מכך אני חושבת שגב' X ממש מגזימה. תסלחי לי על הבוטות ואני מקווה שתחייה שנים ארוכות אבל רק חסר שתעשי ביטוח חיים לעצמך עבור הילדה (ל"ת)  
19/4/2004 16:27 הריונית    תנו קצת כבוד לתרבות שממנה הגיעה  
19/4/2004 16:28 ד.פ.    מירי2 - אני ממש לא מבינה את התגובה שלך  
19/4/2004 16:44 גברת X    יחד עם חיסכון אתן לילדה שלי גם ביטחון ואלמד אותה  
19/4/2004 16:48 אורקה    סתם רציתי לומר שאותי אבא שלי לימד שאם יש לך שקל תבזבז 80 אגורות אבל תחסוך בצד את היתר כי אף אחד לא יודע מה צפון לו בעתיד, (ל"ת)  
19/4/2004 16:51 קלי    צר לי, אבל חלק מכן לא צודקות.  
19/4/2004 17:11 רומי    עם כל הכבוד לחסכון - ויש כבוד אם יש לי ילדים אז אני צריכה לבטל את עצמי לחלוטין? חלק אחסוך להם ואת השאר שיתרמו גם הם, גם אני עבדתי מגיל 13 בביביסיטר ובבורגראנץ בשביל רשיון נהיגה וכו ושיתרמו את חלקם גם הם! אף אחד לא משלם לי את המשכנתא! (ל"ת)  
19/4/2004 18:01 annat    ל-HH: זה בדיוק מה שיש לי, ביטוח חיים כשהמוטב הוא בני  
19/4/2004 18:05 annat    ולגב' X ובנושא הדיון בכלל: אני חושבת שכל אחד מפריש אם וכמה שהוא יכול, לא חושבת שיש צודק או לא צודק  
19/4/2004 18:05 נתי    גברת X יקרה  
19/4/2004 18:09 גברת X    annat - את צודקת לחלוטין. בסה"כ רציתי לדעת אם אני בסדר בחסכון שלי כלפי הילדה. מסתבר שיותר מבסדר ואפילו יש כאלה שלא חוסכים בכלל לילדים שלהם.  
19/4/2004 18:33 זהר    אני ממש עם מירי2. אנחנו חוסכים  
19/4/2004 18:45 זהר    ועוד משהו לגבי החסכון של עצמאים...  
19/4/2004 18:46 מופתעת    זהר - מפתיע לגלות שהזהות שלך כל-כך תלויה במערכת יחסים שלך עם כסף. אם לא היית מרוויחה את הכל הכסף שלך בעצמך, היית חסרת ערך? את יודעת - יש דברים בעלי ערך גבוה יותר מכסף. (ל"ת)  
19/4/2004 18:48 קלי    אגב, בן דוד שלי חוסך לבת שלו 3000 שקל בחודש! אבל הוא באמת חי טוב - יש לו 2 וילות אחת בכוכב יאיר ואחת בצפון...אז יש גם כאלה! (ל"ת)  
19/4/2004 18:50 גברת X    זהר- נתת לי כלי שלא חשבתי אליו (לגבי המס). אולי הוא צודק.. (ל"ת)  
19/4/2004 18:52 זהר    למופתעת - וואללה ?! שמעתי על זה פעם אבל לא הבנתי.  
19/4/2004 19:04 מופתעת    זהר - אני לא מעונינת בהסבר. כל מה שרציתי זה להעיר. את עושה כזה ענין מעצמך שזה פשוט מתבקש. (ל"ת)  
19/4/2004 19:14 זהר    מופתעת - אז הערת. יופי. אני שואלת את עצמי איזה סיפוק יש לאדם מהערות מרושעות כאלו וכנראה שלא אבין זאת. שיהיה לך לבריאות. (ל"ת)  
19/4/2004 19:19 זהר    ומופתעת - עכשיו כשחזר לי החיוך...  
19/4/2004 20:06 לירון    מירי 2- לא מסכימה איתך. זה ענין של חינוך מההתחלה עד הסוף  
19/4/2004 20:42 גילי אבישי    מירי 2 -אני עם לירון  
19/4/2004 20:43 ורד שלשחר    לירוני - אולי אנחנו בנות לאותם ההורים???  
19/4/2004 21:19 מירי2    רוצה להבהיר את עצמי שוב - אני לא נגד נתינה לילדים  
19/4/2004 21:37 מירי2    אה, וזהרק'ה - איך איך את תמיד מושכת אש אפילו כשאת לוחשת? אני מקווה שאת רואה בזה מחמאה... (ל"ת)  
19/4/2004 23:23 לא הפעם    גברת x את כל כך צודקת אותי תפס המשפט שילדים גם צריכים לפרנס  
19/4/2004 23:43 תמרה    money makes the world go around...  
19/4/2004 23:57 annat    תמרה, הצליח לך  
20/4/2004 08:52 זהר    מירי2 יקירתי דווקא נעלבתי אבל  
20/4/2004 09:03 גברת X    טוב, לסיום: לכולכן אני ממליצה בחום על ספר "אבא עשיר, אבא עני"  
20/4/2004 12:29 לירון    ורדי- לקח לי המון זמן  
22/4/2004 15:37 גיא    גם אני לא מסכים עם מירי 2 ואני בעלה... (ל"ת)  
27/9/2005 15:47 אבי ישי    אפשר לעשות כסף עם קצת יוזמה  
19/4/2004 12:43 גיאגיא מבקשת המלצות לפעוטון או משפחתון בהרצליה
19/4/2004 13:04 טובה קראוזה    המלצה חמה  
19/4/2004 13:27 ג'קי    גן קרן - הגן המוסיקלי - גידלו את שלושת ילדי באהבה רבה - 09-9546675 (ל"ת)  
19/4/2004 13:53 יעלי    משפחתון מדהים בנוה עמל  
19/4/2004 14:02 אמאלה    גן השפנפנים - 099560963  
19/4/2004 14:27 יעלי    אפרופו הרצליה.... אשמח לקבל המלצה על רופא ילדים שעובד עם מכבי (ל"ת)  
19/4/2004 14:33 OT לטובה קראוזה    טובה, מה עם פינת אוכל ? זקוקים לך... (ל"ת)  
19/4/2004 14:46 טובה קראוזה    אני מתארת לעצמי... אנא האמיני לי שכשיש לי זמן אני פותחת. אני חוששת שלא יהיה לי זמן היום,  
19/4/2004 20:21 ג'קי    יעלי - דר. יובן, מטפל בילדי כבר 6 שנים, הם "חולים" עליו..:) (ל"ת)  
20/4/2004 11:14 מיכל פ    יעלי- ד"ר יעל שטנר, אני ממליצה בחום!! (ל"ת)  
20/4/2004 15:18 יעלי    תודה (ל"ת)  
19/4/2004 11:26 הפעם ללא שם איך מחלקים את האהבה ל-2?
19/4/2004 11:31 תמרה    הפעם לבלי שם יקרה  
19/4/2004 11:34 אמא צעירה    לא מנסיון אבל...  
19/4/2004 11:38 אורנה דן    ואת בעלך הפסקת לאהוב ברגע שילדת?  
19/4/2004 11:40 כרמית_מ    זה לא לחלק, זה להכפיל  
19/4/2004 11:45 טלי    אם את צעירה מספיק חכי עוד קצת ואז יחד עם הפיצי תאהבו את אחיו/אחותו. (ל"ת)  
19/4/2004 11:47 אחרת    חייבת לומר. כן, אחרי שנולד בני, אהבתי לבעלי ירדה (ל"ת)  
19/4/2004 11:48 טלי    מוסיפה לנושא אהבה, יש את ההקרבה האינסופית הלא צפויה. איך שמוכנים לתת הכל, גם כאב, גם חלק מהגוף שלי רק שיהיה להם טוב. (ל"ת)  
19/4/2004 11:50 אלישבע    מה שאורנה אמרה, זה נקרא "העצמה"  
19/4/2004 11:55 במבי    גם אני פחדתי כמוך... יש לנו סטיקר על האוטו:  
19/4/2004 12:21 אמא של אדם    אין לי כל כך נסיון וגם לאורנה  
19/4/2004 12:42 טלי    עוד הערה. דווקא כשעדן (1) נולדה לא ידעתי איך לאכול את זה. כששובי (2) נולד הייתי כל כך מוכנה וזו היתה אהבה מהמבט הראשון. (ל"ת)  
19/4/2004 13:39 אורנה דן    מסכימה עם אמא של אדם  
19/4/2004 14:19 שרון-ש    יכולה לספר לך מהניסיון שלי,  
19/4/2004 14:30 עידית של שחר    OT- לטלי מכפר סבא אמא של עדן ושובי  
19/4/2004 14:52 דנה    גם אני חשבתי כך...  
19/4/2004 14:58 טלי    עידית, עניתי שם עכשיו מרוב דובים לא רואים את היער, כל כך הרבה דיונים יחד ואני איבדתי את הצפון:) (ל"ת)  
19/4/2004 11:17 ליאורה חדשה אמא ל-1 הצילו, חזרנו מביקור אצל אורטופד ילדים : יש לנו בעיה שאני לא יודעת איך "לאכול " אותה :-(
19/4/2004 11:39 נתנת    תשמעי, קצת להרגיע.  
19/4/2004 14:05 אמאלה    להרגע זה לא חייב להיות חמור  
21/4/2004 19:05 קיקי    אל תדאגי  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש